Citat:
Ursprungligen postat av
randomdudeReloaded
Hur lnge tog det efter er sista dos innan ni brjade knna AT symptomen ordentligt? Jag r 13-14 timmar in och knner bara vldigt milda symptom, typ 2.5/10 jmfrt med tidigare Avtndningar. Kanske r det fr att jag har gjort en ordentlig taper ver spannet av 2.5 mnader? eller kommer det bli vrre?
Dock s r det psykologiska suget efter en dos vldigt pstridigt, tror inte att jag kommer att klara att klippa ct idag grabbar. snlla hjlp mig nn, jag vill inte va vrdels pundare lngre

Jag tog sista dosen i fredags morse. Blev lite aggressiv p fredagskvllen, och sov gott med melatonin helt utan restless legs. Men de senaste tv ntterna har jag haft fruktansvrda myrkrypningar. Horribelt. Fick lgga mig i arbetsrummet eftersom min man undrade vad jag sysslade med nr jag kastade mig frn sida till sida, o stackars katten kunde inte ligga p mina ben som han brukar.
I lrdags knde jag mig ganska apatisk p dagen, skyllde p magproblem mm, vilket ocks stmmer i och fr sig. Men klassiska symptom som diarr (lite) och rinnig nsa (lite) har kommit frst idag, dag fyra allts. Men har flerrigt bruk bakom mig.
Till natten funderar jag p imodiumpreparat som en del skrivit. Men hur mycket mste man d ta fr effekt. Kan ju vara farligt fr hjrtat o lter lskigt med en hel ask som jag lste ngonstans. Kram till alla olyckssystrar och - brder dr ute!