• 7
  • 8
2025-04-29, 21:37
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Tid.
Värsta klyschan men det är sant. Sen händer det något och du undrar varför du ödslande så mycket på just detta.

Tills dess gäller bara tålamod och att rida igenom tyvärr.
Mm vill inte att det ska ta allt för lång tid bara å tålamod är nåt som jag inte bemästras så värst bra men jag jobbar på det 😂

Hade varit bättre med kortslutning. Eller en hypnos.
Citera
2025-04-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Mm vill inte att det ska ta allt för lång tid bara å tålamod är nåt som jag inte bemästras så värst bra men jag jobbar på det 😂

Hade varit bättre med kortslutning. Eller en hypnos.
Been there. Känns som jag häver ur mig klyschor men man lär sig massor på kuppen.

Sen blir det lättare.
Citera
2025-04-29, 21:45
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Been there. Känns som jag häver ur mig klyschor men man lär sig massor på kuppen.

Sen blir det lättare.
Ja jag vet ju själv att det blir bättre å lättare. Det som har försatt mig i detta mående är så nytt, bara några dagar gammalt. Hade helst velat att det försvann typ.. igår.

Sluta vara på sociala medier tror jag är en bra start även fast det inte är det som är orsaken. Så jag tror att det är sista kvällen jag är här på ett bra tag faktiskt. Måste reboota 🙂
Citera
2025-04-29, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Ja jag vet ju själv att det blir bättre å lättare. Det som har försatt mig i detta mående är så nytt, bara några dagar gammalt. Hade helst velat att det försvann typ.. igår.

Sluta vara på sociala medier tror jag är en bra start även fast det inte är det som är orsaken. Så jag tror att det är sista kvällen jag är här på ett bra tag faktiskt. Måste reboota 🙂
Behöver du det så gör det.
Ibland är det skönt att lätta sitt hjärta anonymt. Och du behövde älta lite, så nytt. Och lite av andras tankar.

Vi ses när vi ses!
Citera
2025-04-29, 23:22
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Behöver du det så gör det.
Ibland är det skönt att lätta sitt hjärta anonymt. Och du behövde älta lite, så nytt. Och lite av andras tankar.

Vi ses när vi ses!
Tack du gode främling 🙏🏻 Det är exakt så det är!
Citera
Igår, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbrapparen
Ligger här och funderat över hur mycket jag vill dela med mig av till min nästa partner. För att förekomma oversharingsituationer och även att vara för tillknäppt. Hur gör ni? Och vad bör man inte dela med sig av för att ha ett sunt förhållande?

Min erfarenhet är att det inte är bra att prata ned mig själv för mycket. Det kan senare vändas mot mig. Inte heller snacka skit om folk för mycket. Speciellt inte ex. Aldrig berätta body count.

Och vad är era erfarenheter av saker som man absolut bör vara öppen om?

från mig som är tjej så vill jag säga att jag blir mer avslappnad om man är öppen och ärlig.
Och jag gillar hjärnor.
Citera
Igår, 20:35
Medlem
Citat:
Ligger här och funderat över hur mycket jag vill dela med mig av till min nästa partner. För att förekomma oversharingsituationer och även att vara för tillknäppt. Hur gör ni? Och vad bör man inte dela med sig av för att ha ett sunt förhållande?

Min erfarenhet är att det inte är bra att prata ned mig själv för mycket. Det kan senare vändas mot mig. Inte heller snacka skit om folk för mycket. Speciellt inte ex. Aldrig berätta body count.

Jag vettefan hur man ska göra. Antingen blir dom sårade över något man berättar, ex vad man gjort tidigare i sitt liv osv. Eller så blir dom arga för att man dolt/ljugit. Jäkligt trixig situation där du. Man kanske bara får låtsas att man är någon helt annan?
Citera
Igår, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Jag vettefan hur man ska göra. Antingen blir dom sårade över något man berättar, ex vad man gjort tidigare i sitt liv osv. Eller så blir dom arga för att man dolt/ljugit. Jäkligt trixig situation där du. Man kanske bara får låtsas att man är någon helt annan?

Rått, ärligt och äkta är inte något för den som är vek.

Själv gillar jag sanningen.
Citera
Igår, 22:21
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:

Man måste inte berätta allt man har gjort här i livet men jao man behöver vara öppen med sin livspartner, din andra hälft har rätt att veta vem det är hon satsar på
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in