2025-05-19, 20:39
Medlem
Produktionen styr till 99,9 % -dom kan stoppa upp en immunitet i ändan på vem som helst.
Citera
2025-05-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Aron är ett litet barn...
Jag vet men det är lite patetiskt att han längtar så mycket efter sin mamma
Citera
2025-05-19, 20:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Aron är ett litet barn...
Jojo, men man vill ju ändå som stekpanna påpekar bli överraskad!, lite som Kais och hans overkligt nära relation till pappa, men Aron väljer att som 18 årig avslöja att han klippt (navel)strängen på pappasnoppen & nu suger mjölken ur mammas frodiga pattar, han borde ha svarat sina barn och sin flickvän/husdjur eller hans homeboys! då hade han kommit ur detta med hedern i behåll
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-19 kl. 20:46.
Citera
2025-05-19, 20:45
Medlem
sirsia0s avatar
Har varit flera som gråtit när de fått prata med MAMMA. Så fint ett ha en fin relation med sin Mamma, som har närt och skyddat och tagit hand om. Det är inte alla som fått uppleva det, så har du det, var tacksam och se det inte som nåt patetiskt att ha ett fint band och relation med sin Mamma.
Citera
2025-05-19, 20:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag tycker mig se en begynnande romans mellan Simpa och Sara. Någon annan? Är de båda singlar?
Citera
2025-05-19, 21:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tycker mig se en begynnande romans mellan Simpa och Sara. Någon annan? Är de båda singlar?
Tjena blixten! som man sa förr
Citera
2025-05-19, 21:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tjena blixten! som man sa förr
Ber om ursäkt om detta redan diskuterats. Har inte hängt i tråden.
Citera
2025-05-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Efternamnet är överlägset vanligast i Sverige så krångligare än så är det inte.

Nya finns bara 10 schakonat i Sverige. Undra var det kommer från?
Citera
2025-05-19, 21:10
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Män vill känna sig behövda av sina barn samt behövda av sina kvinnor som i multipla kvinnopartners ja

Men inte vara i behov av mamma i ett läge där hon alldeles nyligen skuffat ut Aron som en fjäril (prostituerad) på grönbete, och det skaver när han ger sken av att han ska tillbaka in i kokongen så fort han befinner 34905903904340 km hemifrån (tågluffen du minns) Aron framstår som ett barn fortsatt
& när kör vi Robinson barnedition för 5-6 åringar! återkom då!

Ja de flesta har haft flera partners under livets gång. Därav kvinnor i pluralis.

Men han är ungdom, inget barn. Har både ock i sig dock, barnets lekfullhet och en vuxens reflekterande. Hjärnan är inte fullt utvecklad förrän man är 25 och en del mognar aldrig eller väldigt sent, speciellt män. De mognar ofta först i 40 års-åldern har jag märkt. Så häckla inte stackars Aron, han är ju knappt halvvägs dit!
Senast redigerad av sirsia0 2025-05-19 kl. 21:12.
Citera
2025-05-19, 21:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Nya finns bara 10 schakonat i Sverige. Undra var det kommer från?
Grönland
Citera
2025-05-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Att han "är ett hot" är för de flesta som säger det bara en artig bortförklaring när dom egentligen bara inte tycker om honom. Sen är han ju i fysisk form och således ett hot i fysiskt krävande tävlingar men tror överlag anledningarna är mer personliga.

Heja David!
Mycket möjligt men då får de sluta vilseleda mig om att han skulle vara ett fysiskt hot. Han hade problem med stolpen och med flotten. Imponerande hur lätt Aron hade det med klättringen.

Citat:
Ursprungligen postat av xcom
En sak kan man säga att Andrea måste va det absolut vidrigaste deltagaren i Robinsson historia riktigt genuint elak verkligen ond på riktigt. Ser dessutom ut som Tommy i pippi och måste va Tommys elaka tvilling.
Även jag reagerade på vilka ord hon använder. En parasit från semestern som man inte blir av med eller vad hon sade. Hon lär ha varit en mobbare i skolan.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-19 kl. 21:40.
Citera
2025-05-19, 21:36
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vet du om de båda är singlar?

Enligt deras Facebook är båda singlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto