2025-04-19, 09:00
Avstängd
zanna är ett perfekt exempel på hur opålitliga kvinnor är
2025-04-19, 09:21
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ja, han är ju litet av en legend bland hororna i Riga.
Är det inte Pål Holländer du tänker på där?
2025-04-19, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Gränslandet är ju en förtäckt reservbänk till det 'riktiga' robinson, om nån på Robinson tvingas lämna pga sjukdom eller liknande så har man alltid nån gök från gränslandet att slänga in.
Snart kommer dom även behöva ha en till ö som reserv till gränslandet.
Robinson-ön
Gränslandet
Lilla gränslandet

2025-04-19, 10:42
Medlem
DoktorNos avatar
Håller just nu på att titta ifatt veckans avsnitt och funderar lite på var de hittat alla spån som castats in i den här säsongen. Alla beter sig märkligt, resonerar märkligt och gör märkliga val hela tiden. Det är ju som att titta på en parodi över hela dokusåpagenren.

Jag är väl nostalgisk antar jag men Robinson var en mycket bättre programserie när Strix hade hand om produktionen.
2025-04-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag ser nu att från skogen stegar det plötsligt ut en Franciskanmunk som mycket riktigt avhållet tjyskhetslöfte så nej han får inte ligga för Påven, bara med Påven

Sara går fram och hälsar på sedvanligt maner genom att plocka ut vänster blygd https://imgbox.com/9sqF7OPK för att säkerställa
att det rör sig om en riktig enuck

Nä! den sjukan var ju självförvållat, båda tjejerna råka ju dyka upp i alternativ frivol klädsel när dom skulle ge honom ett förstaintryck klart att man som man då vill bräcka det & ta på sig speedos istället för gul hazard varningstriangel-overall, alternativet hade varit att han blivit naturist
Ja det är väl det tjejerna vill att visa halva blygdläppen med såna där trosor. Inte bara bakstjärten som ska exponeras för hela Sverige utan även framstjärten.
2025-04-19, 16:54
Medlem
Undrar hur det gick för Fabian med hans polska städare som han hittade i Naked Attraction?
Han han är ju iaf minnesvärd för sin man-(camel)toe.

https://ibb.co/7dgWyBmS
2025-04-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entrekat
Ja det är väl det tjejerna vill att visa halva blygdläppen med såna där trosor. Inte bara bakstjärten som ska exponeras för hela Sverige utan även framstjärten.
Bara lite hud som syns, ungefär som att visa halva brösten som i dom flesta bikinis.
Men det finns ju säkert några oskulder som går igång på detta.
2025-04-19, 20:30
Medlem
Årets Robinsson speglar så väl hur samhället ser ut idag. Ingen empati, bara egoism. Kajs, Zanna och Aron, vilket själviska människor. Simon utan H myglar med och vinner på att de andra är ruskigt fula i sitt agerande. Simon med H försöker göra vad de kan för att rädda sitt skinn. Usch. Hoppas hoppas Kajs, Zanna och Aron åker ut snarast möjligt.
2025-04-20, 02:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Håller just nu på att titta ifatt veckans avsnitt och funderar lite på var de hittat alla spån som castats in i den här säsongen. Alla beter sig märkligt, resonerar märkligt och gör märkliga val hela tiden. Det är ju som att titta på en parodi över hela dokusåpagenren.

Jag är väl nostalgisk antar jag men Robinson var en mycket bättre programserie när Strix hade hand om produktionen.

ja man ser ju också i bakgrunden hur det ligger en hög färska kokosnötter som de uppenbarligen fått ditfraktade av produktionen. inte en sekund spenderas på att fixa mat eller bygga läger. fiska gjorde de i fem minuter men gav upp för det är ju för jobbigt och de fattar inte hur man gör... och så får de ju mat av produktionen. ingen tappar ett gram vikt.

riktigt värdelös urvattnad variant av robinson.
2025-04-20, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Årets säsong är den bästa som sänts, åtminstone de senaste 15åren

Solodon är ett bra inslag som skapar lite oreda i lagena. Alternativet är att man tvingas genomlida årets farmen-säsong där 70% av alla tittare slutade att kolla efter 25 avsnitt.
Senast redigerad av kastenhof 2025-04-20 kl. 08:02.
2025-04-20, 11:01
Medlem
Angelica - snacka om att lämna snyggt, trots att ALLA gått bakom hennes rygg. Håller tummarna för återkomst!
Aron - näe, inte snyggt spelat och är inte ens hälften så smart som han tror. Stackars hans föräldrar och syskon som måste försvara hans beteende. (Har hört det själv!!!)
Kais - så patetisk. Som en grinig treåring och ingen egen tanke över huvudtaget. Litar på en snorvalp, de kommer åka ut med huvudet före - då hatad av alla. Hans chef borde se över hans anställning, skulle aldrig få sälja min lägenhet!
Zanna - bättre du hängt med tjejerna, då hade du haft en chans i individuella tävlingar. Den du vann var enbart tur, och tur har man inte alltid.
Simon x 2 - båda är reko och värda bättre medspelare. Tror tyvärr att val av sida kommer bli deras fall!
2025-04-20, 16:48
Avstängd
gud asså alla på ön är ju sååå grymma på engelska

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in