Citat:
Ursprungligen postat av
Babushka7
Att frysas ut kan vara både smärtsamt och lärorik. Och det är genom smärta som det blir lärorikt.
Vi få väl hoppas att hans syfte med att frysa dig ut är för ditt eget bästa:/ Ibland kan man frysas ut för att testas.
Nej, att prata med utomstående skulle nog inte göra saken bättre. Människor kommer bara ge sina egna uppfattningar. Och det är inte vad man behöver när man ska bilda sin egen uppfattning.
Om inte ord är i linje med handlingar, då ska du inte slösa mer tid på honom.
Ja vem vet varför han fryser ut. Jag tycker det är möjligt iaf, speciellt när han visat att han varit mänsklig å lätt att kommunicera med. Men det kanske bara var ett spel. Svårt att säga egentligen när detta nu är å har blivit.
Men jag tänker som så att hade det varit för mitt eget bästa så hade han gjort andra handlingar som gick hand i hand med vad han sa, som exempelvis sista dagen vi hade kontakt.. Det hade kunnat lösas väldigt enkelt från hans sida. Vet inte om han inte tänkte på det själv eller om han sket i det. Eller så kanske det är som du säger, testas men tror inte då han vet ju hur jag funkar å är. Å han vet hur vissa saker har fått mig i en tankeverksamhet som han vet att jag inte tycker om. Han vet att jag kan övertänka å få eventuella hjärnspöken. Men är snabb att resonera med mig. Med det sagt, så om han testar mig nu, så är det bara taskigt handling när han vet att det jag vill är att prata. Tycker jag iaf..
Nä är väl inte bra att prata med främlingar heller. Men ibland har man inget val om man vill få ut det från sitt system så att säga å den som kan fixa det inte är närvarande för tillfället.
Tycker mer att det verkar som att han inte är/var rädd att förlora mig. Att jag inte betydde så värst mycket för honom.
Nä får nog släppa detta nu. Han verkar ju kunna släppa mig lätt. Varför ska han då bo kvar i mitt huvud 🫤