2025-04-13, 18:04
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dottertillendotter
Bl, inne p 4 dygnet utan K. Som varit en livlina under mnga r. Har unga knningar inom missbruksvrlden s fr klara mig p olika tillskott. Hade tnkt trappa ner smartare men funkade inte eftersom jag r o frblir en missbrukspersonlighet. Jag trodde iof jag skulle ligga o krkas i toaletten nu, o s r det inte men mr s jvla dligt. Hatar min man dessutom just nu.
Och ska jobba imorgon, frhoppningsvis r det lugnt pga psken
Vill ni skicka en snll hlsning till mig tar jag tacksamt emot.

Vet precis hur det r, jag slutade i slutet av mars, och var/r fan ganska jvla jobbigt nd, speciellt psykiskt. r frvisso vek psykiskt och har problem i vrigt men men det hr fixar du! Hller tummarna fr dig!
Citera
2025-04-13, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinji ikari
Vet precis hur det r, jag slutade i slutet av mars, och var/r fan ganska jvla jobbigt nd, speciellt psykiskt. r frvisso vek psykiskt och har problem i vrigt men men det hr fixar du! Hller tummarna fr dig!

Tack snlla!! Kndes genast lite bttre faktiskt!
Citera
2025-04-13, 18:11
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Bl, inne p 4 dygnet utan K. Som varit en livlina under mnga r. Har unga knningar inom missbruksvrlden s fr klara mig p olika tillskott. Hade tnkt trappa ner smartare men funkade inte eftersom jag r o frblir en missbrukspersonlighet. Jag trodde iof jag skulle ligga o krkas i toaletten nu, o s r det inte men mr s jvla dligt. Hatar min man dessutom just nu.
Och ska jobba imorgon, frhoppningsvis r det lugnt pga psken
Vill ni skicka en snll hlsning till mig tar jag tacksamt emot.
Du klarar det skert, jag har klarat det i det frflutna ven om det var svrt och trillade tillbaka 4 dagar inp postakuta ATn, men Finns ingen risk fr terfall vid den punkten nu eftersom det r olagligt!

Sitter sjlv med AT just nu, ca 10 timmar sedan min senaste dos, brjar knna smrtan komma redan.
Citera
2025-04-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Du klarar det skert, jag har klarat det i det frflutna ven om det var svrt och trillade tillbaka 4 dagar inp postakuta ATn, men Finns ingen risk fr terfall vid den punkten nu eftersom det r olagligt!

Sitter sjlv med AT just nu, ca 10 timmar sedan min senaste dos, brjar knna smrtan komma redan.

Ja, det r jobbigt. Inte minst stt hlla skenet uppe fr familjen.
Hoppas det gr bra fr dig!
Citera
2025-04-13, 21:00
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Hur lnge tog det efter er sista dos innan ni brjade knna AT symptomen ordentligt? Jag r 13-14 timmar in och knner bara vldigt milda symptom, typ 2.5/10 jmfrt med tidigare Avtndningar. Kanske r det fr att jag har gjort en ordentlig taper ver spannet av 2.5 mnader? eller kommer det bli vrre?

Dock s r det psykologiska suget efter en dos vldigt pstridigt, tror inte att jag kommer att klara att klippa ct idag grabbar. snlla hjlp mig nn, jag vill inte va vrdels pundare lngre
Citera
2025-04-13, 22:35
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Hur lnge tog det efter er sista dos innan ni brjade knna AT symptomen ordentligt? Jag r 13-14 timmar in och knner bara vldigt milda symptom, typ 2.5/10 jmfrt med tidigare Avtndningar. Kanske r det fr att jag har gjort en ordentlig taper ver spannet av 2.5 mnader? eller kommer det bli vrre?

Dock s r det psykologiska suget efter en dos vldigt pstridigt, tror inte att jag kommer att klara att klippa ct idag grabbar. snlla hjlp mig nn, jag vill inte va vrdels pundare lngre

Om du bara lyckas hlla dig ikvll och inatt s kommer suget efter att ta mer bytas ut mot en knsla av att du r p vg att bryta dig loss. Tror jag!
Citera
2025-04-14, 08:11
Medlem
Citat:

Jag tog sista dosen i fredags morse. Blev lite aggressiv p fredagskvllen, och sov gott med melatonin helt utan restless legs. Men de senaste tv ntterna har jag haft fruktansvrda myrkrypningar. Horribelt. Fick lgga mig i arbetsrummet eftersom min man undrade vad jag sysslade med nr jag kastade mig frn sida till sida, o stackars katten kunde inte ligga p mina ben som han brukar.
I lrdags knde jag mig ganska apatisk p dagen, skyllde p magproblem mm, vilket ocks stmmer i och fr sig. Men klassiska symptom som diarr (lite) och rinnig nsa (lite) har kommit frst idag, dag fyra allts. Men har flerrigt bruk bakom mig.
Till natten funderar jag p imodiumpreparat som en del skrivit. Men hur mycket mste man d ta fr effekt. Kan ju vara farligt fr hjrtat o lter lskigt med en hel ask som jag lste ngonstans. Kram till alla olyckssystrar och - brder dr ute!
Citera
2025-04-14, 10:31
Medlem
Nu har jag ven ftt rejl diarr hr s har kpt Imodium av det sklet. Men frgan r hur mycket av preparatet jag vgar ta. Ngra erfarenheter?
Citera
2025-04-14, 10:53
Medlem
Man brjar med en kapsel, och tar en till efter en stund om inte magen lugnar ner sig typ. Men det str p frpackningen. Hoppas du hittar styrka att hrda ut!

Citat:
Nu har jag ven ftt rejl diarr hr s har kpt Imodium av det sklet. Men frgan r hur mycket av preparatet jag vgar ta. Ngra erfarenheter?
Citera
2025-04-14, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Man brjar med en kapsel, och tar en till efter en stund om inte magen lugnar ner sig typ. Men det str p frpackningen. Hoppas du hittar styrka att hrda ut!

Ja, tack fr svar. Will do. Tnkte dock mest infr nattens myrkrypningar. Men det var inte s ltt att frst vad jag menade inser jag.
Citera
2025-04-14, 11:25
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ja, tack fr svar. Will do. Tnkte dock mest infr nattens myrkrypningar. Men det var inte s ltt att frst vad jag menade inser jag.

Sluta anvnd melatonin och antihistamin smntabletter, kan frvrra RLS rejlt! Och frbered dig p att inte sova.
Citera
2025-04-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Sluta anvnd melatonin och antihistamin smntabletter, kan frvrra RLS rejlt! Och frbered dig p att inte sova.
Ok, tar inte antihistamin men du menar att melatonin ger mer myrkrypningar...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in