2026-02-12, 05:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Ouch.
I stort sett alla är väl redan diskuterade?
Citera
2026-02-12, 05:46
Medlem
Hur har en person lyckats blanda in så mycket människor över hela världen i sin kriminella gärning?

Helt otroligt, dessutom Trumps bästa vän. Hur än Trump försöker spela ner det.
Citera
2026-02-12, 05:49
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
I stort sett alla är väl redan diskuterade?
Ja. Bill Barr vill man dock höra mer om. Han verkar insyltad i en massa skit. Mörkläggningen (?) kring Epsteins död t.ex.
Citera
2026-02-12, 06:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja. Bill Barr vill man dock höra mer om. Han verkar insyltad i en massa skit. Mörkläggningen (?) kring Epsteins död t.ex.
Barr vore intressant.
Phelan är likt Lutnick sittande minister och borde absolut in på förhör.

Såg detta nyss. En som ringde in till FBI men inte följdes upp med förhör.
Kanske ett nutcase men frågan lyftes igår av Lieu om var uppföljningen var. Lär väl ha funnits nåt namn han såg.

"He drove Donald Trump around in a limo. He overheard [what] Donald Trump said to Jeffrey on his cell phone, he was so angry he was going to stop the limo and hurt Donald Trump.

"And he met a girl who said she was raped by Donald Trump and Jeffrey Epstein. She later had her head blown off, and officers at the scene said that could not have been suicide."

Bondis svar var helt irrationellt.

"He [Lieu] doesn't want to talk about the horrific crime in California. He does not want to talk about crime in his state."
(Sky News live)
Citera
2026-02-12, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Tecknet har noll värde att diskutera. Likt att jag använder f.vt. Det behöver du inte fundera över.
Problemet är att det massiva materialet blir en jordmån för antisemiter - varav uttrycket Goyim är ett kroniskt använt signum.
I grunden inte värdeladdat men kan användas som skällsord och har använts av judar som är ultraortodoxa högerextrema i nedvärderande syfte.
Bokstavstroende och enligt mig fanatiker.
Problemet är om judar klumpas ihop att tillhöra den gruppen. Problemet är om man missar att judar likt andra har olika grad av religiositet likt kristna.
Är pastor Pelbs representativ för kristna?
Nej. Han tillhör en mindre grupp fanatiker.
Är Epstein en mall för judar? Absolut inte.
Är ens Netanjahu en spegling av judar? Nej.

Filerna är massiva och rena agarplattan för att konspirationer och antisemitism ska gro.
Ett ord eller ett namn på nån jude ger bekräftelsebias.
Det är som om Pandoras box öppnat sig.
Epstein var ett odjur sexuellt. Han var en bedragare vars syfte var att sko sig och bli rik.
Egentligen en nolla, utan nån som helst utbildning som lyckas få in foten i gräddan via Wexner och sen rullar det på.
Med sina pengar kunde han hålla sitt sexuella maskineri igång. Med sina pengar kunde han knyta mer kontakter bland sk intellektuella.
Med sina pengar kunde han framstå som oumbärlig i högre skikt.
Han är helt klart en manipulativ grifter som ville framstå som lika mystisk som Rasputin, som crème de la crème dvs överklassen.
En scharlatan med förmåga att nästla sig in som mer fantastisk än han var i en aura av mystik.
Epstein har som sagt sina tentakler överallt och att överbetona det judiska är inkorrekt.
Att bara tjata om goyim, äta barn och ritualer. En global judisk konspiration likt NWO med blood libel.
Detta är antisemitism och inte ett dugg annat.

Med det inte sagt att judiska kontakter kan och ska granskas - men att ignorera rysk kontakt, att ignorera sultan, rika amerikaner, europeer or what ever är att missa målet och bli enögd.

Och det är definitivt av största vikt att inse att det är offer i det här. Närmare bestämt 1200 i filerna.
Dessa är grunden till att Trumps regim inte ska lägga locket på - vilket de gjort.
Är det internationell trafficking med minderåriga och mängder med material med övergrepp mot barn ska detta genomlysas ordentligt.
Kvinnliga medlöpare ska blottläggas.
Äckliga män - oavsett religion eller nationalitet - ska inte komma undan. De som är likt Epstein.
Likt den du nämner som Ahmed bin Sulayem som skickat nån vidrig video etc etc.

Då fattar jag. Men jag upplever inte att diskussionen här på FB, finns undantag, eller de kanalerna jag följer för information inte specifikt pratar om judar hela tiden. Min uppfattning är att de hänger ut alla möjliga pedofiler, medlöpare, tittabortare etc. Visst finns det några som dra stora växlar på att Epstein var jude och hade kontakt med Ehud, Rotschilds etc vilket också ska diskuteras.
Senast redigerad av Rostro 2026-02-12 kl. 07:28.
Citera
2026-02-12, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Verkar finnas bevis för att Trump förgripit sig på minderåriga nu.

Har du länk?
Citera
2026-02-12, 07:31
Medlem
Do1oress avatar
Tror de flesta ser att Epstein-klassen betraktar oss som deras leksaker. Roliga leksaker. Såna man skrattar åt. Vi är bara ett stort skämt för dem. Alla förutom enprocentarna är ett skämt för dem och Trumps team döljer inte detta längre. Welp.
is this a joke to them?
Citera
2026-02-12, 07:33
Medlem
Citat:
Så här agerar nog bara en person som är övertygad om att hon aldrig kommer ställas inför rätta:
MSNOW montage of Pam Bondi yelling at lawmakers
Eller så är hon direkt involverad själv.
Allt är möjligt i denna skandal.

Bura in haggan i isoleringscell ASAP. Inte bra reklam för blondiner. Jag ska kolla på hela förhöret så småningom.
Citera
2026-02-12, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Blir bara värre och värre. Epstein's Zorro Ranch:

"Allegations of bodies buried at Epstein's New Mexico ranch prompt investigation calls"

KOAT (New Mexico news)
https://www.youtube.com/watch?v=kQ8YKlX13qM

//

"Why is Zorro Ranch in so many Epstein files? Lawmakers want to know"
https://www.youtube.com/watch?v=cwaCZJ037yo

Tack för delningen. Men klippet ovan med dokumentet som refereras till ska vi vara skeptiska till. Andra har nämnt det i olika kanaler det är endast ett anonymt tips. Men det andra klippet visar verkligen hur isolerat Zorro ligger. Zorro kräver definitivt mer grävande journalistik (ursäkta ordvitsen)
Citera
2026-02-12, 07:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Då fattar jag. Men jag upplever inte att diskussionen här på FB, finns undantag, eller de kanalerna jag följer för information inte specifikt pratar om judar hela tiden. Min uppfattning är att de hänger ut alla möjliga pedofiler, medlöpare, tittabortare etc. Visst finns det några som dra stora växlar på att Epstein var jude och hade kontakt med Ehud, Rotschilds etc vilket också ska diskuteras.
Nej. Men när det förekommer antisemitiskt dravel så märks det väldigt väl. The devil is in the details och då menar jag inte judar....

Just nu har mest Bondis spektakel avhandlats.
Citera
2026-02-12, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Njae, Epsteins mål var så klart att korrumpera massa politiker men varför väljer man nu att avslöja allt? CIA visste om Epstein sedan decennier tillbaka och kund röja honom vilket sekund som helst.

Var ni ser är den stora marschen genom institutionerna, där även politikerna ingår och även underrättelsetjänsterna. Man korrumperade hela politikeryrket och gjorde politikerna totalt dekadenta. Varför man väljer nu att att publicera "Epstein filer" är för att man vill sänka förtroendet för staten. Vi vet inte vad som är sant och vad som är falskt samt vi vet inte heller hur mycket de dokumenterade och vad som är skrivet på efterhand. Det spelar inte så stor roll för att målet är att avslöja flera beslutsfattande människor. Detta i sin tur skapar vakanser som globalisterna kan fylla med deras folk.

Ni som tror att detta är "skandaler" får tänka efter. Allt är mycket nogrannt uträkngat och ni är själva delen av skandalen, dvs ni tror på den.

Jag håller med delvis. Det vi ser är de fint kurerade filerna. De värsta 10-20% kommer aldrig se dagens ljus. Vart är alla så kallade etiska hackers när vi behöver dem?
Citera
2026-02-12, 07:51
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Bura in haggan i isoleringscell ASAP. Inte bra reklam för blondiner. Jag ska kolla på hela förhöret så småningom.

Totalt respektlöst i förhöret. Enig, bura in tokan. Såg eländet på BBC.

Vlad måste mysa över föreställningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in