2025-04-18, 18:38
Medlem
different_trips avatar
Varför bryr man sig över främlingars penisar om man inte har intresse av dessa? Bastun är väl ett bättre tillhåll om man vill känna och mäta, vanligare att dessa är mötesplatser än omklädningsrum och duschar.

Ingen med stor kuk skäms och vill "täcka över" bland andra män av självklara anledningar. Såatteh...
Citera
2025-04-18, 18:43
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag har varit inne lite på att när man har så olika kulturer och det inte fungerar att samexistera så är en lösning att i gym och badhus ha egna omklädningsrum. Alltså att alla har sitt eget rum att förvara kläder, sina prylar och sedan även göra ombyte och duscha.

Det skulle även göra det lättare att skydda sig mot stölder, kriminellt beteende och sådant.

I förlängningen skulle man även kunna bygga poolrum, dvs bara en person i taget får vistas i badhuset och simma runt.

Allt för att vi numera har så konstiga människor som inte klarar av att vistas tillsammans lite mer avklätt utan att balla ur totalt.
Nej vi ska inte anpassa oss efter dem. Dom får väl bada hemma om det inte passar.
Citera
2025-04-18, 18:45
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Precis
Ingen normal man duschar naken i ett offentligt badhus. Man tar inte heller av sig badbyxorna i bastun.

Jag har på mig mina tills jag kommer till omklädningsbåset där jag kan stänga in mig och byta om utan riskera att någon skall behöva se mig eller jag dem.

Rent ut sagt perverst och ohygieniskt det där med bastu. Gubbarna tar av sig och sitter där med sina illaluktande kukar minns jag från tiden då man badade i offentliga badhus i Sverige.

Hade hoppats den trenden hade försvunnit men tydligen verkar det vara standard än i Svärje att man tvunget måste gå runt naken och visa kuken bland alla andra inne på herrarnas.
En form av sexuellt ofredande egentligen kan jag ju tycka. Men verkar som sagt vara sedan gammalt.

Visa ingen respekt för andra besökande utan gå ni runt nakna och förpesta lukten för oss andra.
Citera
2025-04-18, 18:46
Medlem
Gridiots avatar
Könet är neutral i ett omklädningsrum, man varken döljer eller visar sitt kön. Likaledes man varken döljer eller visar sina armbågar. Det samma gäller i unisexbastu.
Citera
2025-04-18, 18:50
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Är verken någon muhammedan eller icke-vit, tycker allmänt är äckligt att visa sin könsorgan.

Det är du. Man fattar av vad du skriver. Vi har alltid varit nakna i duschen. Både kvinnor och män. Inget konstigt.
Citera
2025-04-18, 18:52
Medlem
Demetrioss avatar
Har varit på simhallar i Ryssland och Balkaner - där är det också normalt att duscha nakna som man gör i Sverige. Ingen bryr sig så länge det inte är ett fängelse.
En man som fokuserar mycket på nakna män känner definitivt ett hot från deras sida och således visar sina fobier vilket osar gay.
Det är den mest sannolika 'diagnosen' som skiner igenom TS's resonemang.
Citera
2025-04-18, 18:58
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Precis
Ingen normal man duschar naken i ett offentligt badhus. Man tar inte heller av sig badbyxorna i bastun.

Jag har på mig mina tills jag kommer till omklädningsbåset där jag kan stänga in mig och byta om utan riskera att någon skall behöva se mig eller jag dem.

Rent ut sagt perverst och ohygieniskt det där med bastu. Gubbarna tar av sig och sitter där med sina illaluktande kukar minns jag från tiden då man badade i offentliga badhus i Sverige.

Hade hoppats den trenden hade försvunnit men tydligen verkar det vara standard än i Svärje att man tvunget måste gå runt naken och visa kuken bland alla andra inne på herrarnas.
En form av sexuellt ofredande egentligen kan jag ju tycka. Men verkar som sagt vara sedan gammalt.

Visa ingen respekt för andra besökande utan gå ni runt nakna och förpesta lukten för oss andra.

Alla som skyggar för nakna män är böggar - du stirrar ihjäl dig på kukar ditt hom
Citera
2025-04-18, 18:59
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursäkta mig, men en del av vårt svenska beteende att är att hålla koll på allt.
Lägg ner. Du är inte svensk. Vi svenskar tittar inte på varan. Som muslimer gör.
Citera
2025-04-18, 18:59
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Alla som skyggar för nakna män är böggar - du stirrar ihjäl dig på kukar ditt hom

Gift och har barn kompis sedan rätt många år tillbaka. Så antar din tes sprack rätt bra där va?

idiot!
Citera
2025-04-18, 19:01
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Gift och har barn kompis sedan rätt många år tillbaka. Så antar din tes sprack rätt bra där va?

idiot!

Jasså och ändå ränner du på badhus o måste dölja ditt stånd..
.
Citera
2025-04-18, 19:03
Avstängd
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Jasså och ändå ränner du på badhus o måste dölja ditt stånd..
.

Ehh ja?
Kan man inte göra det trots man har familj och ej är homo?
Måste jag älska se en massa gamla kukar i bastun eller någon bredvid mig i duschen.

Turligt nog är jag ej i Sverige längre så här har alla badkläder på sig.

Det där nakna perversa för ni hålla på med själva i Sverige.
Citera
2025-04-18, 19:04
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
någon som varit i sydeuropeiska länder (främst Spanien) när det gäller dessa frågor, som kan berätta så gör det? borde vara intressant att jämföra
I Spanien bada kvinnor topples. Klart killarna och tjejerna duschar efter dom tränar nakna. Det är bara snusk muslimer som inte tvättar sig. Efter en fotbollsmatch duschar ALLA ihopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in