2025-04-25, 10:33
Medlem
Ingen som minns "skräcknatten" i Robinson 2000.

Robinson-Buba, stolt afrosvensk innan uttrycket ens uppfunnits och veterinär, kom farande mitt i natten och skrek, vevandes med en machete:
"Jag har byggt det här lägret, skaffa er ett eget!"
De övriga deltagarna, "överlevare" hade inte heller börjat användas, flydde i vild panik.
Allt var naturligtvis ett påhitt av produktionen för att locka tittare och för att kvällspressen, ja det var ett ord på den tiden, skulle sälja lösnummer, som också var ett förekommande ord.
Det årets vinnare var för övrigt en fd kriminell, Robinson-Mattias, som ganska snart återvände till sitt gamla gebit efter att ha använt vinsten till koks och horor och sedan slösat bort resten. Han bildade för övrigt en stenhård pakt tillsammans med en äldre kvinna som talade med kraftig tysk brytning och vars CV från tiden före 1945 är höljt i dunkel.
Och så klagar ni över att årets säsong är den sämsta någonsin?
Senast redigerad av GregersWerle 2025-04-25 kl. 10:38.
2025-04-25, 11:08
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Andrea och Juliette är hemska och dryga. Vilket jävla pack. Verkligen ett resultat av dagens moderna samhälle med sociala medier och ytlighet De har producerats på ett labb i Stockholm och pumpats ut. Snacka om att förstöra det redan dåliga rykte som 08 har. Stör mig på att de tycker David har negativ energi, bitches what? Killen är det närmsta vi kommer en hippie i programmet. Tycker mest han sprider positiv energi. Sen kallar Juliette Toni för ”pussy” för att han ej röstar som tjejerna. Är väl juliette som är en fegis som går med flocken? Något hon, Andrea och alla andra instatjejer så ofta gör.

Sewit verkar vara den enda reko i instagänget. Gillar henne. Synd att hon håller sig till packet bara pga ytliga saker. Hon hade trivts med Toni, David och Andreas. Finns en mogenhet där som hade passat henne.
Sen har vi den största cucken i det gänget också. Varje gång man hör cucken prata så blir man irriterad av hur han tänker.

Att han även inte orka upp pizzan är ju hån mot de andra 3 (ej Aron).
2025-04-25, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle

Robinson-Buba, stolt afrosvensk innan uttrycket ens uppfunnits och veterinär, kom farande mitt i natten och skrek, vevandes med en machete:
De övriga deltagarna, "överlevare" hade inte heller börjat användas, flydde i vild panik.
Allt var naturligtvis ett påhitt av produktionen för att locka tittare och för att kvällspressen, ja det var ett ord på den tiden, skulle sälja lösnummer, som också var ett förekommande ord.
Det årets vinnare var för övrigt en fd kriminell, Robinson-Mattias, som ganska snart återvände till sitt gamla gebit efter att ha använt vinsten till koks och horor och sedan slösat bort resten. Han bildade för övrigt en stenhård pakt tillsammans med en äldre kvinna som talade med kraftig tysk brytning och vars CV från tiden före 1945 är höljt i dunkel.
Rolig beskrivning. Bubba minns jag
2025-04-25, 12:21
Medlem
Citat:

Buba minns jag, han blev ju väldigt populär hos tittarna (åtminstone enligt kvällspressen) samtidigt som han var hjärtligt avskydd av sina lagkamrater.

Robinson-Matias var ju också känd för att ha stulit mat från TV-teamet under inspelningen.
2025-04-25, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Min drömsäsong av Robinson vore om deltagarna enbart bestod av queer-personer. Transor, bögar & flator.
Hade varit kul! Vet inte hur många som hade tittat, dock.
2025-04-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Simon kommenterar sin kuk:

https://www.hant.se/noje/sanningen-o...gerna/10799402
Liiite självupptagen, kanske. Ser dessutom ut som att han snarare har stora testiklar? Borde väl se någon kontur av dasen annars?
2025-04-25, 13:27
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Mja sant, de hade kunnat skickat in heroin-Alex med en immunitet runt halsen.

Varför är hon värd det?

Då hon varit där sedan start, jämfört med Pontus som precis kom in i Robinson, enligt mig riktigt girigt, speciellt när resten av deltagarna ville att just Sara skulle in, fast dom borde röstat istället.
2025-04-25, 13:28
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nej - men just denna Fabian ger ju samtliga kvinnliga deltagare rysningar av obehag. Han ÄR obehaglig!

Han är ju rolig jag gillar han.
2025-04-25, 13:56
Medlem
Citat:

Var det inte säsongen Adnan var med även han dömd?
2025-04-25, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Totalt deltar 24 personer, och minst två av dem – Sara Mölldal (Hösten 2023) och Amanda Eliasson (Våren 2023) – har tävlat tidigare.

Här är hela deltagarlistan i alfabetisk ordning, tillsammans med deras personliga saker:

🔹 Amanda Eliasson, 31 – Slackline
🔹 Amanda Åkesson, 29 – Pincett
🔹 Andrea Hedenstedt, 27 – Kudde
🔹 Andreas Egerup, 56 – Handsymaskin
🔹 Andreas Leksell, 52 – Gitarr
🔹 Angelica Pettersson, 41 – Gravljus
🔹 Anna Bojovic, 56 – Hårinpackning
🔹 Aron Sjölund, 18 – Ansiktsfärg
🔹 Christoffer Jarestål, 28 – Kortlek
🔹 Clara Löfström, 22 – Kokosolja
🔹 David Grahn, 41 – Sololja
🔹 Josefine Lindström, 23 – Filt
🔹 Juliette Bergkvist, 28 – Vinterjacka
🔹 Kais Ghedamsi, 29 – BBQ-sås
🔹 Leith Al-Amide, 31 – Bok
🔹 Madeleine Tärnsby, 45 – Backgammon
🔹 Pascal Mazza Ramsby, 33 – Bok (Fear Bubble)
🔹 Sara Mölldal, 29 – Grillkrydda
🔹 Sewt Seghid, 32 – Analog fotokamera
🔹 Simon Hallin, 42 – Sidenmorgonrock
🔹 Simon Swenson, 36 – Cyklop
🔹 Toni Meher Aziz, 42 – Öronproppar
🔹 Zuzana Cisternas, 60 – Dagbok och penna

Pascal har väll varit med innan, om jag inte mins fel?
2025-04-25, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Nu kommer David åka ut för antisemitism säkert, för att han sade Judas...
Har väl aldrig hänt att någon åker ut för något man sagt i synk? Om det skulle sägas nått olämpligt klipps det bort. Varför skulle TV4 sända något som sedan gör att man blir diskad för? Helt ologiskt.

Allt som alla blivit diskade för har aldrig visats för tittarna.
2025-04-25, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Han är ju rolig jag gillar han.

Jag gillar också Fabian, han har humor, men jag förstår att lättkränkta personer tar illa upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in