2025-05-11, 19:23
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
Allt i din text handlar om dig. Inget om hur du ska agera för att säkerställa att ditt barn får det bra. Det bästa i denna soppa är att mamman stannar i Sverige och barnet får tillgång till er båda.

Väx upp, förstå att du är inte den viktigaste partern i denna situation. Om du inte klarar av att komma till insikt med detta själv, så rekommenderar jag att du tar hjälp. Vårdcentraler erbjuder samtal, där du får hjälp med att lära dig att utgå från ditt barn.

Om vi utgår från dig: Flyttar hon med barnet, kommer det att påverka dig resten av ditt liv, mycket negativt.

Jag vill ut och resa, festa och knulla som förut. Kan inte leva det livet med en fru. Fattar du inte det?
Citera
2025-05-11, 19:26
Medlem
Ta detta som en varning, alla utlänningar! Man ska alltid välja en av sitt eget folk - det brukar bli bäst så.
Citera
2025-05-11, 19:34
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laakuu
Barnet bör ha rätt till båda sina föräldrar, avvakta hennes uppehållstillstånd, sen skiljer Ni Er.

Enligt vem har barnet ”rätt” till båda? Min ensamvårdnad stipulerar vem som har rätt, och det är jag.
Citera
2025-05-11, 19:36
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Ta detta som en varning, alla utlänningar! Man ska alltid välja en av sitt eget folk - det brukar bli bäst så.

Exakt. Sprid detta i Afrika. Gift er inte med en vit man och tro att ni vunnit på Eurojackpot. Kulturskillnaderna är alldeles för stora.
Citera
2025-05-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Jag vill ut och resa, festa och knulla som förut. Kan inte leva det livet med en fru. Fattar du inte det?
Det är ju det jag skriver! Vad är det du inte fattar? Du tänker endast på dig själv. Du är viktigast i ditt liv.

Ditt barn välmående och bästa är inte viktigt för dig. Rätt och slätt, så länge du får som du vill, mår du bra.

Ditt barn därmot, kommer få betala för att du vill resa, festa och knulla. Han drog en nitlott i livet, som fick en pappa som bara tänker på sig själv.
Stackars barn.
Citera
2025-05-11, 19:57
Medlem
Citat:
Enligt vem har barnet ”rätt” till båda? Min ensamvårdnad stipulerar vem som har rätt, och det är jag.
Hur ska du kunna ta hand om pojken om du ska resa, festa och knulla?
Citera
2025-05-11, 20:10
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Det är ju det jag skriver! Vad är det du inte fattar? Du tänker endast på dig själv. Du är viktigast i ditt liv.

Ditt barn välmående och bästa är inte viktigt för dig. Rätt och slätt, så länge du får som du vill, mår du bra.

Ditt barn därmot, kommer få betala för att du vill resa, festa och knulla. Han drog en nitlott i livet, som fick en pappa som bara tänker på sig själv.
Stackars barn.

Är man en vit man och har en vit bebis i Afrika är man rena rama fittmagneten. De bli blöta av tanken att avla barn med en vit man.
Citera
2025-05-11, 20:11
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Hur ska du kunna ta hand om pojken om du ska resa, festa och knulla?

På stranden i Tanzania, dra med brudar hem och avla fler barn. Skönt
Citera
2025-06-14, 11:10
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
uppdatering

Frugan har nu uppehållstillstånd. Hur blir jag av med henne utan att ta en ekonomisk smäll? Orkar inte va med nån jag inte älskar och betala för allt.
Citera
2025-06-14, 11:43
Medlem
Citat:
uppdatering

Frugan har nu uppehållstillstånd. Hur blir jag av med henne utan att ta en ekonomisk smäll? Orkar inte va med nån jag inte älskar och betala för allt.

Skit it frugan och fokusera på ditt barns bästa? Är du så ynklig att du inte kan offra dig för att din egen avkomma?
Citera
2025-06-14, 12:02
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Skit it frugan och fokusera på ditt barns bästa? Är du så ynklig att du inte kan offra dig för att din egen avkomma?

Orkar inte med avkomman heller. Vill vara fri
Citera
2025-06-14, 12:04
Citat:
uppdatering

Lås in henne i källaren ett tag och släpp ut henne sen

Om hon inte drar, gör om det. Efter andra eller tredje gången så borde det fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in