2025-04-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Kan bekräfta det, tycker synd om pojkar och män som inte inser, eller får lära sig, det.

Det blir så mycket roligare när tjejen har det bra, en massa spänningar släpper och det blir sex oftare också.

Jag tycker också synd om män som inte förstår detta. Jag tycker det är självklart, allt man vill bli bra på måste man träna på. Oavsett om det handlar om att spela gitarr, köra bil, skjuta med gevär eller klättra i berg måste du öva. Att bli en bra älskare är inget undantag.

Och som du säger, det kommer att bli mycket mer sex
Citera
2025-04-22, 22:42
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Jag tycker också synd om män som inte förstår detta. Jag tycker det är självklart, allt man vill bli bra på måste man träna på. Oavsett om det handlar om att spela gitarr, köra bil, skjuta med gevär eller klättra i berg måste du öva. Att bli en bra älskare är inget undantag.

Och som du säger, det kommer att bli mycket mer sex
Ja det är rätt men det behövs ett instrument som är stämt.
Inte ett gammalt akustisk ostämd instrument!
Med andra ord här är det upp till TS att ta ett beslut, lära upp en potentiell livspartner eller leta efter ett bra knull.
Citera
2025-04-22, 22:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback

Mitt bästa tips är att du ska sluta vara en billig hora som knullar runt. Du verkar vara low value och det är det första problem du bör ta tag i.
Skaffa dig en hjärna, intressen, integritet och värdighet. Det hade jag gjort.

När det gäller din kille så kan du ju testa att ga en öppen dialog med honom. Om man som du "gillar en person", tror inte det har samma innebörd för oss två då du är low value men i alla fall.. Om man gillar en person så vill man ju hjälpa den på vägen. Man hjälps åt och jobbar mot gemensamma mål. Nästa gång kanske du behöver jobba på nått som han kan hjälpa dig med.
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-22 kl. 22:57.
Citera
2025-04-22, 22:55
Medlem
Ja för flashback kan nog via telepati lösa det hela.

Vad vill du få ut med denna tråd? Du får väl snacka med snubben? Vad är problemet?
Citera
2025-04-22, 23:12
Medlem
Kendras avatar
Om sexet är kasst så finns ingen kemi. Hade inte orkat lära upp, tycker det är avtändande om de är kassa i sängen.
Citera
2025-04-22, 23:25
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendra
Om sexet är kasst så finns ingen kemi. Hade inte orkat lära upp, tycker det är avtändande om de är kassa i sängen.

Det är ju olika vad man gillar helt enkelt.
En tjej som min kille träffade gillade riktigt hårda tag, hon tyckte att min kille var väldigt dålig.
Hon gillade att ha något hon kallade rage sex och bet honom ganska rejält.

För mig är han perfekt eftersom jag är väldigt vanilj och gillar samma saker som honom dvs testa nya ställningar men inget som gör ont eller är obehagligt.

Så det du skriver har en poäng, de kanske inte har någon kemi?
Eller så är det brist på kommunikation?
Kanske han är oerfaren?
Citera
2025-04-22, 23:34
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det är ju olika vad man gillar helt enkelt.
En tjej som min kille träffade gillade riktigt hårda tag, hon tyckte att min kille var väldigt dålig.
Hon gillade att ha något hon kallade rage sex och bet honom ganska rejält.

För mig är han perfekt eftersom jag är väldigt vanilj och gillar samma saker som honom dvs testa nya ställningar men inget som gör ont eller är obehagligt.

Så det du skriver har en poäng, de kanske inte har någon kemi?
Eller så är det brist på kommunikation?
Kanske han är oerfaren?
Nja han är oerfaren och hon är ingen bra älskarinna som inte kan vägleda honom till hur hon vill få njutning. I övrigt så är det ju inget förhållande som verkar vara på lång sikt med barn och el bil.
Så hon kan väl bara knulla vidare, och släppa offret.
Citera
2025-04-22, 23:35
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IchWeissNicht
Dåligt för vem? Dåligt för dig! Det är ditt problem att lösa! Skyll inte på mannen för att han inte vet hur din kropp fungerar, du har levt med den i hela ditt liv. Om sexet är "dåligt" så skyll dig själv. Han njuter nog.

Tänk omvända roller, en man klagar på att sexet är "dåligt", skulle någon jävel sitter och skylla på kvinnan i relationen? NEJ! Det är alltid mannen som ska ta ansvaret för både sin egen samt kvinnans njutning. Men nu får det räcka, lär känna din egen kropp istället för att önska att någon man ska veta mer om den än du själv.

Men herregud människa, det är väl för fan mannen som sätter på kvinnan och inte tvärtom?

Män som är högt stående i flocken är intresserade av att bli duktiga älskare i sängen. Dom ser ett egenvärde i detta, bortom den njutning det ger kvinnan, och dom gör vad som krävs för att uppnå detta.
Citera
2025-04-22, 23:42
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nja han är oerfaren och hon är ingen bra älskarinna som inte kan vägleda honom till hur hon vill få njutning. I övrigt så är det ju inget förhållande som verkar vara på lång sikt med barn och el bil.
Så hon kan väl bara knulla vidare, och släppa offret.

Ja man måste såklart säga vad man vill ha och tycker om (i alla situationer).
Han är självklart inte tankeläsare.
Citera
2025-04-22, 23:45
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IchWeissNicht
Kvinnor vet inte ens själva hur de fungerar, det är inte männens jobb att ta reda på hur de fungerar, lite ansvar för kvinnors njutning får de ta själva.

Du säger bara så för att du varken vet hur man får en kvinna till sängs eller hur man tillfredställer henne där. Detta i hopp om att förändra någon "norm" hos kvinnor där de "sänker sina krav" ner till att kunna bli intresserade av dig så som du är nu, istället för den du hade kunnat vara om du ansträngde dig i din manlighet lite.
Men du verkar faktiskt inte vara tillräckligt intresserad av att få ligga, från en kvinnas perspektiv. Hade du varit det så hade du tagit på dig ansvaret för kvinnans njutning och du hade varit trevlig och tillmötesgående mot kvinnor istället för skuldbeläggande, kanske hade du till och med varit fjäskig (oj svor jag i incel-kyrkan nu!? )
Citera
2025-04-22, 23:46
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Men herregud människa, det är väl för fan mannen som sätter på kvinnan och inte tvärtom?

Män som är högt stående i flocken är intresserade av att bli duktiga älskare i sängen. Dom ser ett egenvärde i detta, bortom den njutning det ger kvinnan, och dom gör vad som krävs för att uppnå detta.

Delad njutning är dubbel njutning så jag tycker att både hon och han ska anstränga sig för att göra det skönt för varandra.

Sedan är det väldigt individuellt val även kvinnor tycker om så det finns inga mallar för att bli en bra älskare utom att vara lyhörd.
Citera
2025-04-22, 23:48
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ja man måste såklart säga vad man vill ha och tycker om (i alla situationer).
Han är självklart inte tankeläsare.
Det är ju det TS verkar tro att han är, spelar ingen större roll då TS inte är någon som en bra kille vill sätta bo med. TS är inget ha att satsa på, hoppas grabben kommer undan henne och ägnar sig åt onani i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in