2025-05-27, 21:24
Medlem
Crapmagics avatar
Hallå!!! finns det någon Sara kännare i tråden som kan förklara
varför hon jobbar inkognito under Sophie Sörkvists passport att döma av dettas scoop https://imgbox.com/ZBR3Nklv
& för att var extra trovärdig som Sophie har hon också brutit upp från Mölndal - Helsinki
https://www.tv4.se/artikel/6FL2ZQ0iU...aeldigt-intimt och blivit 'affärsutvecklare' med Simon & hon har slagit ner bopålen både i sig & Bromma

Själv tror jag inte något utöver intimt har hänt
https://www.tv4.se/artikel/6FL2ZQ0iU...aeldigt-intimt Han är väldigt rosa & hon är väldigt asiatiskt gul, vad får man för färg om man korsar gul och skär egentligen? någon som har en färgpytts & kan testa?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-27 kl. 21:38.
2025-05-27, 22:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Du tror inte att du behöver friska upp minnet lite?

Asg när du tror att du rättar mig och har fel.

NÄR var någon Angelica med i Robinson? Vilka avsnitt?
2025-05-27, 22:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Nä du har rätt, har inga större problem rent principiellt med att hon är immun i örådet. Stör mig bara på henne och hoppas hon ryker så fort som möjligt. De enda riktigt fuskiga incidenterna i denna säsong är på det sätt Andrea och Jullan kom tillbaka.

Jo jag stör mig oxå på Sara som gav bort Guldbiljetten till Pontus = typiskt medberoende taktik a la; Jag ger den till dig i hopp om att du håller min rygg etc. Inte fasiken brydde sig Pontus om det - han utnyttjade hennes svaghet av att vara en ppl ( = people pleaser ) och har inte ens gett henne en blick eller ngt när hon väl sent omsider kämpat sig in i Robinson. Hennes sätt är totalt kaos dvs att pleasa och vara lite mamma-beskyddande till alla som kommer till Gränslandet. Helt korkat beteende. Tragiskt om något så jag förstår att folk stör sig på henne.

Och ja - på det du skriver om Andrea och Jullan. Nu är ju Andrea ute ut spelet - så det är väl barta Jullan kvar då att få ut. Men de som oxå borde åka ut oxå är Aron och Kais. Då skulle spelplanen bli mer Fair-Play
2025-05-27, 23:25
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Hon var med från början av årets säsong. Från Sundsvall och hade sillisar. Hamnade i Gränslandet för snart en månad sen. Väl där såg hon till att omgående åka hem till Sverige.
Senast redigerad av DoktorNo 2025-05-27 kl. 23:32.
2025-05-27, 23:26
Medlem
Citat:
Men kära någon, är du oförmögen till att googla?

Hon var med i lag Nord och en del av en tjejtrio som Nord började rösta ut.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-27 kl. 23:30.
2025-05-27, 23:27
Medlem
Sophie är ju en lika vidrig person som Aron bara det att hon står precis bakom honom i skottlinjen till allt. Hatar hennes fula tryne, dessutom kan hon inte ta att Sara var ärlig mot henne.

Hon ska tydligen ligga runt som en liten råtta men det ser man ju på henne, värd 3 kokosnötter max
2025-05-28, 00:42
Medlem
Jamen cringe när Anders tar fram gitarren och sjunger som en riktigt dålig trubadur på en strand . Pinsamt!!! Vem har intalat kroknäsan att han är en sångman.

Och Kajs fortsätter med sitt psykopat beteende, sitter och tjurar helt tyst när de andra berättar om maten. Fan, hans säkringar kommer gå om han blir utröstad eller nått.
Senast redigerad av bridge 2025-05-28 kl. 00:46.
2025-05-28, 00:59
Medlem
Citat:

Endera har du ju inte tittat på robinson, eller så har du minne som en "guldfisk".
Då hon var med i Lag Nord flera veckor och var en av dom som röstades ut därifrån så tippar jag på att du inte ens kollat som så tvärsäkert påstår att ingen Angelica varit med.
Är ju bara att du söker på "robinson 2025 angelica" i en sökmotor så finns många länkar om henne.
2025-05-28, 01:03
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Sämst avsnitt.

Fick spola en del när Anders sjöng, Aron lipade över sin mormor och återigen, inte ens jag själv har så mycket till tacos. Herregud alltså lägg av.

Sen var sophies snack med Sara bara så efterblivet så jag spyr.
2025-05-28, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vinnaren av Robinson 2025 våren är enligt säkra källor ingen mindre än:

Detta åldrades perfekt.
2025-05-28, 01:14
Medlem
1754s avatar
Årets säsong har blivit i princip som Australienska Robinson. 95% paktsnack.

Nästa säsong så kommer väll programledaren stå och gapa under tävlingarna och beskriva allt som deltagarna gör.

Då är det en exakt kopia av Australiensiska Robinson.

Jag saknar Robinson hur det var när det var nytt. Då var paktande förbjudet och Robinson var bra.

Denna säsong har dock haft mest snygga stringtjejer av alla säsonger, vilket alltid är trevligt.
2025-05-28, 03:31
Medlem
Jag såg ett gruppfoto på Claras insta och det slog mig hur nedbantade lagen är. Bara 3 från Nord, 2 från Syd och hela 4 pers från gränslandet. Hade varit bättre med originalmedlemmar istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in