Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-06-25, 15:21
Nej, det är nog aldrig romantiskt eller erotiskt att ligga med en mansgris. Om så han är rik eller fattig så spelar det ingen roll.

Men jag vet också att det finns hederliga miljardärare som inte är mansgris.

Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Det kan väl knappast komma som en överraskning att det är just det som miljardärer är ute efter, när de "köper sig" en lyxhustru och/eller omger sig med älskarinnor?

Halaltarzan förklarar bara att det inte nödvändigtvis är så romantiskt/erotiskt för en kvinna att ligga med en rik mansgris.

Han har inte uttalat sig om huruvida det är rätt eller fel att det förhåller sig så.
Senast redigerad av Babushka7 2025-06-25 kl. 15:25.
Citera
2025-07-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.
sex är bland det viktigaste för mig i en relation så jag behöver lite tips.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.
så snälla hjälp mig flashback

Kan ju också vara dåligt för att du är tråkig och dålig på att kommunicera
Citera
2025-07-07, 09:53
Medlem
Citat:
jag har dejtat en kille ett tag och jag gillar honom men sexet är så jävla dåligt.

ska jag gå vidare till nästa kille eller stanna kvar och försöka jobba på den sexuella biten? och isåfall hur?

för kontext brukar jag ha bra sex, oberoende om det är nya eller gamla partners.

Jag har fått höra att jag är bra på att knulla. Men sedan tror jag mycket handlar om vad du gör med dina bäckenrörelser som man, om du aktivt kan använda dessa så kommer man åt mycket bättre.

Jag har tränat en hel del på funktionell styrka då man höll på med kampsport i många år... Men bäckenrörelser kan man träna med pilateboll. En bra grogrund är att killen är där mentalt, inte bara att "knulla" för vem som helst kan göra det där men att du ser det som en "sport" som man kan bli bättre på och nu är det den mentala biten. Den fysiska biten som jag skrev lite tidigare, handlar mycket om aktiva bäckenrörelser.
Citera
2025-07-16, 14:15
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Hur ska du lära honom tänker du? Attraktionen dör väl från ditt håll om du behöver "säga till" och förklara hur han ska göra? Frågan är huruvida du upplever honom som en man som på eget bevåg vill vara en man som är bra i sängen, som därmed försöker prestera och tillfredsställa dig. Gör han det eller har han stannat av på utvecklingskurvan? Det är viktigt det här med att mannen har ett egenintresse i att vara "king i sängen". Har han inte det, och dessutom istället klagar på kvinnan, så ger det incel-vibbar. Not nice. Han bör ju lära sig och bli gradvis bättre med tiden, OM viljan finns där dvs... Gör den inte det så byt man! Tycker jag

Jag håller till det stora med, dock så gillar vi olika saker i sängen så det som (ev) funkade kanon på hans förra partner ger ingen som helst tillfredsställelse till hans nuvarande, då kan det behövas kommunicera inte bara med kroppen utan föra dialog om vad och hur man gillar det, blir det dock ingen ändring utan det fortsätta på samma tafatta vis så lägger jag personligen ner och försöker inte på nytt med denna kvinna, är man dock förälskad och/eller ser grym potential så kan det ju vara värt ett andra försök
Citera
2025-07-16, 14:21
Avstängd
Citat:

Stopp och belägg..
Även om du kan lära din hund att bli en bra knullare är du ute och cyklar.
Om det du önskar dig här i livet är en stor kuk. Och att den används på rätt sätt tänker du kortsiktigt.
Däremot tycker jag du skall fortsätta tänka så, så att inte några seriösa killar går på en nit...
Citera
2025-07-18, 09:43
Bannlyst
Det är väl inte direkt ovanligt att män är kassa i bingen
Citera
2025-07-18, 09:52
Medlem
Citat:
ja alltså jag tror det. men känns som att han kan misstolka det som något jag säger för att göra honom kåt och inte som den uppmaning det är?

Lär inte upp honom mitt under pågående sex sådär plötsligt. Det bästa är att våga prata om sex före och egga varandra. Fantisera och berätta vad som skulle vara jätteskönt att göra. Samtidigt får man ju respons på vad killen själv tänker och fantiserar om.

Så mitt råd är att fantisera tillsammans om hur sexet ska bli senare.
Citera
2025-07-18, 10:04
Medlem
han kanske kan åka till danmark å tjöpa en hora som lär han.
Citera
2025-07-18, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funky-monkey
Det är väl inte direkt ovanligt att män är kassa i bingen

Det är väl inte direkt ovanligt att kvinnor är kassa på omdirigera mannen ifall han har hamnat fel i bingen.
Och det är inte ovanligt att kvinnan inte heller uttrycker önskemål ifall hon inte är nöjd.
Citera
2025-07-18, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Det är väl inte direkt ovanligt att kvinnor är kassa på omdirigera mannen ifall han har hamnat fel i bingen.
Och det är inte ovanligt att kvinnan inte heller uttrycker önskemål ifall hon inte är nöjd.
Så är det säkert
Citera
2025-07-18, 23:10
Medlem
Masingas avatar
Är han en "one minute man"?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto