Citat:
Sista chansen nu.
Är du säker på att du vill vara fri igen som du säger?
Varför gjorde du då allt. Nu också då medvetet och lyckosamt. Tror du inte fler personen har gjort samma sak som dig och misslyckats totalt?
Något har du gjort rätt men samtidigt är du inte nöjd med ditt arbete?
Kommunikation är a --> o. Kan du fixa detta så tror jag ditt liv, din relation och allt kan bli bättre. Både ge och ta och på något sätt hitta en lösning där du sedan när allt är klart inser att din önskan inte var det du ville utan att du hade allt du ville ha redan innan.
Ja. Jag tror det kanske blir något sådant upplägg du är intresserad av men i slutändan vill man ändå ha något annat.
Man vill ha det man inte kan få.
Är du säker på att du vill vara fri igen som du säger?
Varför gjorde du då allt. Nu också då medvetet och lyckosamt. Tror du inte fler personen har gjort samma sak som dig och misslyckats totalt?
Något har du gjort rätt men samtidigt är du inte nöjd med ditt arbete?
Kommunikation är a --> o. Kan du fixa detta så tror jag ditt liv, din relation och allt kan bli bättre. Både ge och ta och på något sätt hitta en lösning där du sedan när allt är klart inser att din önskan inte var det du ville utan att du hade allt du ville ha redan innan.
Ja. Jag tror det kanske blir något sådant upplägg du är intresserad av men i slutändan vill man ändå ha något annat.
Man vill ha det man inte kan få.
Såhär: Hon är som en barnunge som inte fått sin leksak. Tjurig om hon inte får som hon vill. Du kan ju förstå att hon är värdelös på att kommunicera. Varje gång jag pratar med henne känns det som att jag tillrättavisar min dotter som är 8 år att såhär får man inte göra eller såhär kan man göra. Hon är alltså ett barn i huvudet. Aftikansk IQ.
Hon kommer från smuts, korruption och fattigdom i svenska mått. Att anpassa sig till Sverige, hur samhället fungerar och taveger initiativ bekommer henne inte. Hon är värdelös hemmafru med 0 kr till sitt namn. Jag jobbar och sliter för att de ska ha det bra. Hon vill bara ha pengar och bidrag och mina pengar. Helt sjukt vad hon förstört och kastat bort. Finns kvinnor i Afrika och folk överlag som kämpar för att ta sig därifrån och gå över döda för att få ett sådant lyxliv som min fru fått i jämförelse med vad hon hade. Hur fan kan man sitta och tro att man är säker i båten och ta allt för givet. Precis som hon tror att jag är en desperat vit sucker.
Kan säga att matcha på Tinder i Afrika så är man en vit gud. Du kan få fitta och snygg brud inom 2 min. Så speciell är hon inte.
Som sagt, har försökt få henne att lära sig språket, göra något men istället bråkar hon och gör ingenting. Har nu bokat enkelbiljett för henne och barnet som jag tänker skicka hem till Afrika. Det är slut. Jag längtar till att vara ensam, göra vad jag vill och ha pengar över. Fyfan vad skönt det ska bli.