2025-04-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdxdfr
Asså detta är väl inget lustrace. Knullade är för bebisar rätt som det är har ni en bebis då är det fettet och huvudvärk av ungen skriker sen kommer allt slapp i fittan och sen klimakteriet. Sen hittar tjejen något annat tack och adjö.
Ni ska vänta på det sista knullade då blir det bra du känner och luktar dig till hans kåt het han blir kåt av din lukt. Skicka i väg honom ett halv år o rensa fisk i Norge och vänta på honom får du ditt bästa knull.

Ha ha, jävligt bra inlägg. Och ett mycket bra förslag på en lösning. Men kanske inte av den anledning du tror. Det är så att där du rensar fisk i Norge, uppe i norr, är kvinnorna vackra, de är direkta, de älskar sex och efter ett halvt år kommer den mannen att återvända som en fullt utbildad älskare som inte behöver mer träning. (om han bryr sig om att återvända då... )
Citera
2025-04-22, 21:50
Medlem
Dåligt för vem? Dåligt för dig! Det är ditt problem att lösa! Skyll inte på mannen för att han inte vet hur din kropp fungerar, du har levt med den i hela ditt liv. Om sexet är "dåligt" så skyll dig själv. Han njuter nog.

Tänk omvända roller, en man klagar på att sexet är "dåligt", skulle någon jävel sitter och skylla på kvinnan i relationen? NEJ! Det är alltid mannen som ska ta ansvaret för både sin egen samt kvinnans njutning. Men nu får det räcka, lär känna din egen kropp istället för att önska att någon man ska veta mer om den än du själv.
Citera
2025-04-22, 21:53
Medlem
Kolla på porrfilm och säg det där ser mysigt ut gör så på mig. Så blir det mer en rolig grej att ni tittar på något ihop.
Citera
2025-04-22, 21:58
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
ja alltså jag tror det. men känns som att han kan misstolka det som något jag säger för att göra honom kåt och inte som den uppmaning det är?

Ta upp det när ni inte är i sängkammaren, inte detaljerat då nödvändigtvis utan lite allmänt att du vill att ni provar något som du tycker är skönt nästa gång.
Då är han förberedd när du tar detaljerna.

Jag skulle ha uppskattat lite mer vägledning när jag var ung, dom flesta tjejer är inte så bra på det ens när dom blivit vuxna kvinnor utan förväntar sig att man både ska ta initiativ till sex och veta hur dom vill ha det...

Så ge honom en chans om du nu tycker om honom och tänker dig att ha honom kvar, vill eller kan han inte lära sig får du väl byta sedan. Vad har du att förlora liksom?
Citera
2025-04-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IchWeissNicht
Dåligt för vem? Dåligt för dig! Det är ditt problem att lösa! Skyll inte på mannen för att han inte vet hur din kropp fungerar, du har levt med den i hela ditt liv. Om sexet är "dåligt" så skyll dig själv. Han njuter nog.

Tänk omvända roller, en man klagar på att sexet är "dåligt", skulle någon jävel sitter och skylla på kvinnan i relationen? NEJ! Det är alltid mannen som ska ta ansvaret för både sin egen samt kvinnans njutning. Men nu får det räcka, lär känna din egen kropp istället för att önska att någon man ska veta mer om den än du själv.

När man tror man har läst trådens dummaste inlägg så kommer här

Nyckeln til et godt sexliv er jo at mannen lär sig hur en kvinna fungerer. En bra älskare får många kvinnor. Ryktet sprider seg.
Citera
2025-04-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
När man tror man har läst trådens dummaste inlägg så kommer här

Nyckeln til et godt sexliv er jo at mannen lär sig hur en kvinna fungerer. En bra älskare får många kvinnor. Ryktet sprider seg.

Kvinnor vet inte ens själva hur de fungerar, det är inte männens jobb att ta reda på hur de fungerar, lite ansvar för kvinnors njutning får de ta själva.
Citera
2025-04-22, 22:09
Medlem
Storstark68s avatar
Jezzuuss...säg vad han ska göra med din kropp! Vad exakt är viktigast för dina kroppsöppningar? De flesta kvinnor vågar ju inte tjuta av kåthet, så om du börjar där vet han vad du vill ha. Är det en tonåring du knullar lär det dröja innan du får fontänorgasm.
Citera
2025-04-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback

Har han liten kuk så är det ju knappast inget han kan hjälpa eller ändra på
Citera
2025-04-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IchWeissNicht
Kvinnor vet inte ens själva hur de fungerar, det är inte männens jobb att ta reda på hur de fungerar, lite ansvar för kvinnors njutning får de ta själva.

Jag ska nu berätta något som du uppenbart inte har hört förut: Mannens njutning ökar när kvinnan också njuter. Bara det är skäl nog att lära sig hur en kvinna fungerar i sängen.

Dessutom har många kvinnor god kunskap om sina egna kroppar, hur de fungerar och vad de gillar och vill ha i sängen. Det du skriver är bara nonsens.
Citera
2025-04-22, 22:16
Medlem
han blir inte kåt på dej
Citera
2025-04-22, 22:22
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Jag ska nu berätta något som du uppenbart inte har hört förut: Mannens njutning ökar när kvinnan också njuter. Bara det är skäl nog att lära sig hur en kvinna fungerar i sängen.

Dessutom har många kvinnor god kunskap om sina egna kroppar, hur de fungerar och vad de gillar och vill ha i sängen. Det du skriver är bara nonsens.

Kan bekräfta det, tycker synd om pojkar och män som inte inser, eller får lära sig, det.

Det blir så mycket roligare när tjejen har det bra, en massa spänningar släpper och det blir sex oftare också.
Citera
2025-04-22, 22:27
Medlem
flugornass avatar
Om du vägleder honom så han vet vad du vill ha för att njuta så blir det nog bra.
Du måste vägleda honom till det sex du njuter av han har ju ingen spåkula.

Om du skall prov knulla dig fram så hittar du nog rätt för att få orgasm, men det kanske inte är killen som kan ge dig ett familjeliv.
Är orgasm det primära, och hur ni fungerar ihop i övrigt sekundärt?

Så skippa killen för han är värd någon bättre än dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in