2025-05-23, 15:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ni snackar om läggmatcher hot o dit men ingen har kommenterat att Kuk-Simon uppenbarligen inte bara lade sig med Sara af Mölndal utan också för henne vid deras eldkamp. Han hade dessutom de ädlaste motiv. Frågan är om det inte är det mest romantiska som någon har gjort i Robinsons historia. (Nu tror ni kanske att en översexualiserad incel som jag ironiserar men det gör jag faktiskt inte. Ugh!)

Inte alls, denne narcissists ego är större än Sveriges karta och skulle aldrig lägga sig för någon annans skull. Han var helt enkelt helt kass på att göra eld.
Citera
2025-05-23, 15:47
Medlem
Bakarettans avatar
Mest curlade deltagaren av produktionen nånsin i Robinsons historia?. Vem är det tycker ni?
Citera
2025-05-23, 15:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Arons skratt är ju : Revenge of the Nerds (1984). Tänk att det är 40 jävla år sedan? Och många nuförtiden var inte ens födda då. Som till exempel Aron.
Citera
2025-05-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Arons skratt är ju : Revenge of the Nerds (1984). Tänk att det är 40 jävla år sedan? Och många nuförtiden var inte ens födda då. Som till exempel Aron.

Arons skratt är skitläskigt fan inte normalt.
Citera
2025-05-23, 16:13
Medlem
Om David nu lade sig, är det inte lite väl dramatiskt att slänga alla bitarna sen? Han var arg då så tror inte att det var en läggmatch. Han sade ju tidigare att han har svårt för pussel.

Vilken hämnd är det Simon ska utkräva? Så överdrivet om det handlar om att Aron ska ha sagt att det är han som är mastermind. Inget som berör eller upprör, det är kanske inte ens sant
Citera
2025-05-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, visst gjorde David en läggmatch. Såklart han vill träffa sin lilla fjäril medan tid finns. Tyckte han gjorde rätt i det. Men såklart hade jag velat se honom i final för det var han värd.
För mej blir Aron, Kais, Pontus och Sophie allt mer avskyvärda Likaså återstoden av syd, Christoffer, Pål och Juliette. Hoppas nu på att Simon H briljerar och får sin hämnd.
Första säsongen nånsin som jag inte har någon favorit till vinsten nu.
Sen kommer den hysteriskt glättiga Sara in...
OH maj gadd!!

med ditt val av favoritdeltagare har du outat dig som GAY
Citera
2025-05-23, 16:18
Medlem
det blir intressant att se om simon hoppar över till syd nästa öråd för att rösta på aron. men det blir ändå svårt med siffrorna där. han behöver nog få över en till person att rösta på aron.
Citera
2025-05-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Efter lång tid tänkande.

Det var nog sophie som bytte plats med homot efter en tävling där hon kom in i R. Sen förlorade han ju dock i tävlingen senare och fick stanna i gränslandet.

Puhh

Spontant känner jag lixom att har det ens röstats ut några... alla bara växlar mellan gränslandet och R hela tiden. Men nu är det ju slut som tur är.
Det har varit ett väldans växlande, vet inte om jag gillar dessa tvister.

Jag tror att hon sände Juliette till gränslandet när hon kom in.
Citera
2025-05-23, 16:25
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
med ditt val av favoritdeltagare har du outat dig som GAY
Lille vän. Du måste förstå att det fortfarande finns människor som trots allt som försiggår i den här sjuka världen av influencers och ytlighet står med bägge fötterna på jorden.
Det gjorde David.
Men du förstår nog inte det så jag förlåter dej.
Och nej...jag är inte homosexuell.
Citera
2025-05-23, 16:26
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete

Inte bara hans skratt som är onormalt. Går ju inte lita på honom. Kan ju ha med åldern och göra också. Han kommer inte vinna. Tonårshjärnan – mer känsla än förnuft. Man är förlåtande mot tonåringar. Men det här är ju en tävling. Han har gått för långt. Han tänker ju inte, eller tänker fel när han gör saker. Och han ångrar sig. Försent.
Citera
2025-05-23, 16:34
Medlem
Slitnapjuxs avatar
"Jag har varit Schweiz men nu är det dags att bli TYSKLAND!"

Är den bästa onelinern jag någonsin har hört i Robinson.
Citera
2025-05-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Produktionen har lagt på Arons skratt efteråt för att han ska framstå som mera demonisk för tittarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in