Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Vilka pedofiler? Trump, Kirk, Fuentes, Owen osv osv har alla haft lönnmördare efter sig sig och antal skott som däremot har avlossats mot Biden, Harris, Piker, Pacman? Noll och inga skott så det finns ingen våldshöger utan enbart en helt jävla galen wokekult vänster som nu försöker mörda alla som inte håller med dom. Inklusive barn, har du redan glömt att 4 av dom sista 5 skolkskjutarna har varit transor eller icke-binära?
Jag har aldrig och kommer aldrig tro på lonewolf teorin så ja självklart är det mycket mer som ligger bakom, "random ensam patsy" har alltid varit en lögn folk har bara hjärntvättats sen Kennedy att det faktiskt är så det går till. Det förändrar dock inte faktumet att Crooks, Routh och nu Robinson är extrema vänsterdårar för det finns det ju inget tvivel om alls längre. Skall man ha en MK-ultra kandidat så måste denna personen vara lättledd och korkad, därför är dessa wokedårar med ett IQ under 80 helt perfekta för makten.
Av 358 masskjutningar har 4 utförts av woke folk?
Charlie Kirk's sista konversation:
- Hur många masskjutningar har utförts av transexuella? (Student)
- För många
(Charlie K) (publiken jublade som fan)
- Hur många masskjutningar har skett? (Student)
- Gängvåld inräknat eller inte? (Charlie K)
PANG
Glöm inte Melissa Hortman och hennes man och John Hoffman och hans fru. De senaste offren för det utbredda höger-politiska våldet. Glöm inte heller 6 januari då extremisterna försökte starta inbördeskrig i USA.
Vilka pedofiler tror du jag syftar på? Ett av Trumps största vallöfte var att släppa Epstein filerna i sin helhet. Varför har han inte gjort det än? Trots att flera stora republikaner, inklusive Charlie K, har krävt att de blir utlämnade. Är det för att Trump nämns över 100 ggr i dem? Har du levt under en sten senaste tiden eller?
Robinson har inget IQ under 80, tvärtom. Han växte upp i en vapenälskande republikansk familj. Fraserna på hylsorna kommer alla från populära dataspel och säger inte ett skit. Hahaha ja du, jag undrar vem det är som är lättledd egentligen...
Här sitter en av dina "fredsälskande" idoler och pratar om vad man borde göra med de hemlösa:
https://youtube.com/shorts/GzqJXfPkT98?si=WYTZ0E93caCqN7e_