Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Däremot har jag blivit varse om dejter som inte är riktigt ärliga å raka inte vet vad dom är å vad dom egentligen vill.
Det verkar ju bli allt vanligare, och min teori är att dessa personer inte är särskilt intresserade av ett förhållande över huvud taget.
När de små affärerna där man handlade över disk fasades ut, och stormarknaderna började komma på bred front, så uppstod en helt ny sorts butiksbesökare - de som bara ska titta, känna, klämma och typ prova ett par skor då och då. De har inte gått till affären för att de vill ha något, och köper sällan något.
Det handlar om en särskilt människotyp, som är så besatta av att inventera sina
options, att de aldrig lever livet på riktigt. Min teori är att nätdejting börjat bli så pass mainstream, att den här sortens personer dejtar som ett tidsfördriv.
De brukar vara besatta av sin egen integritet, och tycker inte att det är en lögn när man undanhåller fakta. De har hört av en polare att man
får dejta typ fem tjejer samtidigt, och att man inte behöver berätta det. De ser dejting som en marknad på riktigt, och de "köpslår" gärna.
De borde märkas med en röd prick i pannan, så att man slipper ödsla tid på dem över huvud taget.