2025-02-06, 18:04
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Och du vet vad som är fakta när det gäller allt?
Du var på plats och såg allt med egna ögon?
Du vet inte ett jävla skit utan du väljer att inbilla dig att allt som du blir serverad av mainstream media är fakta. Och när din världsbild blir rubbad så får du panik och börjar kalla folk för inavlade.
Fattar du inte hur jävla korkad intryck du ger?
Inte mer korkad än du. Det händer en massa saker i världen som jag inte ser med egna ögon. Är allt lögn för det? Jag såg inte när Palme sköts, jag upplevde inte andra världskriget, amerikanska inbördeskriget, judeförintelsen, korstågen, vikingarnas härjande, Jack the rippers mord, månlandningen, svenska kungens födelse eller miljarder andra händelser. Har de inte hänt för det?

Jag känner inte din hora till morsa heller. Betyder det att hon inte ploppat ut dig på golvet i spiltan där hon håller till?
Senast redigerad av Cineasten 2025-02-06 kl. 18:09.
Citera
2025-02-06, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Du hänvisar till en kriminell organisation och förväntar dig ett bildat svar

Vad krävs för att ni skall förstå att skjutningen var på riktigt? Ett hån mot de drabbade invällarna som ändå försökte integrera sig genom skolgång.

"Propaganda Due, äv. Propaganda 2, P2, var en italiensk frimurarloge grundad 1877" .... "Slutsatsen blev att P2 var en hemlig organisation med brottsligt syfte, även om man aldrig hittade några bevis för att något formellt brott begåtts."

Jag har inte påstått att det inte ägt rum, det är något som inte stämmer bara och det håller du inte med om och det köper jag, utan att kalla dig för det ena eller det andra så frågan är vem det är som är bildad eller inte.
Citera
2025-02-06, 18:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Var har jag sagt att skjutningen inte var på riktigt?
Det enda jag har sagt är att mycket med detta är märkligt.
Jag vet inte om det verkligen skedde, men det vet för fan inte du heller...
Vad är märkligt? Att en galning mördar folk? Det händer var och varannan dag. Ifrågasätter du att folk spränger för fullt i Sverige? Är det i själva verket din flickvän som lägger av rejäla brakskitar?
Citera
2025-02-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilyana
Ännu vet vi ej så mycket förutom att han var en galning

Vi kommer aldrig veta mer än så här, lite som Anton i Trollhättan folk som aldrig existerat typ.
Citera
2025-02-06, 18:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ok så du var med där på månen och kan intyga att det verkligen skedde?
Bevisbördan ligger på dig. Födde din morsa några levande barn?
Citera
2025-02-06, 18:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
I din lilla värld ja fåret.
Verkar rimligt att hundratals personer ljuger. Som om inte snutar, blåljuspersonal, läkare mfl har annat att göra..
Citera
2025-02-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Verkar rimligt att hundratals personer ljuger. Som om inte snutar, blåljuspersonal, läkare mfl har annat att göra..

Sluta tramsa nu det är ingen som påstått det.
Citera
2025-02-06, 18:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Hehe du sitter säkert och tycker dina inlägg är roande och du skrattar säkert högt åt det sista stycket också )) cringe som man säger. Knallkork? 😂
Tycker du dina inlägg är roande? Är det respektfullt att pladdra om att morden inte har skett när de bevisligen har gjort det?

Hur hade du känt om folk höll på så när en vän el släkting till dig hade blivit mördad? Seriöst.

Det finns ingenting som talar för att det här inte har hänt. Och om det är så får du allt bevisa det. Bevisbördan ligger på dig som går emot narrativet.
Senast redigerad av Cineasten 2025-02-06 kl. 18:39.
Citera
2025-02-06, 18:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Sluta tramsa nu det är ingen som påstått det.
Inte alls trams. Ni påstår ju att det inte har hänt. Inget massmord har skett. Alltså ljuger alla vittnen, alla blåljuspersonal på plats, läkare, personal i akutbilar, personal på akuten osv osv. Jävligt efterblivet att påstå något så absurdt som att det här inte har hänt. Tramsaren här är du, inte jag.
Citera
2025-02-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Ni är otroliga. Alla sprängningar i januari var också iscensatta? Han som sköt Trump var också okänd ett tag, det var också iscensatt?

Trodde foliehattarna var på utdöende Känner många läkare och inte en enda som varit tveksam till vaccinering, förutom internetexpertläkarna men dom känner jag inte.

Nej fan , secret service missa han helt bara fast folk varnade dom att det kröp någon på taken innan det hände. Sånt som händer
Sprängningarna är iscensatta till en viss grad.

Hur får man människor att frivilligt ge iväg sin frihet ?
Citera
2025-02-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är ju inte jag som påstår att morden ägt rum. Det finns mängder med vittnen. Eller påstår du att alla ljuger? Ögonvittnen, poliser, ambulanspersonal, personal på akuten, intensiven, operation osv? Inser du det orimliga i en så omfattande operation?

Har du ett enda trovärdigt argument för att ingenting har skett?

Är du en sån jävla idiot som tror att jorden är platt, att Palme inte mördades eller att vi aldrig varit på månen?

Lugn och fin mandarin nu. Faktum är att det inte finns någonting orimligt i en operation som involverar många människor från olika sektorer av räddningstjänsten.

Nu ska vi också öva på detta enligt NATO-riktlinjer(eller åtminstone terror-liknande hot)
Citera
2025-02-06, 18:40
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belowmepls
Lugn och fin mandarin nu. Faktum är att det inte finns någonting orimligt i en operation som involverar många människor från olika sektorer av räddningstjänsten.

Nu ska vi också öva på detta enligt NATO-riktlinjer(eller åtminstone terror-liknande hot)
Lägg ned. Vårdpersonal har tagit hand om skadade. Avlidna har burits ut för vidare transport. Identifiering påbörjad. Bara sluta kom med idiotiska, ologiska påståenden. Det är respektlöst.
Senast redigerad av Cineasten 2025-02-06 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in