2025-04-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
alltså jag är kluven, jag är ganska säker på att han knullar på samma sätt som han gjort i en tidigare relation men jag vet inte. tror definitivt kommunikation är lösningen men det är tillvägagångssättet som jag blir osäker på.
Vaddå som en fisk eller?

Kommer han snabbt, fattar inte dilemmat
Citera
2025-04-23, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutsenap
Vaddå som en fisk eller?

Kommer han snabbt, fattar inte dilemmat
Antingen det eller liten kuk
Citera
2025-04-23, 14:52
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Antingen det eller liten kuk
In-ut-sprut och Duracell-kaninen är också varianter på dåligt sex.
Citera
2025-04-23, 15:02
Så här gäller det att vara hans lilla slyna om det är det han beordrar ?

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, att vara bra i bingen ger dig bara fördelar. Men något som du som vill bli lyxhustru bör tänka på är att en miljardär behåller inte sin kärring genom att vara bra i bingen utan genom det livet han har att erbjuda. Så när miljardären är kåt så är det förmodligen bara att göra som han säger annars åker du ut.
Citera
2025-04-23, 16:41
Medlem
Prova. Men det går inte att förändra en människa i grunden. Det här har mååååånga män försökt med då situationen oftast är motsatt.
Citera
2025-04-23, 17:29
Medlem
nabikus avatar
Dåligt på vilket sätt? för att han genuint inte kan, eller för att han skiter i? Märker du att han genuint försöker se till att erat sex är så bra som möjligt (dvs att ni båda njuter) så är det bara att visa och förklara hur du vill ha det. Struntar han å andra sidan helt i att du också ska njuta så är det bara att kasta honom. Då är han ändå ingen vettig grabb.
Citera
2025-04-23, 17:31
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback
Får han spruta i dig?
Citera
2025-04-25, 23:11
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
+ Några linor ladd av bra kvalitet.
Nej fungerar det inte utan ladd så är det kört, kärleksfull sex har inget med droger att göra.
Sex är kemi om det är långsiktigt, och då fungerar det inte om det inleds med droger.
Citera
2025-04-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nej fungerar det inte utan ladd så är det kört, kärleksfull sex har inget med droger att göra.
Sex är kemi om det är långsiktigt, och då fungerar det inte om det inleds med droger.
Underskatta inte kokainets effekt när det kommer till sex. Ni får förmodligen minnen för resten av livet.
Citera
2025-04-27, 18:56
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Underskatta inte kokainets effekt när det kommer till sex. Ni får förmodligen minnen för resten av livet.

Nä sex kan bli FÖR BRA av kokain så att inget jämför, helvete va pulserande maniskt kåt man blir å knullar sönder riktigt dirty å sprutar ner henne från magen upp till ansiktet å hon håller ut tungan för å fånga upp allt *minns högt*....
Citera
2025-05-04, 13:21
Medlem
Onan-erarens avatar
Skicka honom till en spådam så får hon genom dig förklara för honom så slipper du göra det själv. Men då måste hon veta vad hon ska säga till honom, du får säga det till henne.
Citera
2025-06-25, 15:10
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, att vara bra i bingen ger dig bara fördelar. Men något som du som vill bli lyxhustru bör tänka på är att en miljardär behåller inte sin kärring genom att vara bra i bingen utan genom det livet han har att erbjuda. Så när miljardären är kåt så är det förmodligen bara att göra som han säger annars åker du ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Så här gäller det att vara hans lilla slyna om det är det han beordrar ?
Det kan väl knappast komma som en överraskning att det är just det som miljardärer är ute efter, när de "köper sig" en lyxhustru och/eller omger sig med älskarinnor?

Halaltarzan förklarar bara att det inte nödvändigtvis är så romantiskt/erotiskt för en kvinna att ligga med en rik mansgris.

Han har inte uttalat sig om huruvida det är rätt eller fel att det förhåller sig så.
Senast redigerad av Bone Collector 2025-06-25 kl. 15:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in