2025-06-05, 22:12
Avstängd
Någon som har häktningsprotokoll på elin? Samt när nästa häktningsförhandling är
Citera
2025-06-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Han anade väl? Han är dessutom svartsjuk
Ok, varför hindrade han inte det hela? Jag får intrycket att han spionerade, följde efter och sen står utanför toadörren och lyssnar.

Jag har inte läst FUP, ska erkännas.
Citera
2025-06-05, 22:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Ok, varför hindrade han inte det hela? Jag får intrycket att han spionerade, följde efter och sen står utanför toadörren och lyssnar.

Jag har inte läst FUP, ska erkännas.
Han stannade kvar en stund o drack, sen tyckte han de tog för lång tid så han gick ner, de hade jag med faktiskt
Citera
2025-06-05, 22:32
Medlem
Citat:
Han stannade kvar en stund o drack, sen tyckte han de tog för lång tid så han gick ner, de hade jag med faktiskt
Han tyckte hans tjej plus snubben hon gökade med tog för lång tid på sig? Han gick ner var?
Citera
2025-06-05, 22:46
Avstängd
Citat:
Han tyckte hans tjej plus snubben hon gökade med tog för lång tid på sig? Han gick ner var?
Korrekt, ner till toaletterna. Denna elin är ett litet luder och har något allvarligt fel i hjärnkontoret. Får hon inte fängelse så är rättssystemet korrupt
Citera
2025-06-05, 22:57
Medlem
Citat:
Korrekt, ner till toaletterna. Denna elin är ett litet luder och har något allvarligt fel i hjärnkontoret. Får hon inte fängelse så är rättssystemet korrupt
Ja, nåt fel verkar det vara på alla inblandade, förutom möjligtvis BO. Eller ja, han borde lära sig att aldrig sexa på krogtoa.
Citera
2025-06-05, 23:00
Medlem
Citat:

Nej. Hon är inte "ett litet luder som har något allvarligt fel i hjärnkontoret ".

Hon verkar snarare vara en osäker 21-åringen som inte haft sex med sin sambo på 5-6 månader och blev riktigt attraherad av målsägande. Flirtar med honom, har sex med honom. Sedan kommer hennes sambo och misshandlar målsägande grovt.

Och 21-åringen försöker desperat förlåta sambon för otroheten och desperat rädda sambon från att åka dit för misshandeln. Och då hittar Hon på våldtäkt. Så att det ska låta som sambon agerade i nödvärn å hennes vägnar. Och sambon spelar med i den olagliga charaden.

21-åringar haf inte utvecklat konsekvenstänk...

Jag tycker verkligen synd om målsägande. Först misshandel. Sedan falskt anklad för våldtäkt.

Och jag tycker verkligen synd om han fru. Vars make som hon har små barn med, har varit otrogen, blivit grovt misshandlad och sedan falskt anklagad för våldtäkt.

Målsägande beskriver även äktenskapet med sin fru som han har barn ihop med som "lyckligt". Undrar om de kan reparera förhållandet efter otrohet och allt...

Otroligt synd om deras barn med.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-06-05 kl. 23:04.
Citera
2025-06-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ja, nåt fel verkar det vara på alla inblandade, förutom möjligtvis BO. Eller ja, han borde lära sig att aldrig sexa på krogtoa.

Nja, han var ju otrogen mot sin fru som han har små barn med. Med 21-åringen, vars sambo han vet om är på samma ställe.

Men givetvis hemskt för målsägande! Bli misshandlad, grovt tom. Och sedan falskt anklagad för våldtäkt när den har haft sex med försöker skydda den som misshandlat honom...

Men mest synd är det om målsägandes fru och deras små barn....
Citera
2025-06-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej. Hon är inte "ett litet luder som har något allvarligt fel i hjärnkontoret ".

Hon verkar snarare vara en osäker 21-åringen som inte haft sex med sin sambo på 5-6 månader och blev riktigt attraherad av målsägande. Flirtar med honom, har sex med honom. Sedan kommer hennes sambo och misshandlar målsägande grovt.

Och 21-åringen försöker desperat förlåta sambon för otroheten och desperat rädda sambon från att åka dit för misshandeln. Och då hittar Hon på våldtäkt. Så att det ska låta som sambon agerade i nödvärn å hennes vägnar.

21-åringar haf inte utvecklat konsekvenstänk...

Jag tycker verkligen synd om målsägande. Först misshandel. Sedan falskt anklad för våldtäkt.

Och jag tycker verkligen synd om han fru. Vars make som hon har små barn med, har varit otrogen, blivit grovt misshandlad och sedan falskt anklagad för våldtäkt.

Målsägande beskriver även äktenskapet med sin fru som han har barn ihop med som "lyckligt". Undrar om de kan reparera förhållandet efter otrohet och allt...

Otroligt synd om deras barn med.
Jag ser vad du försöker göra här. Vrida till BOs nackdel. Manupilation kallas det.
Citera
2025-06-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, han var ju otrogen mot sin fru som han har små barn med. Med 21-åringen, vars sambo han vet om är på samma ställe.

Men givetvis hemskt för målsägande! Bli misshandlad, grovt tom. Och sedan falskt anklagad för våldtäkt när den har haft sex med försöker skydda den som misshandlat honom...

Men mest synd är det om målsägandes fru och deras små barn....
Återigen försöker du vrida skulden mot BO.
Citera
2025-06-05, 23:14
Medlem
Citat:
Jag ser vad du försöker göra här. Vrida till BOs nackdel. Manupilation kallas det.

Du anser ju att målsägande är en helylle person. Jag ville mer vidga bilden. Det är inte till målsägandes nackdel. Hur skulle det kunna vara till målsägandes nackdel menar du ens?
Citera
2025-06-05, 23:17
Medlem
Citat:
Återigen försöker du vrida skulden mot BO.

Nope. Han bär ingen skuld för sin brottsutsatthet. Den skulden bär enbart 21-åringen och hennes sambo.

Däremot bär Han skulden för otrohet mot sin fru som han har två barn med. Vilket han själv också uttrycker i sitt förhör.

Du får lära dig att hålla två saker i huvudet samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in