2025-04-26, 13:17
Medlem
Sia är väl en ganska hård och tråkig glass ändå. Inget jag kommer att sakna.
Citera
2025-04-26, 13:18
Medlem
Ja det är bara att konstatera att SIA-glass nu kan vara mycket nöjda. De har fått ett gratis utrymme i media som hade varit extremt dyrt att köpa.

Samma godhetssignalerande fjantar som öste pengar över majblommeförsäljar-Musharaff har nu fått inmatat i sig att det är i linje med deras politiska uppfattning att konsumera SIA-glass.

Och de är många fler än de som kommer bojkotta.

Fenomenet med aktivism inom reklam bör uppmärksammas och kritiseras mer. Men samtidigt bör nog alla vi som ogillar sliskiga reklambyråer akta oss för att falla i deras fälla och bli levande reklampelare åt dem.
Citera
2025-04-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag håller med DN i detta fallet. Ser mycket på TV och ser absolut inget mönster. Finns mängder av reklamfilmer med bara vita. Men vissa här inne verkar skrika woke så fort de ser en invandrare i en reklam.

Självklart ska det vara invandrare med i reklamerna eftersom det är en så vanlig syn i Sverige. Inget konstigt.
Det som är konstigt och som diskuteras här är varför det så ofta är en negerman med en vit kvinna. Det är det som vi tycker är konstigt. Inget man kan säga öppet förstås då man framstår som en småkukad loser. Man får helt enkelt göra en tyst bojkott.
Citera
2025-04-26, 13:19
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Synd att man inte längre kan äta SIA-glass, kommer att sakna dem. Deras glass var mycket godare än GB eller Triumf. Men med en sådan fitta till VD så måste de ju bojkottas.

Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Sia är väl en ganska hård och tråkig glass ändå. Inget jag kommer att sakna.

Rasister! Snacka ihop er! Ni kan inte hålla på så här fram och tillbaka!
Citera
2025-04-26, 13:31
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Rasister! Snacka ihop er! Ni kan inte hålla på så här fram och tillbaka!
Flytta till Rosengård och bo där i ett år. Återkom sedan här.
Citera
2025-04-26, 13:36
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Vad tramsigt. Rasister och incels köper ändå inte glass. Glass förknippas främst med lycka och livsnjutning.

"Brandos" var någon sorts Internet-luftslott ungefär som "Daniel Wellington" som var dömt att konka.

Så du är rädd att att sia ska kånka, vad är du för sossekrat som lever ett värdelöst liv och ska försöka påverka folks sätt att tänka med att sprida din propaganda sörja. När Brandos konkade så förlorade du slaget och sa aldrig igen, precis som med Sia. 20 000 inlägg är dessvärre incellaktigt, bra att du känner dig träffad! Du är den typen som kapten klänning personifierar, du har säkert fått träffa Patrik Sjöberg och blivit uthängd som gädda för ditt vedervärdiga leverne!
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-04-26 kl. 13:38.
Citera
2025-04-26, 13:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Flytta till Rosengård och bo där i ett år. Återkom sedan här.

Varför skulle jag göra det? Det är ju ett utanförskapsområde med hög kriminalitet. Vad får dig att tro att jag skulle vilja bo där?
Citera
2025-04-26, 13:44
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Inget man kan säga öppet förstås då man framstår som en småkukad loser.
Troligtvis på grund av folk som har problem med sånt här just är småkukade losers.
Citera
2025-04-26, 13:49
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Varför skulle jag göra det? Det är ju ett utanförskapsområde med hög kriminalitet. Vad får dig att tro att jag skulle vilja bo där?
Därför att samhället ser ut så. Flytta dit så ser du hur det kan bli i ditt trygga område om typ 30 år. Ät gärna några Siaglassar under tiden.
Senast redigerad av Flashsmash 2025-04-26 kl. 13:52.
Citera
2025-04-26, 13:50
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Detta börjar bli pinsamt för Sia och reklambyrån som godkände fadäsen med rasblandning! Nu går afrikanen Addo till rasistattack mot svenska män som tycker att rasblandning och wokism är skadligt!

https://www.friatider.se/afrikanen-i...vax-upp-rasism

Vilken soppa, vad har du gjort Stefan Carlsson riskerar hela familjeföretaget för att godhetssignalera och inte förstått den senaste trenden och utvecklingen där den samhällsstörtande ideologin wokism förflyttats till historiens skräphög!

Nu får han gå ut till alternativa medier och be om ursäkt och ta bort reklamen! Detta håller inte!
Ska SIA ha gängekriminelle muhammad i nästa wokereklam med en fifflande socionom?
Citera
2025-04-26, 14:12
Medlem
Woke ska bort och den VDn ska bojkottas.
Citera
2025-04-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Börjar köra? Här påstås ju av några att samtliga annonser är sådana.
Vad andra påstår kan jag inte stå för, men om man nu skulle gå på vad en del säger så har ju Sverige aldrig varit tryggare än nu heller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in