2025-04-05, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
“OG” original gangster.

Skitkul fattigigmans-Amanda
"Oh Jee!" Crapmagic, jag trodde du var ironisk.
2025-04-05, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
En sak jag har tänkt på under flera säsonger nu (inte bara årets) är hur många Robinson-deltagare låter hela sin Instagram identitet plötsligt kretsa kring programmet – som att det är deras enda chans till uppmärksamhet och då ska varenda grej maxas med #robinson2025, #survivor och liknande, oavsett vad inlägget handlar om.

Senaste exemplet är Madeleine Tärnsby (@madhd_tarnsby) som just nu spammar ganska mycket orelevant innehåll men ändå taggar allt med Robinson. Det känns rätt krystat och lite… ja, tacky, om jag ska vara ärlig.

Samtidigt fattar jag poängen – det är nog många som tänker “nu eller aldrig”.

Om jag själv skulle vara med hade jag nog gjort en separat sida bara för Robinson-grejer. Kanske lagt upp reels där man berättar lite mer om bakgrunden till sina beslut i programmet, tankarna bakom vissa val osv. Då hade det känts mer genomtänkt och mindre som att man bara vill rida på en våg.

Hur hade ni andra tänkt kring det? Gå all in på sitt vanliga konto eller hålla det mer avskilt?

Jag hade nog reggat ett onlyfans
2025-04-05, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Har han pungbråck så borde han inte ha fått deltaga, nej den där saken har har i kalsongerna går upp och ned och växer i storlek lite titt som tätt, han är säkert översexuell. Lär säkert bli en hög med suggor som blir betäckta av han

Haha hans verktyg har nog med protein att föda alla hans lagkamrater haha
2025-04-05, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Haha hans verktyg har nog med protein att föda alla hans lagkamrater haha
I like your style
2025-04-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Måste var tungt endå som Madde att bli utröstad första veckan.
Om jag själv varit med, och fått alla emot mig. Så vet i fan hur jag reagerat.
Hon fick väl inte alla mot sig. Hon hade ju David som ville ha kvar henne och Andreas
2025-04-05, 14:09
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Den här Juliette...vilken satmara. Var säkert en mobbare deluxe i skolan. Likaså Andrea.
Ja, han har ju ett väldigt stort könsorgan den där Simon. Eller har han en suspensoar eller möjligtvis en halv kokosnöt instoppad i brallorna?

Andrea verkar vara ute efter drama, startar redan i första avsnittet prata skit om andra, tex om David, och självklart säger hon absolut inget åt honom utan hon tar det i synkarna Jag tycker David verkar vara en skön karaktär, hoppas han går långt.

Juliette är rätt snygg men som du sa så verkar hon riktigt dryg.
Senast redigerad av lunarludde 2025-04-05 kl. 14:11.
2025-04-05, 16:12
Medlem
Någon som sitter på namnet på vinnaren?
2025-04-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon fick väl inte alla mot sig. Hon hade ju David som ville ha kvar henne och Andreas

ja det är sant! Fullt av goa kompisar
2025-04-05, 17:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
"Oh Jee!" Crapmagic, jag trodde du var ironisk.
Faktiskt inte, Original, dvs dom är 3 orginal på ön samt
"partners in crime" blir gangsters (OG), hon hade iaf kunnat åsyfta en så trött klyscha

Mysteriet är olöst, jag gissar att det rör sig om nån modern tv serie
där några är OJ med varandra
den lille mannen som jobbar på ett kvinnodominerat yrke & som utlovade att bli poppis hos kvinnorna genom att gråta är inte David med storkuksauran https://www.expressen.se/noje/robins...-tavlar-7epah/
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-05 kl. 18:35.
2025-04-05, 18:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Anna Brolin stirrar på Simons röda badbyxor.
Jag har nu plöjt igenom alla avsnitten på tv4-play(lek) inklusive dokumentären "Palme - Sista Timmarna" men den här scenen du målar upp fanns inte där, existerar den bara i din högst sympatiska fantasi månne?

Nu byter vi hockeybilder, du får ett kombikort från Score & king på Robinsonskvinnornas egen Peter Settman & Filip Hammar https://imgbox.com/4Iz2H47i (gissa vem som är vem) och jag får Flare Ultra skärmbilden på Anna Brolin som eventuellt tittar för djupt i manligt dekolletage.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-05 kl. 19:10.
2025-04-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag har nu plöjt igenom alla avsnitten på tv4-play(lek) inklusive dokumentären "Palme - Sista Timmarna" men den här scenen du målar upp fanns inte där, existerar den bara i din högst sympatiska fantasi månne?

Nu byter vi hockeybilder, du får ett kombikort från Score & king på Robinsonskvinnornas egen Peter Settman & Filip Hammar https://imgbox.com/4Iz2H47i (gissa vem som är vem) och jag får Flare Ultra skärmbilden på Anna Brolin som eventuellt tittar för djupt i manligt dekolletage.
Nä han skyler sig vid tävlingarna sen har tyvärr Brolin åkt hem.
2025-04-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnaren är:
obs klicka ej om ni ej vill veta vinnaren för Robinson våren 2025:

Hehe, ska du göra en 7:e gång i rad som du har haft fel?
Dina källor måste ju pyssla med nått helt annat program.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in