• 6
  • 7
2025-04-21, 06:05
Medlem
Jag solade Stryktipset några gånger och insåg att det heter så för att de lag jag spelar på får stryk. Men jag kom också på att en utgångsrad med bara X är en god början och brukar ge 7-10 rätt. Men att gå därifrån och göra garderingar för att få 13 rätt är svårt.

Experterna är inte mycket bättre. Förr var Putte Kock den alla lyssnade på. Min farfar tippade en gång helt tvärtom och fick 10 rätt.
Citera
2025-04-21, 10:59
Medlem
Engelska division 3 och 4 matcher. Vem fan är intresserade av sådant?
På somrarna isländska ligan eller brasilianska ligan? Vem fan är intresserade av sådant?

Det har gått utför med stryktipset. Bara att konstatera. Särskilt på somrarna när det tidigare var Allsvenskan och Superettan på stryktipskupongen för att nu ersättas av isländska ligan.
Citera
2025-04-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
Fantastiskt att du äntligen kunde stava rätt till ordet narcissist. Övning ger färdighet.

precis
Senast redigerad av Jahaja69 2025-04-21 kl. 17:42.
Citera
2025-04-22, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det största problemet med Stryktipset är att när favoriterna vinner då är det väldigt dåligt betalt. Senast vann en spelare 10 miljoner... han var ensam med 13 rätt i hela Sverige.
Men det händer väldigt sällan att så många favoriter inte vinner och samtidigt nån förutspår det.
Folk spelar stora system där det räcker att 3 favoriter vinner sina matcher för att det ska bli dåligt betalt.

Han var inte ensam, det var ett andelsystem med 50 andelar och systemet kostade nästan 18.000kr och var bara ett av alla hans 10+ som han lägger varje omgång.
Citera
2025-04-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantropovic
Stryktipset har 65% återbetalning. Klart det är skit.. Oavsett hur duktig man är....
Enig, kolla in dbets "stryktips" samt "EUROPATIPS" 80% återbetalning och 12 matcher på kupongen vilket sänker antal möjliga radkombinationer med 1miljoner.
Citera
2025-04-22, 21:27
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Enig, kolla in dbets "stryktips" samt "EUROPATIPS" 80% återbetalning och 12 matcher på kupongen vilket sänker antal möjliga radkombinationer med 1miljoner.

Men du har fortfarande en alldeles för låg återbetalning och dessutom en match mindre så vinstpotten blir sjukt mycket lägre och sen vet jag inte vad det här är för jävla skit så jag utgår från att omsättningen är noll och ingenting.

80% återbetalning är som spelbolagen skulle erbjuda 1.60 på både över och under på en marknad med 50% chans på båda, det blir liksom svårt, för att inte säga omöjligt att vinna och då är det en jävla skillnad på 80% och 60% som det väl är idag bara för att folk ska inse att man aldrig i långa loppet kan vinna på stryktipset.
Citera
2025-04-23, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Men du har fortfarande en alldeles för låg återbetalning och dessutom en match mindre så vinstpotten blir sjukt mycket lägre och sen vet jag inte vad det här är för jävla skit så jag utgår från att omsättningen är noll och ingenting.

80% återbetalning är som spelbolagen skulle erbjuda 1.60 på både över och under på en marknad med 50% chans på båda, det blir liksom svårt, för att inte säga omöjligt att vinna och då är det en jävla skillnad på 80% och 60% som det väl är idag bara för att folk ska inse att man aldrig i långa loppet kan vinna på stryktipset.

Deras 12 matchers kuponger har snäppet högre omsättning än vad Europatipset har.

Till skillnad mot andra turspel som lotto etc så har du faktiskt möjligheten att påverka ditt resultat - första steget är att sluta spela matematiska och gå över till reducerade system och du har en edge som 90% av kiosktomtar inte har. Det andra är att du kan plocka bort -EV rader från ditt system.

Ska man nu slösa pengar på spel så förutom poker och sportbetting så är väl detta det 3e bästa alternativet.
Citera
2025-04-23, 17:35
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
En utmaning är att försöka få 0 rätt på stryktipset, helt omöjligt.
Snarare tvärtom, brukar få mer rätt då än när jag spelar normalt.
Bra mycket enklare på V75, gå att få 0 rätt trots stort system.

Får du 0 rätt på ett stort V75-system som du verkligen försökt få bäst utdelning på, så rekommenderar jag dig att sluta spela - en anmodan i all vänlighet...
Citera
2025-04-23, 17:39
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Får du 0 rätt på ett stort V75-system som du verkligen försökt få bäst utdelning på, så rekommenderar jag dig att sluta spela - en anmodan i all vänlighet...

Nej, att försöka få 0 rätt på V75 är enklare än på Stryktipset.
Citera
2025-04-23, 17:41
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Nej, att försöka få 0 rätt på V75 är enklare än på Stryktipset.

Okey, sorry - missförstod dig då. Ja, det är helt sant...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in