2025-04-28, 21:13
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ok 😊 Det är jag för trött för att snappa upp!
Hehe ingen fara. Är med trött. Varit en lång å hård dag så jag ska nog försöka sova för att vakna upp till en lika pissig dag. Yay..
Citera
2025-04-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hehe ingen fara. Är med trött. Varit en lång å hård dag så jag ska nog försöka sova för att vakna upp till en lika pissig dag. Yay..
Glöm inte att imorgon är en ny - och helt annan - dag.
Citera
2025-04-29, 07:18
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Glöm inte att imorgon är en ny - och helt annan - dag.
Jo men tvivlar på att den/det kommer kännas bättre idag..
Citera
2025-04-29, 09:36
Medlem
triptykens avatar
Ju längre förhållande desto mer ärlig tycker jag man ska vara. För min del så är det hemligheter som fuckar med mig mer än jobbiga diskussioner och situationer. Att kånka runt på nåt jobbigt som den andre inte får veta.

Sen kan det ha att göra med att jag är Sveriges i särklass sämsta lögnare (fick en gång inte vara med och spela poker med några vänner eftersom "du blir så glad när du får bra kort att du gör en liten sittdans och hummar lyckligt") så det kan vara mer av ett problem för bara mig och andra som mig
Citera
2025-04-29, 09:42
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ju längre förhållande desto mer ärlig tycker jag man ska vara. För min del så är det hemligheter som fuckar med mig mer än jobbiga diskussioner och situationer. Att kånka runt på nåt jobbigt som den andre inte får veta.

Sen kan det ha att göra med att jag är Sveriges i särklass sämsta lögnare (fick en gång inte vara med och spela poker med några vänner eftersom "du blir så glad när du får bra kort att du gör en liten sittdans och hummar lyckligt") så det kan vara mer av ett problem för bara mig och andra som mig
Anser att man ska vara ärlig från start å säga det man menar å mena det man säger. Å visa/bevisa att det man påstått/påstår är sant. Lätt hänt annars att man tar motparten som en lögnare å inte är den personen den så fint uppfattades att vara som, dvs ärlig å pålitlig. Det gör ont att känna sig lurad, sviken å sårad.

Hehe känner igen det där. Kan inte heller ljuga. Det har synts å hörts dom gångerna jag testade. Fick heller aldrig vara med när dom skulle spela poker för jag hade inge poker face 😞
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-04-29 kl. 09:52.
Citera
2025-04-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Citat:
Anser att man ska vara ärlig från start å säga det man menar å mena det man säger. Å visa/bevisa att det man påstått/påstår är sant. Lätt hänt annars att man tar motparten som en lögnare å inte är den personen den så fint uppfattades att vara som, dvs ärlig å pålitlig. Det gör ont att känna sig lurad, sviken å sårad.

Hehe känner igen det där. Kan inte heller ljuga. Det har synts å hörts dom gångerna jag testade. Fick heller aldrig vara med när dom skulle spela poker för jag hade inge poker face 😞
Då är vi tre.

Aldrig kunnat ljuga. Redan som barn sprang jag inom ett dygn till mamma för att lätta på denna enorma börda och så har det fortsatt...

Däremot tycker jag - till skillnad från er - att jag har ett djävulskt pokerface! Har aldrig fått någon som helst bekräftelse på detta från någon annan levande varelse dock.
Citera
2025-04-29, 21:14
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Då är vi tre.

Aldrig kunnat ljuga. Redan som barn sprang jag inom ett dygn till mamma för att lätta på denna enorma börda och så har det fortsatt...

Däremot tycker jag - till skillnad från er - att jag har ett djävulskt pokerface! Har aldrig fått någon som helst bekräftelse på detta från någon annan levande varelse dock.
Skulle oxå vilja ha ett poker face.
Citera
2025-04-29, 21:18
Medlem
Citat:
Skulle oxå vilja ha ett poker face.
Ikväll var det jag som försökte skoja till det... Folk brukar säga tvärtom.
Vi är nog rätt trötta brudar båda två verkar det som.
Citera
2025-04-29, 21:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ikväll var det jag som försökte skoja till det... Folk brukar säga tvärtom.
Vi är nog rätt trötta brudar båda två verkar det som.
Hehe sorry att jag inte fattade 🫣 Ja inte bara sovtrött, är trött i hela själen. Hoppas det går över snart så jag får känna nåt lyckorus igen.
Citera
2025-04-29, 21:23
Medlem
Citat:
Hehe sorry att jag inte fattade 🫣 Ja inte bara sovtrött, är trött i hela själen. Hoppas det går över snart så jag får känna nåt lyckorus igen.
Det hoppas jag också!
Det kommer bli bättre.
Man kommer över all möjlig skit.
Citera
2025-04-29, 21:29
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Det hoppas jag också!
Det kommer bli bättre.
Man kommer över all möjlig skit.
Tack 🙏🏻 Ja det kommer det. Frågan är bara när.

Hade varit bättre om jag kunde ha fått varit känslokall, bry mig mindre. Men inte ens det får jag min vilja fram med. Det suger att det mesta verkar bli skit 🫤
Citera
2025-04-29, 21:33
Medlem
Citat:
Tack 🙏🏻 Ja det kommer det. Frågan är bara när.

Hade varit bättre om jag kunde ha fått varit känslokall, bry mig mindre. Men inte ens det får jag min vilja fram med. Det suger att det mesta verkar bli skit 🫤
Tid.
Värsta klyschan men det är sant. Sen händer det något och du undrar varför du ödslande så mycket på just detta.

Tills dess gäller bara tålamod och att rida igenom tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in