Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-18, 11:25
Medlem
Generation Snöflinga slår till igen. Ser inget större problem med nakenhet i duschar eller omklädningsrum. Men har noterat att ju äldre herrarna blir desto mer bekväma är de med sin nakenhet.

Värsta exemplet jag sett var en snubbe som iklädd kalsonger och handuk går in i duschen för att sen där klä av sig bakom draperiet.

Tilläggas kan är att undertecknad ibland besöker naturistbad för den mer avslappnade badupplevelsen.
Citera
2025-04-18, 11:26
Medlem
Sereenas avatar
Varför skulle man skyla sig i duschen?
Är väl få ställen det är så naturligt att vara naken som där.
Citera
2025-04-18, 11:28
Medlem
Ytterligare en anledning till att allmän värnplikt behövs.

En riktig man har inte bögnojja över en annan man.
En riktig man tänker inte ens tanken.

Duscha med kvinnor? Och hålla mamma i handen eller?

Luktar bög lång väg.
Citera
2025-04-18, 11:31
Medlem
Är väl så numera att ungdomar skäms så mycket för sin kropp att de dushar med kläderna på eller inte duschar alls.

Nakenhet var inget problem överhuvudtaget i Sverige fram till massinvandringen startade.
Citera
2025-04-18, 11:33
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Fan vad efterbliven du är😂 Testa att åka tlll ett tyskt spa! Där duschar kvinnor och män ihop, ja helt naaaaakna ve och fasa!
Även på The well i Norge.
Citera
2025-04-18, 11:34
Medlem
Svårt att tvåla sig om man ska hålla för en hand?
Citera
2025-04-18, 11:37
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag gillar inte när småtjejer är med inne i herrarnas duschrum. En gång ställde sig en liten tjej och bara stirrade på min kuk, verkligen råglodde.
Det kändes obehagligt, numera duschar jag hemma.

Kan iofs hålla med dig, men vad är det för typ av ställe där män och kvinnor delar duschrum? Trodde inte det fanns.
Citera
2025-04-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Vilken jävla attityd du har. Varifrån kommer detta sätt att tänka/tycka? Det är helt naturligt att duscha och tvätta sig och om alla bara sköter sig själva så är det inga problem.
Citera
2025-04-18, 11:44
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Allmänna duschar får du nog räkna med en och annan svennebanan. Sen hur aggressiv marknadsföring alla exponerar könet är nog lite från person till person.
Citera
2025-04-18, 11:45
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Är väl så numera att ungdomar skäms så mycket för sin kropp att de dushar med kläderna på eller inte duschar alls.

Nakenhet var inget problem överhuvudtaget i Sverige fram till massinvandringen startade.

Precis. Förr i tiden så solade så gott som alla tjejer topless på badstranden, utan några som helst problem. Hur ofta händer det nu? Aldrig. Och skulle någon våga så lär garanterat några lättkränkta babbar få frispel av det.
Citera
2025-04-18, 11:46
Avstängd
FarliKorvs avatar
Inte bara på ditt gym så är det överallt, från förskolan tills man dör.
Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag gott att man kan skyla sig med en handduk när man går till och från duschen, man ser rätt ofta pervon som demonstrativt går å slänger med ballen helt i onödan, OCH man ser dom som är väldigt nöjda med att få kika på folks ballar.

Bögjävlar.

Edit: Blattingar brukar duscha med badbixor på sig.
Senast redigerad av FarliKorv 2025-04-18 kl. 11:48.
Citera
2025-04-18, 11:48
Medlem
Om du inte redan fattat det så är det du som är problemet, väldigt osäker på dig själv och din sexualitet låter det som.

Och sen vadå "visar" sina könsorgan i duschen??? Hör du ens vad du själv säger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in