Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det sa hon på förra dejten men i kväll var det uppenbart att känslorna växt till sig för Ida. Ingen fulgråter så över någon man inte har känslor för. Viktor kan sitta själv på Gotland, han sabbar varenda chans han får till kärlek. Han har nåt komplex som gör att han blir livrädd när det hettar till.
Önskar att Victor låter håret växa fram på skulten- som en Simson kommer han nå sitt mål.
Båda hans två herdinnor är förtjusande personer.
Det var finurligt när han sa det var så ovanligt sätt att börja
relationen sådär romantiskt-och försiktigt som med Ida,
hade han träffat Ida på sitt gamla vanliga sätt-hade de börjat med att ligga.
Hon verkade med på noterna...
Där måste han - plussat på, fantasin rejält- kan inte tänka mig Victor i one-night-stand.
Nej Victor låt håret växa och bli en blond Simson.

Christian kommer att välja den väna kvinnan,-den nya är kopian av exfrun?
Rasmus o Emma-Kajsa el inte?
Elin-jag tror hon får vänta ytterligare en liten tid- innan hennes drömpartner dyker upp. Utgår ifrån att hon söt som pralin- dränks av villiga friare,som också vill starta Lantbruk,djur osv.
Fina bondgårdar hittar de bäst i Norra Sverige.

Denna säsongen varit den bästa, härliga personligheter och friare-friarinnor
har fattat klädkoden o bonna-stylingen.
Inga lösögonfransar eller lösnaglar synts till.
Marcus o Matilda- lycka till-ni var riktigt genuina.
Marcus du har ett så charmigt o rart nylle-men bort med skägget.
Matilda hon annammade rutiga-skjortmodet, hon- perfekt i varje tum- men valdes bort likfullt.
Citera
2025-12-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovaDe
Lika som bär, ”Christians” Frida och Camilla Lauren, ser lite otäck ut. Jag saknar förra säsongens nörd Sven-Arne som bara sa ”-Jaha jaha jodå, så är dä, jo då”

”Jo men visst, absolut”
Citera
2025-12-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Christian. Vad ser han hos näsringen egentligen? Det känns ju som om man får trippa fram på äggskal med henne. Hon ser ut som en Alien och verkar inte vara en sympatisk person. Dock tror jag det eggar och tänder upp honom med hennes humör, Johanna ligger nog tyvärr risigt till. Jag tror han väljer näsringen men tror också att det tar slut efter en månad när spänningen lagt sig och det inte längre är lika kul att vakna upp varje dag med en bossig surmule.

Elin. Ja vi alla visste ju att rödskägget inte skulle få sin innestående kyss, Elin hade hellre stuckit en gaffel i ögat än att hångla upp honom. Jag tyckte det var skönt att hon gjorde slut på lidandet idag. Men snälla nån, i vilken värld lever Rasmus? När någonsin var det snyggt och sexigt med ett hårfäste som börjar vid öronen och dessutom en liten pannlugg utan kontakt med resten av håret. Brast ut i gapskratt när han noga borstade det här så kallade håret och tryckte på en keps inför dejten.

Rasmus bonde. Jag tycker att han verkar ha väldigt svårt att bestämma sig och han har verkligen vaggat in bägge tjejerna i stora förhoppningar. Jag tycker ändå det lutar åt Emma-Kajsa efter idag, Natalie kanske är lite för lugn och tråkig för denna energiska bonde. Något som gjorde mig glad att se var att Rasmus hade rejält med hår på bringan, gött att se yngre killar som inte är fjollor och rakar av brösthåret.

Viktor. Verkar ha sönder allt han tar i. Vilken ren sopa han är! Ida och han sitter och skrattar och har hur trevligt som helst och så sabbar han hela stämningen genom att säga att han kanske inte har rätt känslor för henne, varför? Är det framgångsrikt om man vill hitta kärleken, att dejten gråter och är ledsen efteråt? Jag fattar inte vad fan han sökte till detta program för, han är ju livrädd för kvinnor och för sina egna känslor. Han kommer välja den urtråkiga Linda som han har minst känslor för. Så funkar Viktor, han stöter bort flickväns materialet och tar den tråkigaste blekaste människa som han kan hitta. Några dagar efter valet kommer paniken komma i kapp honom och så är Linda tillbaka i storstan innan hon hinner blinka. Och där sitter Victor och tvår sina händer och ångrar att han var så förbannat dum i huvudet. Både Ida och Sara är så jäkla fina tjejer och dom kan vara så enormt glada att dom slipper den jävla människan. Idag gjorde han mig förbannad, har inte hans föräldrar lärt honom något hyfs alls?
Raka flint på den hjässan omgående!
Hur i hela faan tänkte Viktor där??!!
Citera
2025-12-03, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Raka flint på den hjässan omgående!
Hur i hela faan tänkte Viktor där??!!

Varför pratar alla om utseende, frisyrer och kläder hela tiden??
Vad är det för fel på er??
Programmet handlar om att hitta kärleken, och dejta.
Inte om vem som är mest flintis 🙄🙄🙄🙄
Citera
2025-12-03, 23:30
Medlem
Crapmagics avatar
Hur fan kan man välja Johanna framför Matilda? är den stora frågan, när Matilda är båda snyggare
och mindre feminiserad, hon är dessutom kåtare, sådant ser ett tränat öga

Kul iaf att självinsikten är på topp hos rödskägg, jag känner att vi ibland
har lyckats connecta (ensidit) och visat henne vem jag är (det skulle du inte gjort så hårt)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-03 kl. 23:40.
Citera
2025-12-04, 00:12
Medlem
Marcus fick inte sin vinstkyss. Vilket visserligen var väntat.
Citera
2025-12-04, 00:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Fläsk-karre åt folket
Christian har blivit djurvän på äldre dar då han skjuter lerduvor istället för äkta fredsduvor med Frida, har någon prövat att sätta ett äkta levande fjäderfä i en såndär lerduvekapatul istället? 2 månaders kycklingar & vuxna emu'sar kan behöva en extra skjuts för att lätta från marken innan det är dags för dom att komma ner på marken illa kvickt igen

Undra vad tjejerna får för motsvarande förtroende härnäst, något som tangerar men-only björnjakt? kommer tjejerna få helt själv käka upp! en Haribo gelebjörn (originalet från 1922)

Christian tycker att kramas med ett laddad vapen mellan mannen och kvinnans ansikte är mysigt värre, det kan ju bli en ny OS sport, hångelskytte mot ett stillastående mål 200 meter bort, blir större utmaning att kunna ha tungan rätt i munnen då

Jag misstänker att Frida är en redflag för dig nu? då hon inte sätter igång och bakar på kvällen(mitt i natten) sådant gör hon ju på dan som en hemmafru ska för överraska karln rejält när han kommer tillbaka tomhänt från jakten
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-04 kl. 00:46.
Citera
2025-12-04, 00:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Marcus fick inte sin vinstkyss. Vilket visserligen var väntat.
Hade det inte varit lämpligt att ge den som en farvälpuss? istället

Linda Isaksson kommer hela tiden med små gliringar om pojkarna, först till Elin

"Dom är nervösa, dom har alltså ingen aning om vem som kommer att åka hem?"

Uppenbarligen var Linda övertygad kvinner-emellan om vem som näste man till rakning var

Också nästa insinuanta ledande fråga till Rasmus
"Hur tycker du att du har lyckats med romantiken"?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-04 kl. 01:29.
Citera
2025-12-04, 01:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Djurvän som vill ta jaktlicens?
Apropå pojkväns-licens, Marcus är ju inte konsekvent för fem öre, förra veckan sitter han och hänger ut sina under-medelsnittiga ex för deras svartsjuka för att veckan därpå traska rakt i Linda Isakssons gillrade svartsjuke-fälla ur ett längre perspektiv sätt "hur känns det när Elin går iväg med en annan karl?"
då svarar han obrytt "det blir kajko i huvet"
(vet jag efter att ha ställt in svensk text för hörselskadade på tv'n då han bara mumlade in i det oattraktiva skägget)

Han har alltså inte begripit det mest fundamentala om kvinnlig natur, att han i det här läget bör visa henne att han bryr sig inte ett skvatt om vem fan hon kurtiserar eller sittgökar med då hade hennes intresse däremot väckts, hur kommer det sig att han ställer sig själv över mig etc,
men han väljer istället att ropa i megafon "im not worthy, du kommer alltid först i vår relation!" och allt han ville var att försäkra henne om att han verkligen vill ha henne, för det har ju inte framgått annars!

Lucas får aldrig dom här enkla klyshiga frågorna varför han framstår som careless Chad, mens Linda enbart testar sub5 inför Elins granskande öra

Marcus upplevde iaf att han fått blickar och fnitter av Elin, när hon sedan skulle gråta för honom in i kameran så vart jag inte helt övertygad om att den citronen tagit sig förbi kontakt-linserna som hon sätt Marcus igenom det var mer som att hon försökte hålla tillbaka ett flabb, gråt och skratt ligger oförskämt vägg i vägg med varandra.

Mr Marcus (porrstjärnan alltså) såg iaf framför sig att Elin bär hans framtida barn (men det ska födas ut också) och han menade allvar med detta .
Efter denna uppvisning i att göra alla rätt! i nationell TV så lär det vara en eftertraktad singel som nu gör sig redo för en Tinder-resa ackompanjerad av dunka dunka musik (vem hade anat)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-04 kl. 01:46.
Citera
2025-12-04, 02:08
Medlem
Crapmagics avatar
Emma kajsa höll för näsan när hon hoppade i plurret som alla fördömda kvinnor på jorden gör av missriktad överlevnadsinstinkt, högst skuren baddräkt som tyvärr dock inte avslöjade nått fitthår

Vad menas med explodera, explodera i ilska? är det första som kommer till mig utifrån hur jag känner Frida
Nu skall inte Rasmus ridas, nu skall hela Rasmus bort
Så jag tar farväl och ej synliga tårar rullar på min kind
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-04 kl. 02:45.
Citera
2025-12-04, 03:37
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnes79

Då har du inte fattat mycket! Programmet handlar om att dejta men tråden handlar om att analysera alla knäppgökar både till utseende och sätt. Vart kommer alla lipande gnällspikar ifrån som inte klarar av det? Gör nåt annat!
Citera
2025-12-04, 03:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnes79
Därför att det är vad Elin går och tänker på när hon gör sina utröstningsval

Vi är blott ett tvärsnitt av befolkningens till vardags-värdemätare kära du,
alla som inte tål detta har garanterat inte mindervärdeskomplex för sitt eget utseende & känner sig träffade, det finns snygga peruker! på okQ8

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
ett äkta levande fjäderfä i en såndär lerduvekapatul istället?
lerduvekatapult
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-04 kl. 03:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in