Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-03, 21:53
Medlem
NiccoJs avatar
Fiffigt av Chrille att skjuta lerduvor, då kan han fingra lite då hon ropar ”PULL”😏
Citera
2025-12-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Nej tyckte hennes kläder var fina. Men Linda Lindoff, 60+ korta kjolar o anorektiska ben och alltid stövar, är det inte gummistövlar så är det cowboy stövlar, där borde ju TV4 hoppa in o blockera, tror hon själv tycker hon är snygg, ansiktslyft så ögonen knappast syn, riktigt ful
Jag tycker Linda är jättefin..och bäst för detta jobb.
Citera
2025-12-03, 22:00
Medlem
Tervulls avatar
Christian. Vad ser han hos näsringen egentligen? Det känns ju som om man får trippa fram på äggskal med henne. Hon ser ut som en Alien och verkar inte vara en sympatisk person. Dock tror jag det eggar och tänder upp honom med hennes humör, Johanna ligger nog tyvärr risigt till. Jag tror han väljer näsringen men tror också att det tar slut efter en månad när spänningen lagt sig och det inte längre är lika kul att vakna upp varje dag med en bossig surmule.

Elin. Ja vi alla visste ju att rödskägget inte skulle få sin innestående kyss, Elin hade hellre stuckit en gaffel i ögat än att hångla upp honom. Jag tyckte det var skönt att hon gjorde slut på lidandet idag. Men snälla nån, i vilken värld lever Rasmus? När någonsin var det snyggt och sexigt med ett hårfäste som börjar vid öronen och dessutom en liten pannlugg utan kontakt med resten av håret. Brast ut i gapskratt när han noga borstade det här så kallade håret och tryckte på en keps inför dejten.

Rasmus bonde. Jag tycker att han verkar ha väldigt svårt att bestämma sig och han har verkligen vaggat in bägge tjejerna i stora förhoppningar. Jag tycker ändå det lutar åt Emma-Kajsa efter idag, Natalie kanske är lite för lugn och tråkig för denna energiska bonde. Något som gjorde mig glad att se var att Rasmus hade rejält med hår på bringan, gött att se yngre killar som inte är fjollor och rakar av brösthåret.

Viktor. Verkar ha sönder allt han tar i. Vilken ren sopa han är! Ida och han sitter och skrattar och har hur trevligt som helst och så sabbar han hela stämningen genom att säga att han kanske inte har rätt känslor för henne, varför? Är det framgångsrikt om man vill hitta kärleken, att dejten gråter och är ledsen efteråt? Jag fattar inte vad fan han sökte till detta program för, han är ju livrädd för kvinnor och för sina egna känslor. Han kommer välja den urtråkiga Linda som han har minst känslor för. Så funkar Viktor, han stöter bort flickväns materialet och tar den tråkigaste blekaste människa som han kan hitta. Några dagar efter valet kommer paniken komma i kapp honom och så är Linda tillbaka i storstan innan hon hinner blinka. Och där sitter Victor och tvår sina händer och ångrar att han var så förbannat dum i huvudet. Både Ida och Sara är så jäkla fina tjejer och dom kan vara så enormt glada att dom slipper den jävla människan. Idag gjorde han mig förbannad, har inte hans föräldrar lärt honom något hyfs alls?
Senast redigerad av Tervull 2025-12-03 kl. 22:06.
Citera
2025-12-03, 22:07
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Att det blir Lucas ligger i korten.

Annars håller jag med dig om djurbilschauffören - att ha ett sånt jobb och inte beröras av den ångest som ligger i varje slaktkörning. Elin verkar vara djurvän.

Den onde Christian önskar sig förmodligen en trekant med de blonda ”systrarna”, med Frida som dominatrixa. Hoppas att hon ger honom ordentligt med stryk, vilket han tigger om.
Han visste från början av daten med den mörka stockholmstjejen att hon skulle bort, men såg till att hon blottställde sina känslor och boostade hans ego. Matilda var iaf för bra för honom.

F ö är det något med folks näsor i denna säsong:
Den gulliga Elin har en uppnäsa som för tankarna till en stickkontakt, Rasmus och Lucas ligger inte långt efter. Inga klassiska profiler för ev barn.
Frida och Emma-Kajsa har nässmycken…

Djurvän som vill ta jaktlicens?

Christian vill som många jägare bli dominerad. Verkar vara en del av honom som vill straffa sig själv för sitt dödande. Så har det varit med andra jägare som varit med(Backis, David i KÅA). De dras till domderande kvinnor.
Citera
2025-12-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zick-annn
Jag tycker Linda är jättefin..och bäst för detta jobb.

Galet fula kläder
Citera
2025-12-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Christian. Vad ser han hos näsringen egentligen? Det känns ju som om man får trippa fram på äggskal med henne. Hon ser ut som en Alien och verkar inte vara en sympatisk person. Dock tror jag det eggar och tänder upp honom med hennes humör, Johanna ligger nog tyvärr risigt till. Jag tror han väljer näsringen men tror också att det tar slut efter en månad när spänningen lagt sig och det inte längre är lika kul att vakna upp varje dag med en bossig surmule.

Elin. Ja vi alla visste ju att rödskägget inte skulle få sin innestående kyss, Elin hade hellre stuckit en gaffel i ögat än att hångla upp honom. Jag tyckte det var skönt att hon gjorde slut på lidandet idag. Men snälla nån, i vilken värld lever Rasmus? När någonsin var det snyggt och sexigt med ett hårfäste som börjar vid öronen och dessutom en liten pannlugg utan kontakt med resten av håret. Brast ut i gapskratt när han noga borstade det här så kallade håret och tryckte på en keps inför dejten.

Rasmus bonde. Jag tycker att han verkar ha väldigt svårt att bestämma sig och han har verkligen vaggat in bägge tjejerna i stora förhoppningar. Jag tycker ändå det lutar åt Emma-Kajsa efter idag, Natalie kanske är lite för lugn och tråkig för denna energiska bonde. Något som gjorde mig glad att se var att Rasmus hade rejält med hår på bringan, gött att se yngre killar som inte är fjollor och rakar av brösthåret.

Viktor. Verkar ha sönder allt han tar i. Vilken ren sopa han är! Ida och han sitter och skrattar och har hur trevligt som helst och så sabbar han hela stämningen genom att säga att han kanske inte har rätt känslor för henne, varför? Är det framgångsrikt om man vill hitta kärleken, att dejten gråter och är ledsen efteråt? Jag fattar inte vad fan han sökte till detta program för, han är ju livrädd för kvinnor och för sina egna känslor. Han kommer välja den urtråkiga Linda som han har minst känslor för. Så funkar Viktor, han stöter bort flickväns materialet och tar den tråkigaste blekaste människa som han kan hitta. Några dagar efter valet kommer paniken komma i kapp honom och så är Linda tillbaka i storstan innan hon hinner blinka. Och där sitter Victor och tvår sina händer och ångrar att han var så förbannat dum i huvudet. Både Ida och Sara är så jäkla fina tjejer och dom kan vara så enormt glada att dom slipper den jävla människan. Idag gjorde han mig förbannad, har inte hans föräldrar lärt honom något hyfs alls?

Ida säger ju oxå att hon inte har kärlekskänslor. Blir nog ingen av dom
Citera
2025-12-03, 22:16
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ida säger ju oxå att hon inte har kärlekskänslor. Blir nog ingen av dom

Det sa hon på förra dejten men i kväll var det uppenbart att känslorna växt till sig för Ida. Ingen fulgråter så över någon man inte har känslor för. Viktor kan sitta själv på Gotland, han sabbar varenda chans han får till kärlek. Han har nåt komplex som gör att han blir livrädd när det hettar till.
Citera
2025-12-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jaa jag vill att Rasmus ska välja Emma-Kajsa. De är så fina ihop. Och Lucas är en fin kille för Elin. Djurbilschauffören har nog för dålig karma. Christian också som är jägare, han och näsringen förtjänar varandra. Gotlandsbonden väljer Linda ja.

Jag tycker nog Nathalie
Rasmus vore bästa killen på sikt men hon väljer antagligen Lucas o så håller det några månader.
Citera
2025-12-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Helvete, vad det är långdraget i år.

Ja rätt segt faktiskt
Citera
2025-12-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Djurvän som vill ta jaktlicens?

Christian vill som många jägare bli dominerad. Verkar vara en del av honom som vill straffa sig själv för sitt dödande. Så har det varit med andra jägare som varit med(Backis, David i KÅA). De dras till domderande kvinnor.
Jag lägger inte allas egenheter på mitt dåliga minne, ja, missade Elins jägarambitioner. Gillar henne inte men tror faktiskt att hon är för ömsint för att verkligen döda ett jaktbyte, efter att först ev ha skadeskjutit det. Vill tro att hon fabulerar.

Om det är tvärtom, att de vill döda för att kompensera för sina pussy-personligheter…
Citera
2025-12-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det sa hon på förra dejten men i kväll var det uppenbart att känslorna växt till sig för Ida. Ingen fulgråter så över någon man inte har känslor för. Viktor kan sitta själv på Gotland, han sabbar varenda chans han får till kärlek. Han har nåt komplex som gör att han blir livrädd när det hettar till.

Hon sa det ikväll oxå o hon kan ju gråta över att det inte blev så himlastormande som hon hoppats.
Citera
2025-12-03, 22:42
Medlem
Någon som vet hur det gått och kan spoila? 😇🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här