2025-04-19, 09:57
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Nej det är inte bara en dusch. Det är äckligt och tar emot att stå där med andra män. Inget jag gör frivilligt om man säger så. Får instinktivt en känsla i kroppen av att det är fel. Jag vill inte vara fysiskt nära män ens. 1 meters avstånd och påklätt.

Jag står mycket hellre och duschar med kvinnor, för det tar inte emot. Det känns normalare än att stå där med massa män.

Klassisk överkompensation för latenta homosexuella fantasier. Lyckigtvis är det 2025, gå ut och ta för dig av all smarrig kuk du trånar så efter!
Citera
2025-04-19, 10:03
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Enda stället man kan duscha länge ju. Slösa på sitt egna varmvatten glöm det.

Tummen upp!
Citera
2025-04-19, 10:03
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Besöker badhus regelbundet både för att simma själv och för att bada med dottern. Senast idag åkte vi till ett hyfsat närliggande äventyrsbad faktiskt. Hittills har jag inte noterat att någon gör någon ansträngning för att skyla sig i kvinnornas bastu, dusch- och omklädningsrum. Å andra sidan så står vi ju inte och glor på varandra heller. Vi låter varandra duscha och byta om ifred.
I vårat lokala badhus finns särskilda omklädningsbås i omklädningsrummet för den som vill byta om helt privat. Men jag har hittills inte sett någon gång in eller ut därifrån.

Gracias amiga för info.
Citera
2025-04-19, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag har tänkt lite på badhus så är det ibland pappor som har sin dotter med sig som ska duscha omgivna av massa håriga gubbsnoppar lixom.

Känns lite pedo varning på det. Men det är ju okej enligt någon svensk regel att barn under 7 år följer med vuxen och duschar.

Under 18 är regeln på de flesta ställen.
18 och uppåt ska de vara i damernas.
Citera
2025-04-19, 10:08
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Sluta sexualisera din homo, så skall du se att det går bara ra. Eller kliv ut ur garderoben.

Tänkte skriva samma sak. 😝
Det där är nog det säkraste tecknet på att vara smygbög.
Hata andra män som duschar nakna.
Citera
2025-04-19, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Då kan du nog vara lugn o börja duscha utan kläder igen
Jag tycker det är enklare att duscha hemma, jag ville bara påpeka att det är lite konstigt att småtjejer ska duscha med okända karlar.
Citera
2025-04-19, 10:32
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Hur ser kvinnor under 40 ut mellan benen idag skulle du säga? Är det vanligt eller ovanligt med buske?

Jag vet inte. Jag låter andra vara och står inte och betraktar dem i duschrummet, och i synnerhet inte deras könsorgan. Det vore ju bara fett obehagligt.
Citera
2025-04-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag tycker det är enklare att duscha hemma, jag ville bara påpeka att det är lite konstigt att småtjejer ska duscha med okända karlar.

Hållet med, undrar om det är vanligt?
Citera
2025-04-19, 10:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Jag vet inte. Jag låter andra vara och står inte och betraktar dem i duschrummet, och i synnerhet inte deras könsorgan. Det vore ju bara fett obehagligt.

Men betraktar, du set väl folk. Du måste ju ha en aning. ?
Citera
2025-04-19, 10:54
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Men betraktar, du set väl folk. Du måste ju ha en aning. ?

Jag har sett någon buske i förbifarten någon gång, men inte till den grad att jag har registrerat någon form av statistik på vad som är vanligt och inte.
Citera
2025-04-19, 11:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Under 18 är regeln på de flesta ställen.
18 och uppåt ska de vara i damernas.

Det låter lite i äldsta laget. Svårt att tänka sig en slank, välutvecklad 17-årig brud som är med pappa och duschar på herrarnas. Då lär det rycka lite i bananerna på övriga badgäster.
Citera
2025-04-19, 11:15
Medlem
Det är den här typen av attityder som gör att vi aldrig kommer att kunna möta ryssen. Vi har en helt hysterisk relation till nakenhet och är livrädd för att närma oss andra nakna i verkligheten. Tidigare var det bara tjejer som hade problem med det här. Om man nu är rädd för att vara naken med andra män så kanske man bör fundera över sina sexuella preferenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in