Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Tycker du försöker ge henne ett mer sken av empati än vad hennes handlingar visade.
Ifall min partner var otrogen mot mig och jag i effekt av det utlöste en aggression som riskerade att sätta mig i trubbel.
Då hade jag krävt henne på en lösning.
Varför ska jag drabbas av dubbel olycka bara för att hon inte kan hålla trosorna på plats?
Och brydde hon sig på riktigt om sin partner, då visade hon det på ett väldigt otydligt sätt.
Handlingar säger mer än ord.
Läs Flyer6s inlägg.
21-åringen och sambon har en destruktiv relation uppenbarligen. En traumabindning. Som Flyer6 skriver: två trasiga människor.
Förstår man mekanismerna i en sådan relation, så förstår man också att hon ena stunden kan svika sin sambo genom otrohet och i nästa stund vilja göra allt i sin makt för att rädda honom från rättsliga påföljder kring misshandel av målsägande.
Precis som en make som slår sin fru fördärvad ena stunden, nästa stund baddar hennes skador, bedyrar sin kärlek och kommer med blommor.
Och verkligen menar det.
21-åringen och sambon har ju uppenbarligen behandlat varandra illa förr. Sambon kastade rentav ut 21-åringen den 14 mars och kallade henne för både det ena och andra. Men den 16 mars är han ljuv och fin igen. Det är en destruktiv relation. Inte bra för någon av dem.
De det verkligen är synd om I denna soppan, är ju målsägandes fru och två små barn.
Målsägande beblandar sig med ett trasigt par och väljer att ligga med 21-åringen efter 30 minuters bekantskap. Trots att han är lyckligt gift och har två små barn med sin fru. Jag hoppas han ger pengarna från eventuellt skadestånd till frugan och deras små barn.