2025-04-19, 00:47
Medlem
Avangards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag gillar inte när småtjejer är med inne i herrarnas duschrum. En gång ställde sig en liten tjej och bara stirrade på min kuk, verkligen råglodde.
Det kändes obehagligt, numera duschar jag hemma.
Kanske var det en pappa där som behövde hjälpa barnet att klä på sig. Om barnet tittade på dig kan det ha varit för att du betedde dig nervöst och avvikande. Det är bara att duscha och sedan dra, skit i vad andra gör. Började de rycka när barnet tittade och du såg snippan, eller vad orsakade det för problem?
Citera
2025-04-19, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag gillar inte när småtjejer är med inne i herrarnas duschrum. En gång ställde sig en liten tjej och bara stirrade på min kuk, verkligen råglodde.
Det kändes obehagligt, numera duschar jag hemma.

Historien stämmer säkert, men det känns som ett sätt för dig att verkligen deklarera att du inte är pedo.
Citera
2025-04-19, 00:51
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longinus
Jag brukar inte tänka på andra människors kön eller könsorgan när jag duschar offentligt. Möjligtvis kan jag störa mig på att det är halt, skitigt eller att någon duschar med kläder på sig.

Det är uteslutande skäggbarn och andra sandnegrer som duschar med kläderna på. Har sett det på fler ställen än badhuset .
Citera
2025-04-19, 01:06
Medlem
supremanics avatar
Jag både gymmar och simmar ofta och duschar och bastar då.
Det verkar tyvärr vara väldigt ovanligt numera att duscha och basta nakna bland de som inte är pensionärer. Även många 80-talister verkar duscha och basta med badbyxor på. Ungdomar verkar inte duscha alls på gymmet.
På gymmet är det förjävligt med negrer som går rätt in i bastun och sitter i kallingarna. Vissa babbar har något slags fula mamelucker som de tar på sig när de duschar och bastar. Resultatet är att bastun blir extremt sunkig.
Jag som duschar innan och tar med handduk att sitta på får tvätta handduken i klorin efteråt när man kommit hem för att den ska bli fräsch igen efter att varit i kontakt med den äckliga bänken.
Citera
2025-04-19, 01:10
Medlem
Avangards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Historien stämmer säkert, men det känns som ett sätt för dig att verkligen deklarera att du inte är pedo.
Man kan ju undra vad det finns för underliggande orsaker till en så överdriven reaktion. Hundar går ju runt och visar anuset, svårt förstå om någon måste bevisa för alla den absolut inte vill knulla hunden. Ingen rök utan eld.
Citera
2025-04-19, 01:21
Medlem
Avangards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Det är uteslutande skäggbarn och andra sandnegrer som duschar med kläderna på. Har sett det på fler ställen än badhuset .
Inte bara duschar, har sett araber som badar med sina kalsonger under badbyxorna.
Citera
2025-04-19, 01:27
Medlem
Duschar hemma.
Citera
2025-04-19, 01:29
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avangard
Inte bara duschar, har sett araber som badar med sina kalsonger under badbyxorna.

Precis. De är äckliga som fan. Smutsiga grisar
De hävdar att de uppfunnit renligheten och publika bad mm, men jag är inte övertygad.
Citera
2025-04-19, 01:45
Medlem
Att folk bastar näck kan jag förstå kan vara mindre najs. Man kan sitta med handduk eller badbyxor...

Men att duscha? Neh, vafan...och vad gör det om man har liten kuk? Ta ett djupt andetag och träna självförtroendet...

Sen såg jag en och annan som tycker det är bögigt och att de duschar hemma? Wtf?

Hur gör soldaterna då? Är dem också bögiga? Åker de hem och duschar :P
Citera
2025-04-19, 01:49
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Dushar du i ett offentligt dushrum så räkna med att få se nakna människor.
Ungefär som att gå på krogen och bli förvånad över att folk dricker alkohol.

Mitt bästa råd är att ge fan i att dusha där och istället göra det hemma.
Att dusha innan man går in i ett badhus är ju bara stört och efterblivet trams.
Hur fräsht tror du det är med alla som pissar i bassängen då?
Vad jag hört så är det därför som det luktar klor på badhuset eftersom kloret reagerar med urin och smuts.
Citera
2025-04-19, 01:50
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Besöker badhus regelbundet både för att simma själv och för att bada med dottern. Senast idag åkte vi till ett hyfsat närliggande äventyrsbad faktiskt. Hittills har jag inte noterat att någon gör någon ansträngning för att skyla sig i kvinnornas bastu, dusch- och omklädningsrum. Å andra sidan så står vi ju inte och glor på varandra heller. Vi låter varandra duscha och byta om ifred.
I vårat lokala badhus finns särskilda omklädningsbås i omklädningsrummet för den som vill byta om helt privat. Men jag har hittills inte sett någon gång in eller ut därifrån.
Citera
2025-04-19, 01:52
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avangard

Så du tror att all deras smuts sitter i kalsongerna?
Deras kuk eller rö blir väl knappast renare av att simma runt och svettas i en varm bassäng?
Tänk deras äckliga, svettiga fötter då?
Många pissar i vattnet i en bassäng, men det visste du nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in