Citat:
Ursprungligen postat av
Mortalitet
Jo det gör man visst som tjej. Jag har passerat 25 också, så jag vet att jag inte tyckte likadant när jag var tonåring.
När jag var 14 tyckte jag att smala killar var snyggt.m. Jag tyckte muskler var äckligt och blev äcklad av vuxna män som spände sig.
Nu tycker jag helt m tvärtom. Det är äckligt och fult med spinkiga killar, hellre överviktig än i så fall. Tycker inte att muskler är äckligt nu alls, jag gillar det men det är få män som rätt gener för det.
Vad kul, nu motbevisade jag precis vad du sa. Du är inte kvinna och ska inte uttala dig. Jag är.
Vad du tycker är inte representativt för vad en kvinna eller tjej tycker generellt, med det förstår inte du.
Faktiskt så om man kollar på videor på youtube där kvinnor och män diskuterar med varandra så är det nästan alltid kvinnor som utgår ifrån vad dom själva tycker, ni verkar ha svårt att se logiska saker och fakta.
Tex om jag säger: " 99% av männen föredrar en 25 årig kvinnas utseende än en 50 årig kvinnas utseende".
Då skulle du öppna käften och säga: " men min man gillar mig och jag är 45, så jag tror inte dedär stämmer".
Att tänka på vad män och kvinnor gillar generellt är inte särskillt svårt.