Citat:
Ursprungligen postat av
olva
Tack, där och några sidor framåt. Så sjukt. Vilken oerhörd slampa.
Nu är bara frågan, vem är denne Eric? Han är ju den enda som gått vinnande ur den här soppan
Citat:
Ursprungligen postat av
Computerz
Vilken vidrig slyna! Gött att hon får skaka galler...
Citat:
Ursprungligen postat av
The.Leader
Det som framkommit om Eric är väl egentligen bara att han är "välhängd" enligt slynan Elin. Något efternamn eller annan personlig information framkom inte i konversationen med hennes kompis.
Med tanke på att hon jobbade den dagen och tiden hon skrev sitt SMS så kan man så klart tro/spekulera i om Eric är en arbetskamrat till henne. Någon skrev att Elin jobbade på ICA Skanör. Men vad jag vet så är det inte någon verifierad uppgift. Att hon jobbar på ICA är sant, men vilken ICA det är har inte framkommit (vad jag vet).
Enligt SMS med kompisen så skulle hon fråga Eric på fredagen eller lördagen (då hon skulle jobba) om dom kunde träffas på söndagen. Men det betyder inte att dom behöver vara arbetskompisar.
Sicken lirare den här Elin är. Hon bölar för sin mor om att hon och Victor har kommit överens om att ge förhållandet en ny chans. Och nu har hon ställt till det för sig. Men hon glömmer att hon skulle ha knull-träff med Eric dagen efter hon och Victor har flyttat in i den nya Lägenheten.
Och inte ett ord nämner ni om målsägandes otrohet. Mor sin fru som han uppger sig vara lyckligt gift med och har två små barn med. Frugan som förmodligen var hemma med deras barn, medans han har sex på en krogtoalett med en ung kvinna han känt I bara 30 minuter. Är inte han en "slampa/slyna" enligt er?
Och inte ett ord nämner ni om
lagbrotten: grov misshandel, falska angivelse och medhjälp till falsk angivelse.
Nej, ni stirrar bara på otroheten som 21-åringen gjort sig skyldig till. Som inte ens är ett lagbrott.
Jag anser nog att otrohet mot någon man har barn ihop med är sju resor värre än otrohet mot någon som man är i en destruktiv relation med. 21-åringen och sambon borde inte ens ha varit ett par.
Och det är fan sju resor värre med grov misshandel och falsk angivelse och medhjälp till falsk angivelse, än med otrohet. Även om otrohet givetvis är illa.