2025-04-22, 21:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Toni är heller inte vanligt förekommande i synkarna. Är nog ett par till som flyger lite under radarn och är doldisar. Kanske inga som produktionen behöver tvinga till synkar så här i början då det finns så många linslusar som nödvändigtvis måste uppsöka en kamera mest hela tiden helt frivilligt, t.ex Aron, Kais, David m.fl. Och doldisarna brukar väl vara kvar till sammanslagningen, så vi hinner nog tröttna på dem också?
Allt är som vanligt, dagen efter att jag skriver ett påstående så ändras verkligheten och hon sätter sig framför kameran

Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Finns det någon som i framtiden vill anställa en sådan som Aron på sin arbetsplats??
Jarå, dom arbetsgivare som kan skilja på konst och person.....skådspelarfacket har anmält sitt intresse för Aaron

På Anders Lundins tid fanns det inte matpriser till alla deltagare, svt tänkte mer Stina Oscarsson
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-22 kl. 22:10.
2025-04-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alltså är han hetero, eller menar du att du inte skulle vara kvinna?

Skedde 'lite till' först på 7'e dejten? som brukligt i en anda av konservativitet

Ja så länge hennes halva bröst är hårlöst finns det inget som lämnar något åt fantasin
Senast jag kollade var jag man.... Och är det fortfarande.
Nej inte på sjunde dejten. Rättare sagt första dejten.
2025-04-22, 22:40
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Finns det någon som i framtiden vill anställa en sådan som Aron på sin arbetsplats??

För att han spelar spelet i ett lekprogram?
Vad gråter folk om?

Han är en av få intressanta deltagare.

"Nobody likes a guy smarter than them" - Norm MacDonald
2025-04-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Aron... vad är han instruktör i?
Aron verkar ha ADHD
Han jobbar på ett Escape room. Vad det är kan du googla.
2025-04-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
För att han spelar spelet i ett lekprogram?
Vad gråter folk om?

Han är en av få intressanta deltagare.

"Nobody likes a guy smarter than them" - Norm MacDonald

Spot on. Visst, han var lite fjantig med sitt ljusa ylande Woop Woop osv men väldigt underhållande med en person som kan få folk med sig och spela spelet så hårt.
2025-04-22, 23:50
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Herregud, ännu en återkommande spelare som fick flygas ner i panik och komma in mätt och utvilad efter mer än två veckor. Nu börjar det handla om bottenskrapet även där, de två senaste kommer jag inte ens ihåg att de har varit med förut.
Sophie var med i Robinson 2023 (vår). Hon var med i mobbargänget. De lyckades lura in Dennis den yngre i gänget och de gjorde läggmatch för att rösta ut Amanda E. Alla i gänget fick smaka på karma, var kul se på när de åkt ut en efter en...

Citat:
Så sjukt orättvist att folk får komma in sent, det går inte att förstå hur de tänker med det upplägget. Det här är det mest orättvisa som varit sedan Clara Henry fick komma in i Robinson halvvägs in efter sammanslagningen och sedan nästan vann hela skiten.
Clara Henry togs in för att hon redan är känd och hon är bra på att skapa rubriker i media med hennes åsikter. Kunde vara livat när hon använder både f-ordet och k-ordet till både vänster och höger, jag minns inte om hon använde såna ord i Robinson.

Citat:
Aron och Kais som sitter och gråter över att de är ensamma efter att ha lagt sig i tävlingarna hittills är alltså tittarfavoriterna än så länge?
Kan inte vara många som har de som favoriter. Har du läst någon undersökning?

Kan ta Kais som exempel, enligt statistiken så kan han inte vinna. Googlade, ingen mörkhyad har vunnit svenska Robinson.
Kais påminner en del om Zeki som var med i Robinson 2023 (vår). Båda har hämndbegär och tänker ofta som fjortonåringar.
2025-04-22, 23:51
Medlem
Hur motiveras det att lag syd får en ytterligare deltagare när lag nord är så få och inte alla har åkt ut på läggmatch? Det är ju uppenbart att produktionen och Anders är irriterade och vill sätta dit men det blir ju fånigt när det är 9 mot fyra. Tidigare säsonger har de jämnat ut och/eller bytt över folk. I övrigt bör produktionen undvika sådana saker som förrädare om de inte gillar utfallet.

Jag hade aldrig i mitt liv erkänt planer i synkarna eftersom produktionen kommer ju förändra spelplanen efter det. Bättre ifall gruppen höll tyst om att Aron var förrädare utåt sett.

Att vinna Robinson innebär nog oftast att man flyter med och är ganska beige som person fram till den individuella delen.
2025-04-23, 00:26
Medlem
Citat:
Tänk om man ska köpa en lägenhet och sedan glider Kais in som mäklare. Då hade i alla fall jag vänt i dörren.
2025-04-23, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Att vinna Robinson innebär nog oftast att man flyter med och är ganska beige som person fram till den individuella delen.
Det är precis så det blir med det här "pajiga" upplägget. Det säkraste sättet att vinna är att vara vältränad och tråkig och flyta med utan att sticka ut och vänta tills den fysiska finalveckan.

Skönt att David sade det högt hur misslyckat det är att Robinson är en orättvis lekstuga för föredettingar.
2025-04-23, 01:06
Medlem
Hahha, idiot Sara. Tackar nej till en guldbiljett. Ahhahah, jisses. Hon har fått för många chanser, hoppas hon åker ut!
2025-04-23, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Att du lyfter Kais och Aron som dina favoriter gör att jag måste rekommendera dig att besöka en psykolog ASAP.

Kais är både extremt självgod och bra dum i huvudet som lyckats köra ut hela sitt lag. Jävligt kul att titta på läggmatchar va? Bra TV. Mest patetiska är väl att Kais börjar böla när han inser sitt misstag i spelet. Stackarn.

Aron är en 14 åring i en 18 årings kropp som aldrig kan hålla käften. Folk som är så duktiga som Aron på att prata gott om sig själva brukar ha stor brist på ödmjukhet.

Tack! Exakt mina tankar 👏🏻👏🏻👏🏻
2025-04-23, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hahha, idiot Sara. Tackar nej till en guldbiljett. Ahhahah, jisses. Hon har fått för många chanser, hoppas hon åker ut!

Jag gillade Sara, hennes målmedvetenhet och peppiga humör MEN efter hon GAV bort Willy Wonka biljetten tappade jag henne totalt. Vafan, vill hon inte in så skicka hem henne på bajsmackan som hon själv bredde ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in