2025-04-26, 19:25
Medlem
Riksskaldens avatar
Skäms på er som blir upprörda av detta. Ni kan säga att det är "woke" eller "propaganda", men av språket att döma rör det sig om gammal hederlig rasism för de flesta. Att detta skapar sådana reaktioner hos vissa visar att vi behöver mer sån här reklam, tills folk lugnar ner sig lite. Hade inte tänkt på SIA på många år innan men tack vare denna tråden blev jag fan sugen på lite glass.
Citera
2025-04-26, 19:25
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Ditt "toleranta" tokvänstergråtskrik för att jag inte tycker som du är själva definitionen på en mansbebis.

Vad tycker styrelsen och ägarna om VD:s utspel om att kunder bör bojkotta SIA? Finns det ett fortsatt förtroende för en VD som orsakar och uppmanar till kundbojkotter mot företaget som denne är VD på?
Jag tycker personligen att den par-uppsättningen är väldigt lat marknadsföring, men ni är alldeles för uppjagade.

Problemet är att ni hjärndöda WT:are inte besitter någon nämnvärd köpkraft. Om något har er galenskap gett reklamen avsevärt mer uppmärksamhet, så till den grad att SIA nu har fått ännu fler kunder.
Citera
2025-04-26, 19:26
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Jag tycker personligen att den par-uppsättningen är väldigt lat marknadsföring, men ni är alldeles för uppjagade.

Problemet är att ni hjärndöda WT:are inte besitter någon nämnvärd köpkraft. Om något har er galenskap gett reklamen avsevärt mer uppmärksamhet, så till den grad att SIA nu har fått ännu fler kunder.

Gör en sökning på "happy white woman" på google. Klicka fram bilderna.

Agendan är tydlig.
Citera
2025-04-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
"negerapa, åka hem, vidriga troll"

God kväll på dig också min herre

Landet jag kommer från heter Sverige. Enligt vår släktforskning kan vi spåra att vi bott här åtminstone sedan 1600-talet men troligtvis sedan urminnes tider. Etnicitet, pursvensk blir mitt svar. Även om jag är ganska ateistisk är jag döpt och konfirmerad i vår statskyrka.
Ena halvan är svensk tattare och den andra är kongoloidneger.
Citera
2025-04-26, 19:29
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Ingen kan skriva så mycket hat emot Svenskar som du. Är du adopterad eller? Du försöker lägga en pinna under hjulen när vi Svenskar ska ta tillbaka. Jag vägrar tro att en Svensk kan vara en sån landsförrädare som du. OM vi har svenska psykopater liksom du. Då får vi föra hem dig på bananbåten hem tillsammans med negrerna och araberna och hazarerna. och Kroknäsorna till Israel som vi germaner skyddar.

Jag inbjuder dig till att peka på en enda gång där jag uttryckt hat mot svenskar, generellt (rasister hatar vi alla vettiga människor, men de har faktiskt valt att bete sig så)
Citera
2025-04-26, 19:29
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Blattarna hägrar i varenda tv-reklam, får du aldrig nog ditt fyllknull?

Jag kollar inte på reklam tv.

Det borde inte du göra heller. Det är fullt av Woke och retarderat falskt godhet.

Problemet är att woke hatarna verkar syna vartenda inslag med förstoringsglas och leta efter cues som passar det pågående rasistiska narrativet på FB.
Och ...allvarligt talat. Var det inte mycket mer än så ? Man blir ju full i skratt. Hur fan kom vi dit ?
Citera
2025-04-26, 19:32
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Agendan är tydlig.

Testade just detta och fick upp en massa bilder på just glada ljushyade tjejer. Ibland med familj, företrädesvis ljushyade även de men kunde scrolla ner till något fall med en mörkhyad kille. Precis som det är i verkliga livet.

Du kanske borde tömma din cache? Har du porrsurfat mycket på White Girl with Black Men?
Citera
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Hahaha, det är så roligt att du och dina kretiner till gelikar är så pass korkade att ni inte förstår vad som händer när ni gör den sökningen. Det är endast ni som gör den här sökningen. Det är endast ni som klickar på vit kvinna-svart man bilderna. Vad tror du händer i Googles ände när ni klickar på en viss typ av "Happy White Woman"-bilder? Ni agerar signalförstärkning för det ni själva vill bekämpa.

Kanske IQ-test för rösträtt inte vore så fel ändå.
Citera
Medlem
Citat:

Ja de har säkert fått negrer att lägga pengarna på Sia istället för khat.
Citera
2025-04-26, 19:34
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Ja de har säkert fått negrer att lägga pengarna på Sia istället för khat.
Eller majoritetsbefolkningen som inte är helt trasiga i huvudet och har fungerande familjeliv, som kanske till och med vill stödja ett företag som visar minsta ryggrad.
Citera
2025-04-26, 19:35
Medlem
Sias glass är inte god. Klings glass däremot är bra.
Citera
2025-04-26, 19:37
Medlem
Citat:
Eller majoritetsbefolkningen som inte är helt trasiga i huvudet och har fungerande familjeliv, som kanske till och med vill stödja ett företag som visar minsta ryggrad.
Det finns knappast någon majoritetsbefolkning. Det är i vilket fall omöjligt att påstå att en sådan finns, eftersom etnisk kartläggning är förbjuden i Sverige. Att denna hypotetiska majoritetsbefolkning därtill skulle dela dina värderingar är ett ganska uppenbart fall av bias.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in