2025-04-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokigSkata
Att vd:n dessutom kallar folk som reagerar för extremister är bara ytterligare ett bevis på att företagsledare idag hellre slickar värdegrund än lyssnar på sina kunder. De ser sig själva som moraliska överordnade, och oss som får som ska uppfostras.

Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Håller med dig, men sia glassen var okey tillverkad, men efter deras vd kalla oss svenskar för extremister så kan de fan sälja glassen till negrer.

Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men när han säger "han kallar kritikerna för extremister och säger uttryckligen att de får bojkotta företaget om de inte gillar kampanjen." Signera han företagets dödsdom...

Fast nu sa ju VDn inte så. Han har inte kallat någon för extremist enligt artikeln.
Det hittade ts på själv för att få såna som er på högvarv. Lite pinsamt faktiskt.
Citera
2025-04-24, 23:16
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-Blond
Ja det brukar vara dessa som förespråkar blandning. De bor själva inte i skiten, de slipper se Baghdad utanför fönsterna varje dag, de hör inte arabisk musik på högsta volym.

Skulle själv droppat gubbens adress men jag hittar inte rätt. För många med ett för vanligt namn.

Han bor i Halmstad.
Citera
2025-04-24, 23:17
Medlem
Bedrövligt och osmakligt sia.
Citera
2025-04-24, 23:18
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Coop har ju redan gjort det misstaget att sätta det i halsen på folk i varenda reklampaus så man bara vill handla på ica.

Coop håller ju nästan på å konkar så.

Sia glass kommer inte inhandlas nå mer.
ben jerrys och gb är ju redan på nej tack listan för sina skräpglassar utan grädde och bovaer.

aa eksakt coop gick jätte bra innan de började pk reklam sen ba de dogade nu inga handlar där utom pk bög ock dem som vill ha sönder land
Citera
2025-04-24, 23:21
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Är ni sinnessjuka allihop i din släkt/bekantskapskrets?
Gillar du att man förtycker svenskar i reklamen?
Citera
2025-04-24, 23:26
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Fast nu sa ju VDn inte så. Han har inte kallat någon för extremist enligt artikeln.
Det hittade ts på själv för att få såna som er på högvarv. Lite pinsamt faktiskt.
Så vad sa han då.... Det pinsamma är att han vill ha negrer i reklamen som han ser som framtida kunder, vi svenskar som är den stabila kundkretsen, fimpar han oss så får han bara intäkter från negrer, och hur många negerar köper sia glass.....
Citera
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Han bor i Halmstad.

Jag vet det ljushuvud. I ett jävligt vitt område LÅÅÅÅÅÅNNNNNGGGGTTT från Andersbergsringen och kulturen han förespråkar.

Men I Halmstad vet jag inte, postadressen är dock Halmstad.
Citera
Medlem
Varför ska det kallas extremt att vara emot invandring eller rasblandning? Varför ska man kallas för Nazi för att man vill kasta ut alla invandrare pga allt jävla elände de för med sig???
Citera
2025-04-24, 23:27
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
hahaha driver du..herregud
Nä jag vill ha ett svar av dig angående ditt inlägg. Inte ett nonsens trams onliner.

ps: sen skriver man "driver du med mig" inte "driver du", är det nån typ av sfi svenska du har?
Citera
2025-04-24, 23:29
Medlem
Alltså, riktig glass ska ju innehålla grädde,
och grädde innehåller mycket laktos,
Och icke-svenskar tål inte laktos.
Så Sia Glass innehåller, som synes, bara skit.
Citera
2025-04-24, 23:29
Medlem
Ganonitos avatar
Har alla dessa wokeföretag inte lärt sig något? Går man ut och uppmanar folk att inte handla deras produkter så blir effekten nästan uteslutande så också. Kolla på Deichmans som bad alla de som röstade på SD 2010 att inte handla av dem. Företaget finns förvisso kvar, men hur bra går det för dem?
Citera
2025-04-24, 23:35
Medlem
StigAllans avatar
Tristas är att idioterna tror sig ha tolkningsföreträde!

Så långt har indoktrineringen tagit på den massindoktrinerade populasen av alla sorter.
Tragiskt är det.

Ingen Invandring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in