Citat:
Så i helvete heller att han gjorde.
Bondi fräste och attackerade även demokraterna mer generellt.
“You all should be apologizing. You sit here and you attack the president".
“This has been around since the Obama administration. This Administration released over 3 million pages of documents. Over 3 million. And Donald Trump signed that law to release all of those documents. He is the most transparent president in the nation’s history."
Förutom Bush administration så råkade hon glömma bort att nämna att de gick till val på att rensa träsket, att hon själv lämnade ut värdelösa pärmar.
Att Trump konstant försökt flytta fokus från filerna och kallat det ett demokratiskt hoax.
Att FBI och DOJ stängde ner allt juli 2025.
Att det sen varit en kamp via republikanen Massie, demokraten Khanna och Epsteins offer.
Övervägande pressat av demokrater dvs 214 personer och ett fåtal republikaner som MTG, Mace och Boebert. Totalt fyra stycken.
Det tvingade fram röstning.
Först nu agerar republikanska politiker.
Lagen röstas fram och blir antagen av kongressen varav Trump signerar.
Det hade varit politiskt självmord om Trump motsatt sig detta efter allt han försökt med innan och oroat sig för om sina stackars vänner skulle blottläggas.
Kan du ge mig nåt om att Trump brytt sig om offren?
Bondi fräste och attackerade även demokraterna mer generellt.
“You all should be apologizing. You sit here and you attack the president".
“This has been around since the Obama administration. This Administration released over 3 million pages of documents. Over 3 million. And Donald Trump signed that law to release all of those documents. He is the most transparent president in the nation’s history."
Förutom Bush administration så råkade hon glömma bort att nämna att de gick till val på att rensa träsket, att hon själv lämnade ut värdelösa pärmar.
Att Trump konstant försökt flytta fokus från filerna och kallat det ett demokratiskt hoax.
Att FBI och DOJ stängde ner allt juli 2025.
Att det sen varit en kamp via republikanen Massie, demokraten Khanna och Epsteins offer.
Övervägande pressat av demokrater dvs 214 personer och ett fåtal republikaner som MTG, Mace och Boebert. Totalt fyra stycken.
Det tvingade fram röstning.
Först nu agerar republikanska politiker.
Lagen röstas fram och blir antagen av kongressen varav Trump signerar.
Det hade varit politiskt självmord om Trump motsatt sig detta efter allt han försökt med innan och oroat sig för om sina stackars vänner skulle blottläggas.
Kan du ge mig nåt om att Trump brytt sig om offren?
Jag gillar inte Trump men trots allt hårdnackade motstånd var det hans som tillslut skrev under att E-filerna skulle släppas. Går inte att förneka. Jag vet vad han sa innan demokratisk bluff etc och alla utom en i kongressen röstad för. Massie, Khanna och TMG var starkt pådrivande krafter. Du behöver inte hålla med men för det kommer jag genom honom cred.