2025-04-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Prova porrfilmerna ihop så han vaknar till.
+ Några linor ladd av bra kvalitet.
Citera
2025-04-23, 03:18
Medlem
maxatdunders avatar
Vad gör han fel? Eller hur vill du ha det?
Citera
2025-04-23, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du säger bara så för att du varken vet hur man får en kvinna till sängs eller hur man tillfredställer henne där. Detta i hopp om att förändra någon "norm" hos kvinnor där de "sänker sina krav" ner till att kunna bli intresserade av dig så som du är nu, istället för den du hade kunnat vara om du ansträngde dig i din manlighet lite.
Men du verkar faktiskt inte vara tillräckligt intresserad av att få ligga, från en kvinnas perspektiv. Hade du varit det så hade du tagit på dig ansvaret för kvinnans njutning och du hade varit trevlig och tillmötesgående mot kvinnor istället för skuldbeläggande, kanske hade du till och med varit fjäskig (oj svor jag i incel-kyrkan nu!? )

Hur är det skuldbeläggande att tycka att en person ska vara ansvarig för sitt eget njutande? Jag är feminist och anser att kvinnor bör frigöra sig från sitt kukberoende. Lär dig att ta hand om dig själv, jag är inte din sexslav som ska ge dig den perfekta orgasmen som du inte ens kan uppnå själv.

Svär inte i guds hus.
Citera
2025-04-23, 07:06
Medlem
CuriousMind69s avatar
Allt beror på om du gillar personen tillräckligt för att lägga ner tid och kraft att lära och om personen är mottaglig. Räkna även med en del stelt sex innan det eventuellt blir bra.

En yngre person lär vara lättare att lära upp än någon som utvecklat sin (dåliga) teknik över 20+ år och nu sitter den i ryggraden.

För mig är det fingerfärdighet, mun/tung-skills och entusiasm som avgör om personen är bra i sängen. Om personen är beige i sängen så är det kanske inte en bra utgångspunkt, det måste finnas en viss öppenhet och hunger för att ta till sig något nytt.
Citera
2025-04-23, 07:51
Medlem
Inte undra på att dom flesta kvinnorna är usla i sängen om eran inställning är att mannen ska göra allt jobb medans ni ligger som en död fisk och väntar på att bli påsatta.

Citat:
Men herregud människa, det är väl för fan mannen som sätter på kvinnan och inte tvärtom?

Män som är högt stående i flocken är intresserade av att bli duktiga älskare i sängen. Dom ser ett egenvärde i detta, bortom den njutning det ger kvinnan, och dom gör vad som krävs för att uppnå detta.
Citera
2025-04-23, 07:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IchWeissNicht
Hur är det skuldbeläggande att tycka att en person ska vara ansvarig för sitt eget njutande? Jag är feminist och anser att kvinnor bör frigöra sig från sitt kukberoende. Lär dig att ta hand om dig själv, jag är inte din sexslav som ska ge dig den perfekta orgasmen som du inte ens kan uppnå själv.

Svär inte i guds hus.

Nu tror jag väl att de flesta kvinnor vet hur de ska göra för att komma själva. Men jag skulle nog vilja säga att många inte vågar att ta fram och blotta kåtmonstret i sig och hjälpa till under sexet om snubben nu inte riktigt räcker till. Ungefär som att så gör inte fina flickor, utan kommer hon så är det helt och hållet snubbens förtjänst.
Citera
2025-04-23, 08:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Men herregud människa, det är väl för fan mannen som sätter på kvinnan och inte tvärtom?

Män som är högt stående i flocken är intresserade av att bli duktiga älskare i sängen. Dom ser ett egenvärde i detta, bortom den njutning det ger kvinnan, och dom gör vad som krävs för att uppnå detta.

Visst, att vara bra i bingen ger dig bara fördelar. Men något som du som vill bli lyxhustru bör tänka på är att en miljardär behåller inte sin kärring genom att vara bra i bingen utan genom det livet han har att erbjuda. Så när miljardären är kåt så är det förmodligen bara att göra som han säger annars åker du ut.
Citera
2025-04-23, 08:49
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback
Det är ju svårt att veta vad han gör fel, eftersom vi varken vet vad du är van vid eller vad han gör/inte gör i relation till detta?

Utan att bli explicit: har han för lite fokus på dig? Eller vet han inte vad han håller på med där nere? Eller är han för ivrig? Långsam?

Alla män vill vara bra på att tillfredställa en kvinna, men vi vill gärna vara redan färdiglärda eftersom påpekandet att vi inte duger till är skamligt.

Det funkar bäst med spegling. Säg t ex att han vill att allt ska gå skitfort, så är det bästa sättet att du byter plats med honom - inled det hela men långsamt. Ökar han takten, ta tillbaka det långsamma. Och vice versa. Om han inte vet vad han gör där nere, får du visa på honom vad du tror han vill ha.
Citera
2025-04-23, 09:39
Medlem
Jag har i snart 30 år som sexuellt aktiv totalt skitit i kvinnans orgasm, bara kört på min egna utlösning. Kvinnor verkar tro att min utlösning är min orgasm. Kvinnor är urusla på sex enligt mig. En utlösning är inte svår att uppnå, snarare svårt att INTE uppnå den.... Men när det kommer till orgasm är det få kvinnor som vet hur man gör (fingrar i stjärten osv)

Och jag tänker inte ändra på mig så länge kvinnor kör sitt låtsasstön och manipulerade utseende med smink, fyllningar, retuscheringar osv

Kvinnor ska inte tråna om sex, osmakligt tycker jag. Kvinnor ska vara tillgängliga för mannen och tycka om att ta hand om barn osv
Citera
2025-04-23, 11:04
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Jag har i snart 30 år som sexuellt aktiv totalt skitit i kvinnans orgasm, bara kört på min egna utlösning. Kvinnor verkar tro att min utlösning är min orgasm. Kvinnor är urusla på sex enligt mig. En utlösning är inte svår att uppnå, snarare svårt att INTE uppnå den.... Men när det kommer till orgasm är det få kvinnor som vet hur man gör (fingrar i stjärten osv)

Och jag tänker inte ändra på mig så länge kvinnor kör sitt låtsasstön och manipulerade utseende med smink, fyllningar, retuscheringar osv

Kvinnor ska inte tråna om sex, osmakligt tycker jag. Kvinnor ska vara tillgängliga för mannen och tycka om att ta hand om barn osv

Helst bära burka också
Citera
2025-04-23, 11:09
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback
Du kan ju alltid försöka. Prata med honom. Förklara hur du vill ha det. Det kan vara känsligt, många män tror de är Guds gåva till kvinnan trots att de aldrig någonsin genomfört annat än vaginala kaninsamlag för egen tillfredställelse.

Självklart ska du försöka!
Citera
2025-04-23, 11:23
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Öppna din jävla mun och säg hur han ska göra!
Ni kvinnor är fan cp när det gäller sånt här.

Du älskar knulla men vill inte bli gravid, hur går det ihop?
Inse du är ett jävla whitetrash som inte kan få nog av kuk och kommer knullat 300 män innan du är 30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in