Citat:
Ursprungligen postat av
MoveOnUp
Vi kör oftast med 6 säkra, 5 halvor, 2 hel. Då har man från start 7 rätt men de säkra och halvorna brukar tippa åt fel håll till slut.
Premier League slutar 25/5, några matcher återstår. Hur intresserade är vissa lag att kämpa i PL?
Arsenal satsar fullt på Champions League där de slog ut Real Madrid, i PL har de inget mer att hämta, därför garderade jag matchen mot Brentford förra veckan, tänkte Arsenal kör med reservlag. Men längre än så kom jag inte.
Snart kommer Allsvenskan. Förra året tog vi en sommarpaus. Föreslår samma nu också.
Då kör du alltid x på dina halvgarderingar, aldrig funderat på köra 1-2? Kanske kan hjälpa dig lite om du upplever att det alltid går åt fel håll.
Min erfarenhet är att det blir majoritet ettor, par x och par 2 i de flesta omgångar som spelas på tipset, givetvis beroende på vilka lag som möts men i normalfallet, så grund med 7 ettor, 2-3 x och 3-4 tvåor, sen garderar du upp efter grunddragen.
Själv ingen expert och slutade spela när tipsextra försvann ur rutan för massa år sen, men 13 rätt 2 ggr, inga miljonvinster men par 100 tusen ena ggr och skamliga 20 tusen andra ggr.