2025-04-19, 11:23
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Under 18 är regeln på de flesta ställen.
18 och uppåt ska de vara i damernas.

Ganska säker på att jag ej fick gå med mamma på damernas längre när jag började 1:a klass. Personalen var inte okej.
Citera
2025-04-19, 11:24
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....

Hahaha... Det är nog DU som är rädd för dina egna känslor.
Man "blir" inte bi i vuxen ålder, antigen är man det eller också är man det inte.

Varför tror du att andra "gillar att duscha med andra män"? Det är väl något man gör oavsett om man gillar det eller inte? Hellre än att dra på sig kläderna när man är svettig?

Det är faktiskt praktiskt att vara klar för att gå vidare till vilken aktivitet man vill, utan att först behöva ta sig någon annan stans för att göra sig ren.

Fundera på om du är mest rädd för att någon ska titta på dig, eller om det är dina egna känslor inför andra män som skrämmer dig mest.
Jag tror att det är något du behöver ta itu med, för ett framtida mer harmoniskt liv.
Citera
2025-04-19, 12:06
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v0dka
Håller med. Det är bara bögar som duschar där.

Nej vi strejta män duschar offentligt o fast med kvinnor

Såna som ts o du får bånge av män o smågossar 🤣

Usch
Citera
2025-04-19, 12:57
Jag tycker det är integritetskränkande och ett attack mot människors moral och värderingar. Det är våldtäkt mot människor! Det är ingen frihet att låta människor vara nakna offentligt bland andra människor. Det är ett hån mot mänskligheten.

Vill man vara naken då kan man vara det hur mycket man vill hemma hoss sig själv (när man är ensam eller med sin partner, och inte framför sina barn ). Men i offentliga badhus och gym? WTF !? Det finns en gräns och här har man passerat gränsen.
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-19 kl. 13:13.
Citera
2025-04-19, 13:34
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Tummen upp!

Ännu bättre om du kan duscha på jobbet 😄👍
Citera
2025-04-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Under 18 är regeln på de flesta ställen.
18 och uppåt ska de vara i damernas.

Vet man inte kan man ju hoppa över att svara...

Det där ger sig naturligt men när barnen är runt 6-8 år klarar de att vara själva i omklädningsrummen. I någon slags mellanperiod använder man familjeomklädningsrum när det finns.
Citera
2025-04-19, 17:49
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Ännu bättre om du kan duscha på jobbet 😄👍

Det bästa är väl att skaffa sig ett jobb som ger en bra lön som man har råd att betala för sitt varmvatten?
Citera
2025-04-19, 17:55
Medlem
Loikkaris avatar
Jag är mest förvånad att det har postats över 320 inlägg på en sån här tråd.
Citera
2025-04-19, 17:58
Medlem
mingtians avatar
Gå in på toan och kläm lite på den så den svulnar upp
Citera
2025-04-19, 18:24
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?
Du ligger knappast inne med en Svensson åsikt i detta ämne, snarare åt ökenhållet.
Citera
2025-04-19, 18:26
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Jag tycker det är integritetskränkande och ett attack mot människors moral och värderingar. Det är våldtäkt mot människor! Det är ingen frihet att låta människor vara nakna offentligt bland andra människor. Det är ett hån mot mänskligheten.

Vill man vara naken då kan man vara det hur mycket man vill hemma hoss sig själv (när man är ensam eller med sin partner, och inte framför sina barn ). Men i offentliga badhus och gym? WTF !? Det finns en gräns och här har man passerat gränsen.
ja det är verkligen ett hån mot mänskligheten när det enda vi har i denna värld, vår kropp, är något som skall gömmas och glömmas.
Låter lite som en viss religion och det har ju funkat bra..
Citera
2025-04-19, 18:27
Medlem
tomatlarss avatar
Är man karl så har man ju en egen snopp och bör se det som något vardagligt så att råka se någon annans borde man inte bry sig I. Bara barn och smygbögar som funderar på att andra kan råka se ens snopp. Är ts smygbög montro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in