Insta-gänget?
Onlyfans-ligan trodde jag att de kallades (så det fortsätter jag med).
Jag hjälper f ö gärna Juliette med litet content om hon är pigg på att plocka fram ridspöet.
Ja det var märkligt. Funderar på om det är för att nyss anlänt till Robinson och därmed är piggare. Fast det kommer han ju vara kommande veckor med typ.
Det är ju rätt jävla orättvist ändå att man kan komma in när nästan halva säsongen gått med tanke på att alla andra är slitna och svälter.
Andrea och Juliette är hemska och dryga. Vilket jävla pack. Verkligen ett resultat av dagens moderna samhälle med sociala medier och ytlighet De har producerats på ett labb i Stockholm och pumpats ut. Snacka om att förstöra det redan dåliga rykte som 08 har. Stör mig på att de tycker David har negativ energi, bitches what? Killen är det närmsta vi kommer en hippie i programmet. Tycker mest han sprider positiv energi. Sen kallar Juliette Toni för ”pussy” för att han ej röstar som tjejerna. Är väl juliette som är en fegis som går med flocken? Något hon, Andrea och alla andra instatjejer så ofta gör.
Sewit verkar vara den enda reko i instagänget. Gillar henne. Synd att hon håller sig till packet bara pga ytliga saker. Hon hade trivts med Toni, David och Andreas. Finns en mogenhet där som hade passat henne.
Ville inte David och andreas ha ut sewit flera gånger? Speciellt David från dag 1. Varför fan skulle hon trivas med dom? När de va bara de andra gänget som hade hennes rygg. Om de inte vore för dom så hade hon rykt.
” Det var år 2000 som Adnan Mzori, då 23 år gammal, medverkade i Expedition: Robinson. 2017 blev Adnan dömd till 14 års fängelse för medhjälp av mord. Idag är Adnan 47 år och är fortsatt kvar i fängelset, sedan ett år tillbaka sitter han dessutom i avskildhet i Kumlabunkern, skriver Expressen.”
Robinson-Buba, stolt afrosvensk innan uttrycket ens uppfunnits och veterinär, kom farande mitt i natten och skrek, vevandes med en machete:
"Jag har byggt det här lägret, skaffa er ett eget!"
De övriga deltagarna, "överlevare" hade inte heller börjat användas, flydde i vild panik.
Allt var naturligtvis ett påhitt av produktionen för att locka tittare och för att kvällspressen, ja det var ett ord på den tiden, skulle sälja lösnummer, som också var ett förekommande ord.
Det årets vinnare var för övrigt en fd kriminell, Robinson-Mattias, som ganska snart återvände till sitt gamla gebit efter att ha använt vinsten till koks och horor och sedan slösat bort resten. Han bildade för övrigt en stenhård pakt tillsammans med en äldre kvinna som talade med kraftig tysk brytning och vars CV från tiden före 1945 är höljt i dunkel.
Och så klagar ni över att årets säsong är den sämsta någonsin?
Vi har redan haft en liknande "skräcknatt" i den här säsongen vilket ledde till ett avhopp eftersom de andra inte kände sig trygga längre plus mycket till. Det är ju sjukt med ett halvdussin avhopp på två veckor. Tror att det var Hildegard Krebbs som var den äldre kvinnan för övrigt, hon som sade "man ska inte vara så kreeesen".
Jag såg en artikel med de värsta fusken och skandalerna genom Robinson-historien för övrigt och undrar om inte den största skandalen var när Leif plockades ur tävlingen år 2012 fem dagar innan slutet eftersom han var för mycket ute i djungeln och inte spenderade tillräckligt mycket tid i lägret eller något. Nästan lite komiskt faktiskt.
yeeesss in ur face motherfucking bitches!!! Lol Pontus trots utvilad klarar inte david hahaha sopa!
Vet att spoilertag inte behövs men vill inte sabba någons fredagskväll
Omg det här är det bästa avsnittet någonsin
men va i helvete, varför tävlade ens Pontus som redan har immunitet???
För att på så sätt ha möjlighet att slicka Stockholmgängets svettiga rövar, därför ville Pontus ha immuniteten trots att han redan satt på en själv, en lydig knähund åt det psykopatiska tjejgänget är vad lille Pontus är.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!