Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Ju längre förhållande desto mer ärlig tycker jag man ska vara. För min del så är det hemligheter som fuckar med mig mer än jobbiga diskussioner och situationer. Att kånka runt på nåt jobbigt som den andre inte får veta.
Sen kan det ha att göra med att jag är Sveriges i särklass sämsta lögnare (fick en gång inte vara med och spela poker med några vänner eftersom "du blir så glad när du får bra kort att du gör en liten sittdans och hummar lyckligt") så det kan vara mer av ett problem för bara mig och andra som mig

Anser att man ska vara ärlig från start å säga det man menar å mena det man säger. Å visa/bevisa att det man påstått/påstår är sant. Lätt hänt annars att man tar motparten som en lögnare å inte är den personen den så fint uppfattades att vara som, dvs ärlig å pålitlig. Det gör ont att känna sig lurad, sviken å sårad.
Hehe känner igen det där. Kan inte heller ljuga. Det har synts å hörts dom gångerna jag testade. Fick heller aldrig vara med när dom skulle spela poker för jag hade inge poker face 😞