2026-02-12, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Så i helvete heller att han gjorde.

Bondi fräste och attackerade även demokraterna mer generellt.

“You all should be apologizing. You sit here and you attack the president".

“This has been around since the Obama administration. This Administration released over 3 million pages of documents. Over 3 million. And Donald Trump signed that law to release all of those documents. He is the most transparent president in the nation’s history."

Förutom Bush administration så råkade hon glömma bort att nämna att de gick till val på att rensa träsket, att hon själv lämnade ut värdelösa pärmar.

Att Trump konstant försökt flytta fokus från filerna och kallat det ett demokratiskt hoax.

Att FBI och DOJ stängde ner allt juli 2025.

Att det sen varit en kamp via republikanen Massie, demokraten Khanna och Epsteins offer.

Övervägande pressat av demokrater dvs 214 personer och ett fåtal republikaner som MTG, Mace och Boebert. Totalt fyra stycken.

Det tvingade fram röstning.
Först nu agerar republikanska politiker.

Lagen röstas fram och blir antagen av kongressen varav Trump signerar.

Det hade varit politiskt självmord om Trump motsatt sig detta efter allt han försökt med innan och oroat sig för om sina stackars vänner skulle blottläggas.

Kan du ge mig nåt om att Trump brytt sig om offren?

Jag gillar inte Trump men trots allt hårdnackade motstånd var det hans som tillslut skrev under att E-filerna skulle släppas. Går inte att förneka. Jag vet vad han sa innan demokratisk bluff etc och alla utom en i kongressen röstad för. Massie, Khanna och TMG var starkt pådrivande krafter. Du behöver inte hålla med men för det kommer jag genom honom cred.
Citera
2026-02-12, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Har Trump förlorat stödet från Rysslands sponsrade högerprofiler som Tim Pool så går det inte längre att vända på narrativet. Trump är fucked.

Haha har han förlorat stödet från Tim (som själv redan är förlorad och en sekundär röst) ja då är det inte bra.
Citera
2026-02-12, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Snubblade över denna i flödet precis innan jag skulle stänga ner för dagen och tyckte den passar i tråden.

https://www.youtube.com/watch?v=CTtJS41tlAY

Tack för delningen. Helt galet. Hon pratar också om kopplingarna till Ryssland här. Samt händelser vid Zorro. Här borde någon gräva (ursäkta ordvitsen) i Bill Richardson som var guvernör under flera år om JE ägde Zorro.
Citera
2026-02-12, 08:06
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Har du länk?

Nej men det var en som anklagade honom för våldtäkt och som blev mördad innan hon blev förhörd av FBI. Det finns tydligen vittnen till den incidenten som inte blivit förhörda heller.
Citera
2026-02-12, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Förmodligen aborter på sex tracking offer som inte skulle journalföras eller väcka uppseende i allmänna vården med orosamnälningar, polisanmälningar etc

Det handlar om all typ av sex inkl sjuk sex beroende på förövarens preferenser.

Tortyr, våldtäkter, barn mm

Har även sett uppgifter om det berömda ”självmordet” för att permanent tysta offer.

Sen var det nog bara att göra av med offren i öknen…

Zorro var verkligen helvetet. Titta på länken nedan över Ranchen och med tanke på dess isolerade läge så kunde de verka i relativt lugn.

Kolla de första 30 sekunderna

https://www.youtube.com/watch?v=cwaCZJ037yo
Citera
2026-02-12, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej men det var en som anklagade honom för våldtäkt och som blev mördad innan hon blev förhörd av FBI. Det finns tydligen vittnen till den incidenten som inte blivit förhörda heller.

Inte särskilt trovärdigt om det inte finns teknisk bevisning eller liknande. I E-filerna cirkulerar mängder av anonym personer som ringt in och lämnat alla möjliga påståenden som vi ska vara försiktiga med. jag kommer ihåg den om Bush I som hade ätit tarmarna från ett barn som blivit hett stoff precis i början av detta släpp.
Citera
2026-02-12, 08:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag gillar inte Trump men trots allt hårdnackade motstånd var det hans som tillslut skrev under att E-filerna skulle släppas. Går inte att förneka. Jag vet vad han sa innan demokratisk bluff etc och alla utom en i kongressen röstad för. Massie, Khanna och TMG var starkt pådrivande krafter. Du behöver inte hålla med men för det kommer jag genom honom cred.

Du begriper väl att det hade varit politiskt självmord att inte signera?!
Citera
2026-02-12, 08:12
Medlem
Citat:
Nej. Men när det förekommer antisemitiskt dravel så märks det väldigt väl. The devil is in the details och då menar jag inte judar....

Just nu har mest Bondis spektakel avhandlats.

Exakt och hon är inte jude, men blondin! Du vet ju hur blondiner är...
Citera
2026-02-12, 08:14
Medlem
Citat:

Du begriper väl att det hade varit politiskt självmord att inte signera?!

Ja förstår det. Men oavsett vilken president i USA som hade hamnat i denna position hade motståndet från hen varit lika stort. Nu råkade det vara Trump och för det kommer jag ge honom cred.
Citera
2026-02-12, 08:15
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Inte särskilt trovärdigt om det inte finns teknisk bevisning eller liknande. I E-filerna cirkulerar mängder av anonym personer som ringt in och lämnat alla möjliga påståenden som vi ska vara försiktiga med. jag kommer ihåg den om Bush I som hade ätit tarmarna från ett barn som blivit hett stoff precis i början av detta släpp.

Det som gör att det blir trovärdigt är att det finns tydligen många fler liknande fall som hemlighållits.

Notera att det är precis det här som de använde som ursäkt för övervakningssamhället. Vi ska inte få kunna använda kryptering, VPN eller dylikt "because pedophiles". Men de sätter inte dit pedofilerna med den här tekniken.
Citera
2026-02-12, 08:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Exakt och hon är inte jude, men blondin! Du vet ju hur blondiner är...
Ja, jag vet. Jag har haft långt blont hår tills det blev mörkare nyanser med åldern.
Nåt mer intelligent du vill tillföra om kvinnor relaterat till Bondi?
Citera
2026-02-12, 08:17
Medlem
Citat:
Ja, jag vet. Jag har haft långt blont hår tills det blev mörkare nyanser med åldern.
Nåt mer intelligent du vill tillföra om kvinnor relaterat till Bondi?

Jag var ironisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in