2025-03-23, 19:29
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Sant, haha,

60 är inte så farligt beroende på hur man ser det, därför frågar jag aldrig efter antalt för jag vill inte veta svaret.

Absolut om hon är bra människa.
Du vill inte veta svaret, för du bryr dig om det. Hade du varit likgiltig så hade du inte brytt dig om du visste hur många partners hon haft. Men erkänn att det hade känts skönt ifall hon berättade att hon är oskuld. Då hade du slappnat av. Men nu vet du att hon är en slampa, och då känns ovissheten bättre än att få det bekräftat.

Det bekräftar att en oskuld tjej är bättre än ett "erfaret" luder. Ju fler snoppar som besökt hennes slida – desto värre. För varje snopp så tappar hon i värde.
Citera
2025-03-23, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Du vill inte veta svaret, för du bryr dig om det. Hade du varit likgiltig så hade du inte brytt dig om du visste hur många partners hon haft. Men erkänn att det hade känts skönt ifall hon berättade att hon är oskuld. Då hade du slappnat av. Men nu vet du att hon är en slampa, och då känns ovissheten bättre än att få det bekräftat.

Det bekräftar att en oskuld tjej är bättre än ett "erfaret" luder. Ju fler snoppar som besökt hennes slida – desto värre. För varje snopp så tappar hon i värde.

Det är klart det blir weird men jag har ju förståelse 2 ligg om året är ingenting.
Man är inte slampa om man ligger 2 ggr på 365 dagar.
Citera
2025-03-24, 00:38
Bannlyst
Jo det gör man visst som tjej. Jag har passerat 25 också, så jag vet att jag inte tyckte likadant när jag var tonåring.

När jag var 14 tyckte jag att smala killar var snyggt.m. Jag tyckte muskler var äckligt och blev äcklad av vuxna män som spände sig.

Nu tycker jag helt m tvärtom. Det är äckligt och fult med spinkiga killar, hellre överviktig än i så fall. Tycker inte att muskler är äckligt nu alls, jag gillar det men det är få män som rätt gener för det.

Vad kul, nu motbevisade jag precis vad du sa. Du är inte kvinna och ska inte uttala dig. Jag är.

Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
jo det har hon.
Du som kille tänker inte annorlunda när du är 25 jämfört med när du är 14, och det gör inte tjejer heller.

Liksom, när du ser en fet och maskulin tjej är det inget du vill knulla.
När en 14 åring ser en femenin kille som är mesig så är det inget hon vill knulla.
Vår sexualitet är extremt djupt rotad i vad som funkat i tusentals år.
Om det hade varit bra att vara fet och femenin som man i naturen,då hade dessa fått para sig under tusentals år och då hade feta och femenina män varit attraktiva även idag.
Istället har det varit så att muskulösa och aggresiva män har varit en fördel i naturen och då har dom fått para sig, och därför finner dagens kvinnor och tjejer detta attraktivt.
Citera
2025-03-24, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortalitet
Jo det gör man visst som tjej. Jag har passerat 25 också, så jag vet att jag inte tyckte likadant när jag var tonåring.

När jag var 14 tyckte jag att smala killar var snyggt.m. Jag tyckte muskler var äckligt och blev äcklad av vuxna män som spände sig.

Nu tycker jag helt m tvärtom. Det är äckligt och fult med spinkiga killar, hellre överviktig än i så fall. Tycker inte att muskler är äckligt nu alls, jag gillar det men det är få män som rätt gener för det.

Vad kul, nu motbevisade jag precis vad du sa. Du är inte kvinna och ska inte uttala dig. Jag är.

Vad du tycker är inte representativt för vad en kvinna eller tjej tycker generellt, med det förstår inte du.
Faktiskt så om man kollar på videor på youtube där kvinnor och män diskuterar med varandra så är det nästan alltid kvinnor som utgår ifrån vad dom själva tycker, ni verkar ha svårt att se logiska saker och fakta.

Tex om jag säger: " 99% av männen föredrar en 25 årig kvinnas utseende än en 50 årig kvinnas utseende".
Då skulle du öppna käften och säga: " men min man gillar mig och jag är 45, så jag tror inte dedär stämmer".

Att tänka på vad män och kvinnor gillar generellt är inte särskillt svårt.
Citera
2025-03-24, 02:25
Medlem
Citat:
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?
Antar att du är babbe....
Du har inte funderat på att en som aldrig haft sex med andra vill undersöka hur det är med andra killar?
Citera
2025-03-24, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
[B]Börjar blir allt viktigare i detta land (att vara oskuld), vad det beror på vet jag inte (kanske kristendomens tankar som vinner mark)? [/b]
Själv är jag det och jag vill inte ha en kvinnan som har haft relation innan mig (det är äckligt som att du äter ett äpple som någon annan har injekterat cancerogena gift i) , men i dagens Swedenistan verkar det inte finnas många oskulder.
För vilken Svensk man är det viktigt??? Det är väl bara Babbar som anser det viktigt!
Citera
2025-03-24, 05:09
Bannlyst
Citat:
Vad du tycker är inte representativt för vad en kvinna eller tjej tycker generellt, med det förstår inte du.
Faktiskt så om man kollar på videor på youtube där kvinnor och män diskuterar med varandra så är det nästan alltid kvinnor som utgår ifrån vad dom själva tycker, ni verkar ha svårt att se logiska saker och fakta.

Tex om jag säger: " 99% av männen föredrar en 25 årig kvinnas utseende än en 50 årig kvinnas utseende".
Då skulle du öppna käften och säga: " men min man gillar mig och jag är 45, så jag tror inte dedär stämmer".

Att tänka på vad män och kvinnor gillar generellt är inte särskillt svårt.
Nej jag har ingen man, ska inte ha det heller är. Men jag har en 25-årings utseende, säger alla till mig så det stämmer.

Nej jag är inte 45, och jag tycker att kvinnor 50 är rynkiga och ser hamla ut

En 14-årig tjej tar nog en 18-åring. Vid 25 skulle jag en ta en ännu äldre kille 35-55 i så fall. Men så hade jag banrn. Tjejer väljer alltså äldre killar.

Som 14-åring var jag inte alltså ska så selektiv. Tyckte många killar var snygga..

Nu blev du förvånad va
Citera
2025-03-24, 05:26
Bannlyst
Citat:
Det är irrelevant ifall tjejer gillar att vara slampor. Du kan diskutera hur toppen det är med kuk i feministforumet.

Frågan är om män tolererar att ha en tjej som inte är oskuld. Det är trådens fråga.

Vi är i manosfären-forumet. Här är jag intresserad av att höra vad andra män tycker, och diskutera mäns syn på oskulder och slampor.
Nej det är inte toppen. Dert var de här med att man skulle förstöra hjärnan som tjej av att förlora oskulde!

Så är det absolut inte in
Citera
2025-03-24, 07:25
Bannlyst
Citat:
Det är därför hon behöver en närvarande fadersfigur som hon respekterar.

Men dagens män är fjollor. Inget man respekterar. Skilda, aldrig satt en fot på gymmet, sparrisarmar. Är man en vek fjollpappa som inte ens kan behålla sin egna fru, så är det inte konstigt att ens dotter växer upp och tar tvivelaktiga beslut.
Din dotter? Du har ingen?
Citera
2025-03-24, 09:40
Bannlyst
Citat:
Återigen visar du på din okunskap, du tror att sex är lika riskfyllt för båda könen?

Då kan jag tala om för dig att det är det inte.
Dels har kvinnor större risk för könssjukdommar men det kan vi lägga åt sidan eftersom det är något folk lär sig vad det är genom kultur och samhälllet och inget som egentligen har med kvinnans biologiska beteende att göra, ungefär som att bögar i usa helt plötsligt började tänka sig för när dom knullade eftersom dom var livrädda för aids.

Den absolut största risken en kvinna tar är att hon blir gravid, och ännu större risk om hon blir gravid med en man som inte kommer stanna kvar.
Som man så tar jag ingen risk alls om kvinnan blir gravid, jag kan skita i henne totalt och knulla nästa kvinna dagen efter.
Påverkar det en man mentalt att ha en unge man totalt skiter i? Förmodligen ganska lite.
Vet ett par män som legat oskyddat med noll känslor för kvinnorna och sedan har nån av dom blivit gravida.
Att mannen ska ta ansvar och betala underhåll för ett barn han inte vill ha är inte något som har med mannens biologi att göra, det är helt och hållet en kulturell fråga.
Vet inte riktigt när män genom svea rikets lag började tvingas betala underhåll men det är inte så värst gammalt, kanske 150 år eller så.
Hur påverkar det kvinnan menar du?k (Idag finns abort och försörjningsstöd och div andra insatser om man verkligen skulle sitta i skiten. Inget barn svälter i ihjäl i alla fall). Annat svik mer du barnet ju

Men riskerar barnet daddy issuens, ja tyvärr.

Men på de tiden när sagoböckerna skrevs, speciellt där nere alla tre i skitländer med babbeluringar man behövd få pli på. Men där beskrivs otukta kvinnor osv . Men det är i syfte att skydda babisaeme från att växa upp i misär. Men snälla? Det var Andrew Tate. .

Så vadå skydda kvinnan? Låter det bättre så eller??
Senast redigerad av Mortalitet 2025-03-24 kl. 09:45.
Citera
2025-03-24, 10:23
Medlem
Wrossmols avatar
Citat:
Är man över 50, och jagar en 50-årig brud, så är man redan förlorad och för sent ute. Helt meningslöst att diskutera sådana förlorare. Givetvis kommer de männen få välja bland haggorna i bottenskrapet som är skilda 3 gånger och har 7 barn med 5 olika män.

Jaha. Men varför väljer ni att vara en förlorare. Jag fattar inte varför ni också måste jaga oskulder. Det är verkligen amatör kör i så fall. Men det blir väl så när man är incels man bitter som fan och förlorare. Och att er kuk är i mint condition det vill säga helt oknullad är just hilarious 😂 C'on baby sweetheart
Senast redigerad av Wrossmol 2025-03-24 kl. 10:26.
Citera
2025-03-24, 14:25
Bannlyst
Citat:
För att det är äckligt när andra män redan har tömt sig i henne. Jag vill inte ha smulorna som blev kvar. Andrasorteringen.
Brukar du tömma dig i dem? Risken är att du får ett barn en dysfunktionell uppväxt i alla fall

Tror du att andra män gör så i så i alla kvinnor?

Förutom när de villl bli gravida,

Jag tror vanligast är att de att det läggs utanför av Praktiske skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in