2025-05-16, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Andreas och David står lägst i vilken pakt de än ansluter sig till. De har däremot större chans att vinna om de går till final med instagänget än med de fysiskt starkare i nordpakten. Både Andreas och David är vuxna nog att gräva ner stridsyxan om det skulle gynna dem. Jag tror däremot inte Simpa tänker på annat än en sak i gränslandet och det är Arons huvud på ett fat. Tur för Aron att detta inte är 997 e. Kr.

Vet inte om de är så taktiska. I sådana fall hade de väl skickat Christoffer i första örådet samt satt sig själva i buren denna vecka då det var uppenbart att de var måltavlor. Tycker inte de spelar särskilt smart så är tveksam till att de tänker så som du gör. Men du har nog rätt, kanske är smartare ändå att haka på Insta-gänget fram till en eventuell final.
2025-05-16, 16:46
Medlem
Sämsta örådet ever i Robinson - så rörigt med alla immuniteter och vilka som fick rösta eller inte - Kais vad är det för fel på honom? - Andrea, Christopher och Juliette orkar jag inte med - Pål? vad hände med dig i buren? skapa lite kaos! - David och Andreas fortfarande vinnare - Aron åker nog nästa vecka - Andreas ska tillbaka.
2025-05-16, 16:48
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Vet inte om de är så taktiska. I sådana fall hade de väl ha skickat Christoffer i första örådet samt satt sig själva i buren denna vecka då det var uppenbart att de var måltavlor. Tycker inte de spelar särskilt smart så är tveksam till att de tänker så som du gör. Men du har nog rätt, kanske är smartare ändå att haka på Insta-gänget fram till en eventuell final.

Jag är inte heller säker på att de tänker så, men det skulle kunna vara så och själv hade jag nog resonerat så och gått till Andrea för att sluta fred.
2025-05-16, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det krävs vikingablod för att vakta fartyg mot pirater i Adenviken. Aron gav sig på fel person.

Ja, sannerligen! Här spelade nog Arons bristande erfarenhet in. Av Pontus hade han fått en kram och ett "Jo, jag hajar! Vi ses!", av Simpa får han Snorre Sturlasson. Måtte Simpa återvända!
2025-05-16, 18:54
Medlem
Andrea kommer att kalla David för ett virus som man inte blir av med. Och han tyckte att hon borde hålla käften, spännande förhandstitt.

Kais var nära att gråta igen när Pål bytte sida. Han har inte haft så mycket flyt på sistone, förutom när de gav immuniteterna till Andreas och David.

Det smartaste för samtliga vore att rösta ut Sophie så fort hon inte är immun.

Jag tycker att Aron och Kais borde komma till final. Jag vill se vad mer de kan hitta på för skoj.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-16 kl. 19:09.
2025-05-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Det är två öråd kvar innan finalveckan.

Då är han ju klar för den om han inte hamnar i utslagskamp. Vilket han nog också verkar ha koll på. Lätt att glömma att han tävlat i schack också, van att tänka många drag i förväg och lär garanterat ha koll på det.
2025-05-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bkk2024
Sämsta örådet ever i Robinson - så rörigt med alla immuniteter och vilka som fick rösta eller inte - Kais vad är det för fel på honom? - Andrea, Christopher och Juliette orkar jag inte med - Pål? vad hände med dig i buren? skapa lite kaos! - David och Andreas fortfarande vinnare - Aron åker nog nästa vecka - Andreas ska tillbaka.
Aron åker inte, han har immuniteter. Hoppas christoffer ryker alt Andrea hon är ej populär och starkt hot
2025-05-16, 21:20
Medlem
imrichbitchs avatar
Andrea är fan helt tappad som går emot sina egna och röstar på Andreas när de äntligen hade chansen att rösta Aron. Det här kommer bita henne i röven.
2025-05-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
Andrea är fan helt tappad som går emot sina egna och röstar på Andreas när de äntligen hade chansen att rösta Aron. Det här kommer bita henne i röven.
2025-05-16, 21:48
Medlem
Eg0x3s avatar
Kais ger mig kalla kårar…
2025-05-16, 21:50
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Vafan Simon get over it, pinsamt bitter så nej inget storkukslugn över den vadderade fillingen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Andreas och David står lägst i vilken pakt de än ansluter sig till. De har däremot större chans att vinna om de går till final med instagänget än med de fysiskt starkare i nordpakten. Både Andreas och David är vuxna nog att gräva ner stridsyxan om det skulle gynna dem. Jag tror däremot inte Simpa tänker på annat än en sak i gränslandet och det är Arons huvud på ett fat. Tur för Aron att detta inte är 997 e. Kr.
2025-05-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch

Hon röstade på Aron.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in