• 1
  • 2
2025-04-22, 20:15
Medlem
sodershjartas avatar
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback
Citera
2025-04-22, 20:18
Medlem
Killar kan ge sex, om de är tillräckligt kåta, och om en naturlig fruktsamhet finnes hos kvinnan. Annars blir mannen slö.
Citera
2025-04-22, 20:20
Medlem
Beror väl på hur dåligt det är och hur mycket du gillar honom. Lär ju inte bli så kul i längden om han inte lär sig. Kan tillägga att mitt bästa ligg någonsin lärde jag upp.
Citera
2025-04-22, 20:20
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.

Har du testat att säga vad du vill ha.
Citera
2025-04-22, 20:23
Medlem
Torde funka naturligt. Men vad vet jag?
Citera
2025-04-22, 20:24
Medlem
sodershjartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanabatman2
Killar kan ge sex, om de är tillräckligt kåta, och om en naturlig fruktsamhet finnes hos kvinnan. Annars blir mannen slö.

vad innebär en naturlig fruktsamhet hos kvinnan?
Citera
2025-04-22, 20:25
Medlem
Citat:

På vilket sätt är det dåligt? Om en gillar en grej, är det inte säkert att en annan kvinna gillar detsamma. Ni måste ju kommunicera med varandra?

Vad gör han?

Vad gör du?

Ja, att lära honom, låter som en bra idé.
Citera
2025-04-22, 20:25
Medlem
sodershjartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modernfamily
Beror väl på hur dåligt det är och hur mycket du gillar honom. Lär ju inte bli så kul i längden om han inte lär sig. Kan tillägga att mitt bästa ligg någonsin lärde jag upp.

ja men det är där jag står och stampar lite. hur gick du till väga?
Citera
2025-04-22, 20:27
Medlem
sodershjartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Har du testat att säga vad du vill ha.

ja alltså jag tror det. men känns som att han kan misstolka det som något jag säger för att göra honom kåt och inte som den uppmaning det är?
Citera
2025-04-22, 20:29
Bannlyst
Citat:
vad innebär en naturlig fruktsamhet hos kvinnan?
Lär dig lite om hur man gör bebisar och vänta ett tag med sex både du och han
Citera
2025-04-22, 20:30
Medlem
halaltarzans avatar
Så som det är nu så antar jag att du smeker dig själv eller rider dig själv till klimax? En del kan ju nästan se det som demokratiskt, han fixar sin orgasm och du din. Men jag tror att det blir bättre ju längre tiden går, nån gång måste polletten trilla ner och han - genom dig - förstår hur han ska göra.
Citera
2025-04-22, 20:30
Medlem
sodershjartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
På vilket sätt är det dåligt? Om en gillar en grej, är det inte säkert att en annan kvinna gillar detsamma. Ni måste ju kommunicera med varandra?

Vad gör han?

Vad gör du?

Ja, att lära honom, låter som en bra idé.

alltså jag är kluven, jag är ganska säker på att han knullar på samma sätt som han gjort i en tidigare relation men jag vet inte. tror definitivt kommunikation är lösningen men det är tillvägagångssättet som jag blir osäker på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in