Citat:
Jag tror många tjejer, även Elin söker trygghet mer än snyggingar.
Hon söker inte en utseende-typ. Hon har pratat i klartext att hon uppskattar rejäl hederlig karaktärsfast partner. Någon som tillsammans med henne kan köpa den där lant-gården, och hon vill ha sina kossor.
Hon har förstått att om en sådan dröm kan förverkligas så behöver hon uppbackning från en stabil partner, som iallafall inte är festprisse- slarver,hennes partner han behöver vara praktisk,ingen supande fattig-lapp, hon arbetar på en mack, men vill ha den där bondgården.
Hon försöker hitta en sådan i programmet, jag tycker hon är klok,
och det bästa hon hänger inte upp sig på utseendet.
Hon vill inte ha en den där bildfagre krog-raggaren.
Hon vet redan att den typen inte delar hennes framtidsdröm.
Jag tänker att om hon inte väljer några av programmets deltagare, så lär hon få drösvis av inviter från ensamma bondpojkar som har och sköter sina släktgårdar o gärna vill ha en bonnafru som henne.
Men bonnpojkar med egen släktgård vill hon inte ha- hon vill köpa-äga en egen gård
hon drömmer om en egen gård, och hon vill hitta en man som kan dela den drömmen.
Hon fokuserar alltså inte på utseendet, utan på vilken typ av karaktär personen har.
Hon har förstått att om en sådan dröm kan förverkligas så behöver hon uppbackning från en stabil partner, som iallafall inte är festprisse- slarver,hennes partner han behöver vara praktisk,ingen supande fattig-lapp, hon arbetar på en mack, men vill ha den där bondgården.
Hon försöker hitta en sådan i programmet, jag tycker hon är klok,
och det bästa hon hänger inte upp sig på utseendet.
Hon vill inte ha en den där bildfagre krog-raggaren.
Hon vet redan att den typen inte delar hennes framtidsdröm.
Jag tänker att om hon inte väljer några av programmets deltagare, så lär hon få drösvis av inviter från ensamma bondpojkar som har och sköter sina släktgårdar o gärna vill ha en bonnafru som henne.
Men bonnpojkar med egen släktgård vill hon inte ha- hon vill köpa-äga en egen gård
hon drömmer om en egen gård, och hon vill hitta en man som kan dela den drömmen.
Hon fokuserar alltså inte på utseendet, utan på vilken typ av karaktär personen har.
Därför kunde den lite större vinnaren i gokart kunna vara en favorit, men när han börjar tala känslor, speciellt lite djupare känslor så som sången tappade alla hennes hormoner intresset.
Inget utstuderat utan bara naturens gång.
Nu är det bara Lucas kvar.
Han har varken ratat höns eller visat kusinens kärlekssång.
Sagt det tidigare, kommer ni inte ihåg militären förra året.
Talade ut och blev ratad.
Tror många känner igen det, om inte själv utan på åskådar plats.
För mycket kompis och gråt ( från killen ), bort direkt.
Kan komma senare, men inte på dejtingnivå.
Där ska det vara tryggt, snyggt kan vara men inget måste.
En snygg kille som bara kollar sej i spegeln och berättar att han gillar kärleksfilmer och att han blev orättvist behandlad iskolan, hemmet, osv får hormonerna hos genus kvinna att sticka fort.
Den kan inte skydda henne och barnen om tigrar kommer på besök, eller inte jaga mat.
.
om det är sant.) Han och Elin berättar lika lite om sitt förflutna. Men ”statisterna” ska vända ut och in på sig.