Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du skrev att du skickade ett "provocerande" pm till en random kvinna här när du var på "krigsstigen på fyllan". Du skrev inget om att du skickade ett stöttande och kärleksfullt meddelande. Men du, världen skulle fungera bättre för alla om vi gav varandra stöd, tänk på det nästa gång.
Du behöver ett moderligt och klokt bemötande när du skickar provocerande pm till random kvinnor på nätet. Enligt dig ska kvinnor inte ha rösträtt men de får gärna agera terapeut och klok och förstående mamma-typ när du behöver ösa ur dig lite skit över kvinnor som du uppfattar vara feminister....av den typ du inte gillar.
Varför ska random kvinnor som du skickar provocerande pm till bemöta dig kärleksfullt? Jag bad dig dra åt helvete eftersom jag inte är skyldig dig nåt. Speciellt inte en man som är fientligt inställd till kvinnor.
Du får gå tillbaka och läsa hela inlägget.
Jag är inte fientlig mot kvinnor utan idioter och bland kvinnor finns det en speciell typ av idiot jag inte gillar för att de gör allt sämre för alla, även dem själva.
Jag orkar inte med dig mer, du är oärlig och jättelarvig, det går ju inte ens prata med dig för det enda du gör är att misrepresentera mig illvilligt inför andra läsare.
Jag vet inte heller varför du fortsätter skriva till mig som om jag på något sätt brytt mig om att du har skickat elaka saker till mig. Vad jag säger är att du är en dålig människa.
Jag misstog mig om att en annan också var en dålig människa och hennes bemötande fick mig att backa. Du däremot bekräftar bara att du är en dålig människa.
Du får sista ordet efter det här om du vill...