2025-06-14, 12:10
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Lås in henne i källaren ett tag och släpp ut henne sen

Om hon inte drar, gör om det. Efter andra eller tredje gången så borde det fungera.

FB svar deluxe
Citera
2025-06-14, 12:20
Medlem
Verkar vara jobbigt att vara rasist. Samtidigt som du planerar att knulla runt i Afrika
Du vill behålla ett blandat barn
Samtidigt som du vill vara fri från ansvar
Du är extremt motsägelsefull

Har en känsla att det inte var så mycket knullande före henne
Varför annars importera en kvinna?
Speciellt Om du har tillgång till svenska kvinnor
Citera
2025-06-23, 09:13
Medlem
Adonis.s avatar
Aldrig ska du släppa ditt barn, bror. Men henne kan du skicka

Ditt barn har bättre hos dig än hos henne. Kvinnor saknar konsekvenstänk. Hon kommer i Afrika att skaffa ny försörjare, oftast översexuell man, som inför ditt barn kanske kommer slå & våldta ditt barns mamma. Kanske även ditt barn. Släpp aldrig ditt barn till negroid kvinna! Till vilket pris som helst, kämpa för ditt barn

Ägna tid åt ditt barn, få henne att framstå som värdelös. Sänk hennes självförtroende. Kräv mycket sex i tid & otid. Piffa upp sexliv. Till att barn är tillräckligt stor att välja. Då väljer barn dig

Framställ negroid mamma som sinnesjuk inför ditt barn, som oansvarig, begränsa hennes tillgång till pengar så att hon begränsas på alla tänkbara sätt. Ta rollen som kapten på din egen skuta. Be a man, bro
Citera
2025-06-23, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Jaha och? Jag vill inte betala underhåll till ett barn jag aldrig kommer får se. Jag skiter väl i allt annat? Pengarna och mina prylar är viktigast och så länge jag får behålla mitt barn. Resten skiter jag i. Ska fan inte låta mitt vita barn bo i djungeln och kvinnan ska inte tro att jag ska betala hennes uppehälle.

Det tar vi ett Machoman's Axiom på:

Har man EN Gång Satt-Den-Dit
Blir man Aldrig Mera FREE
Citera
2025-06-23, 09:28
Medlem
Varning till alla att föröka sig med någon från sitt eget folk och i sin egen nation.
Citera
2025-06-23, 17:44
Medlem
Citat:
uppdatering

Frugan har nu uppehållstillstånd. Hur blir jag av med henne utan att ta en ekonomisk smäll? Orkar inte va med nån jag inte älskar och betala för allt.

Hon har ju bara fått uppehållstillstånd i 2 år. Skulle du göra slut med henne får hon inte stanna i Sverige oavsett. Du måste ju fortsätta vara med henne i 2 år till. Eller?
Citera
2025-06-24, 19:55
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Hon har ju bara fått uppehållstillstånd i 2 år. Skulle du göra slut med henne får hon inte stanna i Sverige oavsett. Du måste ju fortsätta vara med henne i 2 år till. Eller?

Varför måste jag vara med henne i 2 år till?
Citera
2025-06-24, 19:55
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Varning till alla att föröka sig med någon från sitt eget folk och i sin egen nation.

Du menar med någon som inte är från sitt eget folk?
Citera
2025-06-24, 19:56
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Verkar vara jobbigt att vara rasist. Samtidigt som du planerar att knulla runt i Afrika
Du vill behålla ett blandat barn
Samtidigt som du vill vara fri från ansvar
Du är extremt motsägelsefull

Har en känsla att det inte var så mycket knullande före henne
Varför annars importera en kvinna?
Speciellt Om du har tillgång till svenska kvinnor

Varför är jag rasist? Det blev uppenbart att afrikaner inte är de smartaste.
Citera
2025-06-24, 19:57
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Aldrig ska du släppa ditt barn, bror. Men henne kan du skicka

Ditt barn har bättre hos dig än hos henne. Kvinnor saknar konsekvenstänk. Hon kommer i Afrika att skaffa ny försörjare, oftast översexuell man, som inför ditt barn kanske kommer slå & våldta ditt barns mamma. Kanske även ditt barn. Släpp aldrig ditt barn till negroid kvinna! Till vilket pris som helst, kämpa för ditt barn

Ägna tid åt ditt barn, få henne att framstå som värdelös. Sänk hennes självförtroende. Kräv mycket sex i tid & otid. Piffa upp sexliv. Till att barn är tillräckligt stor att välja. Då väljer barn dig

Framställ negroid mamma som sinnesjuk inför ditt barn, som oansvarig, begränsa hennes tillgång till pengar så att hon begränsas på alla tänkbara sätt. Ta rollen som kapten på din egen skuta. Be a man, bro

Orkar seriöst inte. Familjelivet är inget för mig. Det är fan inte värt det.
Citera
2025-06-24, 21:01
Medlem
Citat:
Varför är jag rasist? Det blev uppenbart att afrikaner inte är de smartaste.

Det är väl därför ni två passade ihop? Ditt konsekvenstänk är fan sämre än mitt var på tiden ja var narkoman.

Hoppas lite att du trollar gör det är en rättighet tragisk situation, tycker inte synd om dig eller negern utan ungen.
Citera
2025-06-24, 21:34
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Orkar seriöst inte. Familjelivet är inget för mig. Det är fan inte värt det.
Sista chansen nu.

Är du säker på att du vill vara fri igen som du säger?

Varför gjorde du då allt. Nu också då medvetet och lyckosamt. Tror du inte fler personen har gjort samma sak som dig och misslyckats totalt?

Något har du gjort rätt men samtidigt är du inte nöjd med ditt arbete?

Kommunikation är a --> o. Kan du fixa detta så tror jag ditt liv, din relation och allt kan bli bättre. Både ge och ta och på något sätt hitta en lösning där du sedan när allt är klart inser att din önskan inte var det du ville utan att du hade allt du ville ha redan innan.

Ja. Jag tror det kanske blir något sådant upplägg du är intresserad av men i slutändan vill man ändå ha något annat.

Man vill ha det man inte kan få.
Senast redigerad av OceanDeep 2025-06-24 kl. 21:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in