Det är inte de duschande som visar sina könsorgan. Det är TS som tittar på de duschandes nakna kropppar eftersom han är en voyeur. Vänd bort blicken ditt pervo !
Inte för jag nu brukar kolla på andras kukar när jag duschar, och inte för jag bryr mig häller om det är nakna män överallt häller jag är där för att duscha. Det är en offentlig dusch så att inte visa sin åderpåle blir omöjligt.
Tror inte någon bryr sig alla är där för att duscha bara inget onaturligt i det, och när man duschar i en offentlig miljö så är det öppna könsorgan överallt bara så det är.
Denna tråden fick mig att tänka på en dåre som gömde sig inne hos tjejerna mellan brädorna i bastun. Så det finns ju uppenbarligen ett intresse efter att spana efter kön, men det är väl främst när det korsar gränserna. Alla är väl heller inte beredda att dra det så långt heller.
Självklart gör man det. I en bastu, eller dusch, är könet helt neutralt. Det är en kroppsdel som alla andra. Är man normal (icke bög) så bryr man sig inte om detta på personer av samma kön som en själv.
Vill dock rätta dig, min broder, på denna punkt. Ursprungsorsaken till slöjan är ungefär densamma som att kvinnor i Sverige hade slöja fram till 1700-1800-talet. Att vörda kvinnan och skydda och upphöja hennes behag som den gudomliga, fruktbara varelse hon är. Och att småflickor har huvudduk är bara för att detta är en del av traditionen att förbereda sig för hur det blir som vuxen. Ungefär som att västerländska frigjorda sjuåringar gillar att klä sig i strumpbyxor och tröja som visar naveln.
Nej du det är ett kyskhets plagg. Som används för att hålla kåta män borta.
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!
Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....
Sluta sexualisera din homo, så skall du se att det går bara ra. Eller kliv ut ur garderoben.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!