2025-06-05, 01:23
Medlem
Tv4 har själva spoilat vinnaren. Bara gå in och kolla Arons TT konto så förstår ni.
2025-06-05, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tv4 har själva spoilat vinnaren. Bara gå in och kolla Arons TT konto så förstår ni.

TT? Är det TikTok? Vad står det där?
2025-06-05, 01:28
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
I Gränslandet var det flera ggr som folk la sig antingen för att dom ville hem eller till Saras fördel. Som ett lekis i mina ögon och en otroligt mesig produktion. Antingen åker man dit för att tävla eller ger fan i att ansöka.

Du har en poäng där ja.
2025-06-05, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
TT? Är det TikTok? Vad står det där?

Tänker inte förstöra spänningen för alla, därför jag hänvisar till Arons Tiktok, man får ta det egna beslutet att gå in där dvs fler klick än här.
2025-06-05, 01:33
Medlem
Citat:
Tänker inte förstöra spänningen för alla, därför jag hänvisar till Arons Tiktok, man får ta det egna beslutet att gå in där dvs fler klick än här.

Fattar. Hittar inget som avslöjar något där så kan du skicka ett PM där du kan förklara? Om du orkar.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-06-05 kl. 01:42.
2025-06-05, 01:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Kan du länka klippet?
2025-06-05, 02:02
Medlem
fonders avatar
Äckliga Juliette tror att hon lurar tittarna om hon säger att hon är en värdig vinnare tillräckligt många gånger. Jävla psykopat, vi glömmer aldrig ditt enorma fusk rakt in i sammanslagningen för att inte nämna ditt senaste fusk med häxan Sara.

Gode Gud, låt Aron vinna så inte någon av mina tre hatobjekt gör det.

Blir tydligen ingen final imorgon.
2025-06-05, 02:08
Medlem
Sara måste vara den mest ovärdiga finalisten i Robinsons historia.

Fullständigt urusel på Gränslandet, får gratischans på gratischans som hon bränner. Ingen röstar ut henne för hon är inget hot och sen i finalveckan har hon världens flyt två gånger om: först när Simon bränner pusslet och sedan får hon hjälp för att lösa kugghjulen. De där hade hon ALDRIG löst på egen hand. Så fruktansvärt förvirrad.

Nåja, jag nöjer mig med att konstatera att inte ens om Robinson-produktionen gjort finalbanan på 100 olika sätt och kört de 100 olika gånger, så hade hon aldrig besegrat Aron. Är tämligen övertygad om att Aron vinner finalen.
2025-06-05, 02:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AztekaRoad
Sara måste vara den mest ovärdiga finalisten i Robinsons historia.

Fullständigt urusel på Gränslandet, får gratischans på gratischans som hon bränner. Ingen röstar ut henne för hon är inget hot och sen i finalveckan har hon världens flyt två gånger om: först när Simon bränner pusslet och sedan får hon hjälp för att lösa kugghjulen. De där hade hon ALDRIG löst på egen hand. Så fruktansvärt förvirrad.

Nåja, jag nöjer mig med att konstatera att inte ens om Robinson-produktionen gjort finalbanan på 100 olika sätt och kört de 100 olika gånger, så hade hon aldrig besegrat Aron. Är tämligen övertygad om att Aron vinner finalen.

Luktar vinst om båda Aron och tyvärr även Juliette, inte för att den senare är vass på något sätt, men de visar för många gånger när fanskapet berättar för oss att hon skulle vara en värdig vinnare.
2025-06-05, 02:15
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Kan du länka klippet?

Personen gör bara reklam för Arons Tiktok, finns inget av intresse där.
2025-06-05, 02:45
Medlem
Det låter ju som en efterhandskonstruktion, skulle Sophie alltså varit klar med uppvevad flagga, men måsta göra om det med dom två andra trots hissad flagga? Nja, då skulle hon väl ha fått dit kugghjulen på en gång och blivit klar före dom andra utan hjälp av Kais utan problem, hon hade ju redan löst det en gång.

Och angående Arons hjälp till Juliette och Sara, du menar alltså att det är ok att Kais hjälper Sophie, men inte att Aron hjälper Juliette och Sara?
Snarare mer rättvist, även om det ibslutändand kanske gagnar han.

Citat:
Tycker finalveckan borde göras om på något sätt så inte en tävling kan förstöra allt. Sophie har ju varit helt överlägsen fram till idag och så åker hon på att Aron hellre vill stå med Jullan och Sara i en final. Känns inte rättvist. Kanske att man behöver vinna en tävling för att bli klar till final? Så sållar man ut de sämsta på det sättet.

Sophie var tydligen redan klar för plankan också enligt hennes Instagram men banan gick sönder för en av deltagarna så de som låg sist fick starta om tävlingen.

För jävla lågt av Aron även om det var taktiskt smart. Synd för hejade verkligen på Sophie men nu får jag väl heja på Aron istället då de andra som är kvar är outhärdliga.
2025-06-05, 06:15
Medlem
Citat:
Tycker finalveckan borde göras om på något sätt så inte en tävling kan förstöra allt. Sophie har ju varit helt överlägsen fram till idag och så åker hon på att Aron hellre vill stå med Jullan och Sara i en final. Känns inte rättvist. Kanske att man behöver vinna en tävling för att bli klar till final? Så sållar man ut de sämsta på det sättet.

Sophie var tydligen redan klar för plankan också enligt hennes Instagram men banan gick sönder för en av deltagarna så de som låg sist fick starta om tävlingen.

För jävla lågt av Aron även om det var taktiskt smart. Synd för hejade verkligen på Sophie men nu får jag väl heja på Aron istället då de andra som är kvar är outhärdliga.
Hela Robinson borde göras om. Årets säsong dominerades av en pakt som gick så långt att de medvetet förlorade flera tävlingar för att redan inledningsvis slå ut deltagarna som egentligen borde stått på plankan i år.

Vinnaren i år kommer att vara den största medelmåttan i en final bestående av medelmåttor, dit medelmåttorna tog sig genom sin pakt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in