2025-04-19, 07:58
Medlem
Falstaff Fakirs avatar
Det är inte de duschande som visar sina könsorgan. Det är TS som tittar på de duschandes nakna kropppar eftersom han är en voyeur. Vänd bort blicken ditt pervo !
Citera
2025-04-19, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag brukar dra blickar till mig av nån anledning, men jag duschar numera hemma.

Tänkte mer på om det ofta är småflickor i omklädningsrummet?
Citera
2025-04-19, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
OK. Men den ungen var nog ett undantag. Är ofta småtjejer med sin pappa i omklädningsrummen. Aldrig märkt något stirrande.

Samma sak hände mig men hon såg ut att vara 15.
Citera
2025-04-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Du duschar gärna med killar också med din stolta mus?
Nej vi delar väl för fan inte omklädningsrummet.
Citera
2025-04-19, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tänkte mer på om det ofta är småflickor i omklädningsrummet?
Vet ej, jag simmar inte längre.
Och det var i duschen, inte omklädningsrummet.
Senast redigerad av tworiders 2025-04-19 kl. 09:00.
Citera
2025-04-19, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Samma sak hände mig men hon såg ut att vara 15.
Det verkar konstigt. Då är hon för gammal att behöva hjälp av pappa och ska vara på damernas. Kanske något handikapp?
Citera
2025-04-19, 08:56
Medlem
Thraxxs avatar
Inte för jag nu brukar kolla på andras kukar när jag duschar, och inte för jag bryr mig häller om det är nakna män överallt häller jag är där för att duscha. Det är en offentlig dusch så att inte visa sin åderpåle blir omöjligt.

Tror inte någon bryr sig alla är där för att duscha bara inget onaturligt i det, och när man duschar i en offentlig miljö så är det öppna könsorgan överallt bara så det är.
Citera
2025-04-19, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
duschar bara med boxerna på, märker oftast att det är etniska svenskar som klär sig helt naken vilket jag tycker är äckligt.
Låt mig gissa du är en kort liten kille?
Citera
2025-04-19, 09:14
Medlem
Majsmannen2s avatar
Denna tråden fick mig att tänka på en dåre som gömde sig inne hos tjejerna mellan brädorna i bastun. Så det finns ju uppenbarligen ett intresse efter att spana efter kön, men det är väl främst när det korsar gränserna. Alla är väl heller inte beredda att dra det så långt heller.

Någon måtta får det vara.

Blir väl så intressant som man själv gör det.
Citera
2025-04-19, 09:26
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Självklart gör man det. I en bastu, eller dusch, är könet helt neutralt. Det är en kroppsdel som alla andra. Är man normal (icke bög) så bryr man sig inte om detta på personer av samma kön som en själv.

Vill dock rätta dig, min broder, på denna punkt. Ursprungsorsaken till slöjan är ungefär densamma som att kvinnor i Sverige hade slöja fram till 1700-1800-talet. Att vörda kvinnan och skydda och upphöja hennes behag som den gudomliga, fruktbara varelse hon är. Och att småflickor har huvudduk är bara för att detta är en del av traditionen att förbereda sig för hur det blir som vuxen. Ungefär som att västerländska frigjorda sjuåringar gillar att klä sig i strumpbyxor och tröja som visar naveln.
Nej du det är ett kyskhets plagg. Som används för att hålla kåta män borta.
Citera
2025-04-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....

Sluta sexualisera din homo, så skall du se att det går bara ra. Eller kliv ut ur garderoben.
Citera
2025-04-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Vet ej, jag simmar inte längre.
Och det var i duschen, inte omklädningsrummet.

Då kan du nog vara lugn o börja duscha utan kläder igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in