Citat:
Önskar att Victor låter håret växa fram på skulten- som en Simson kommer han nå sitt mål.
Det sa hon på förra dejten men i kväll var det uppenbart att känslorna växt till sig för Ida. Ingen fulgråter så över någon man inte har känslor för. Viktor kan sitta själv på Gotland, han sabbar varenda chans han får till kärlek. Han har nåt komplex som gör att han blir livrädd när det hettar till.
Båda hans två herdinnor är förtjusande personer.
Det var finurligt när han sa det var så ovanligt sätt att börja
relationen sådär romantiskt-och försiktigt som med Ida,
hade han träffat Ida på sitt gamla vanliga sätt-hade de börjat med att ligga.
Hon verkade med på noterna...
Där måste han - plussat på, fantasin rejält- kan inte tänka mig Victor i one-night-stand.
Nej Victor låt håret växa och bli en blond Simson.
Christian kommer att välja den väna kvinnan,-den nya är kopian av exfrun?
Rasmus o Emma-Kajsa el inte?
Elin-jag tror hon får vänta ytterligare en liten tid- innan hennes drömpartner dyker upp. Utgår ifrån att hon söt som pralin- dränks av villiga friare,som också vill starta Lantbruk,djur osv.
Fina bondgårdar hittar de bäst i Norra Sverige.
Denna säsongen varit den bästa, härliga personligheter och friare-friarinnor
har fattat klädkoden o bonna-stylingen.
Inga lösögonfransar eller lösnaglar synts till.
Marcus o Matilda- lycka till-ni var riktigt genuina.
Marcus du har ett så charmigt o rart nylle-men bort med skägget.
Matilda hon annammade rutiga-skjortmodet, hon- perfekt i varje tum- men valdes bort likfullt.
då hon inte sätter igång och bakar på kvällen(mitt i natten) sådant gör hon ju på dan som en hemmafru ska för överraska karln rejält när han kommer tillbaka tomhänt från jakten
då hade hennes intresse däremot väckts, hur kommer det sig att han ställer sig själv över mig etc,
det var mer som att hon försökte hålla tillbaka ett flabb, gråt och skratt ligger oförskämt vägg i vägg med varandra.