2025-04-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen60
På en av tv2 sine nyhetssendinger i dag, ble en venn som har kjent MB i veldig mange år intervjuet. Han sa at MB aldri ville ha gått inn i en mørk skog, med en han ikke stolte 100% på. Så spørs om ikke dette er en fra hans nærmeste krets som har sveket ham...

Jeg henger meg opp i at politiet karakteriserer drapet som brutalt. Drap er jo en brutal handling i seg selv, så hva mener de med å si "brutalt?"

Så om det er en venn som har sveket ham, så tror jeg det er noen andre som sto for selve udåden. Noen som virkelig mislikte Betew.
Jeg tenker at om man sviker en venn for å ta livet av ham, så gjør man det enkelt, og ikke på et vis som kan kalles brutalt i ettertid.
Senast redigerad av Sharkimedes 2025-04-18 kl. 22:36.
Citera
2025-04-18, 23:02
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Jeg henger meg opp i at politiet karakteriserer drapet som brutalt. Drap er jo en brutal handling i seg selv, så hva mener de med å si "brutalt?"

Så om det er en venn som har sveket ham, så tror jeg det er noen andre som sto for selve udåden. Noen som virkelig mislikte Betew.
Jeg tenker at om man sviker en venn for å ta livet av ham, så gjør man det enkelt, og ikke på et vis som kan kalles brutalt i ettertid.
Feil, om man hater en bekjent så sterkt, gjør man det brutalt. Et brutalt drap/overvold leder alltid første hypotese mot at det er en bekjent som står bak.
Citera
2025-04-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Feil, om man hater en bekjent så sterkt, gjør man det brutalt. Et brutalt drap/overvold leder alltid første hypotese mot at det er en bekjent som står bak.

Ikke uenig i det du skriver, men ville du latt deg lure med til et mørkt sted av en du vet hater deg?
En venn som har byttet side ville nok fått det til litt lettere.

Men den som står bak det hele har nok et bekjentskap til Betew, et dårlig et. Så dårlig at den/de har fått tatt Betew av dage. En slu person vil jeg tro. Og hevngjerrig.
Citera
2025-04-18, 23:22
Medlem
Er det noen som vet/har funnet ut hvor Betew bodde?
Citera
2025-04-18, 23:22
Medlem
Kan det ha noe å gjøre med negravde kontanter i skogen?
Citera
2025-04-18, 23:34
Medlem
Dom vet vem, och han va på perm från en annan lång dom. Han brukar göra dumma saker när han har permission…Vänta bara till namnet kommer ut så ska ni se vilket jävla liv det bliver. 3 gången för honom detta. Dom som vet lite kan tänka sig till resten.
Citera
2025-04-18, 23:38
Medlem
Slettsnokens avatar
Betew prøvde å drepe barndomskameraten Imr•n Sab•r i 2015, man kan begynne der, tenker jeg.
Citera
2025-04-18, 23:40
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlaNorrmann
Dom vet vem, och han va på perm från en annan lång dom. Han brukar göra dumma saker när han har permission…Vänta bara till namnet kommer ut så ska ni se vilket jävla liv det bliver. 3 gången för honom detta. Dom som vet lite kan tänka sig till resten.
inte SM du tänker på av en slump?
Citera
2025-04-18, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
inte SM du tänker på av en slump?
Hadde ikke forundret meg. Han vokste opp i nabolaget så han er godt kjent der.
Citera
2025-04-19, 00:25
Medlem
elbels avatar
filmen
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=PF71kx1A05c

enligt filmen kommer de inte in i rummet mdd mest cash
Citera
2025-04-19, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaNorrmann

Er han ute på perm i påsken?
Citera
2025-04-19, 00:51
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualevel
Er det noen som vet/har funnet ut hvor Betew bodde?
Mortensrud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in