2025-02-06, 17:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag kan tyvärr inte hjälps en som är hjärntvättad av MSM som du. Även om jag visar bevis så kommer du inte att förstå. Jag kan leda en häst till vatten men inte tvinga den att dricka.

Lämna Flashback då du är emot yttrandefrihet. Det finns andra strikt reglerade forum.

Konspirationsteoretiker och konspirationsteorier är termer myntade av CIA för att förlöjliga de som säger och visar sanningen. Du sväljer det med hull och hår.
Jag är inte emot yttrandefrihet men varför ska man förneka fakta? Det skedde ett massmord i Örebro. Mördaren sköt sig själv. Identifiering av offren pågår. End of story.
Citera
2025-02-06, 17:53
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag är inte emot yttrandefrihet men varför ska man förneka fakta? Det skedde ett massmord i Örebro. Mördaren sköt sig själv. Identifiering av offren pågår. End of story.

Hur vet vi det? för att polis & media har sagt det?

Det är inte fakta för att någon säger något, det måste ha hänt också.

Eller tror du på allt media berättar som fakta?

Inte lite ignorant och naiv du.
Citera
2025-02-06, 17:54
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Kass argumentationsteknik. Det är så för att jag säger det är så.
Det är ju inte jag som påstår att morden ägt rum. Det finns mängder med vittnen. Eller påstår du att alla ljuger? Ögonvittnen, poliser, ambulanspersonal, personal på akuten, intensiven, operation osv? Inser du det orimliga i en så omfattande operation?

Har du ett enda trovärdigt argument för att ingenting har skett?

Är du en sån jävla idiot som tror att jorden är platt, att Palme inte mördades eller att vi aldrig varit på månen?
Citera
2025-02-06, 17:56
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Det här tycker jag också är helt galet. Vi snackar tio vuxna personer med syskon, barn föräldrar, vänner grannar osv...som i sin tur har ett nätverk... vi snackar flera tusentals personer som har en koppling!
Att inte en endaste har sagt nåt är minst sagt märkligt!
Lögn. En man berättade ju att två av hans vänner dog och att en skadades. Han ljög säkert för att det är så roligt med uppmärksamhet..
Citera
2025-02-06, 17:56
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Tycker du som tvivlar ska läsa lite om P2 logen i Italien o vad dem gjorde på sin tid, vilka som var inblandade osv.

Förväntar mig ett bildat svar eftersom du har själv satt ribban rätt högt din lille besserwisser.

Du hänvisar till en kriminell organisation och förväntar dig ett bildat svar

Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Att kalla folk för foliehattar är det enda du har att komma med för fan.
Vad gör du ens i denna tråd?

Vad krävs för att ni skall förstå att skjutningen var på riktigt? Ett hån mot de drabbade invällarna som ändå försökte integrera sig genom skolgång.
Citera
2025-02-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Varför skulle man vilja genomsöka väskor, om ingen orsak fanns? Onödigt besvär. Hitta på ett massmord med massa skådespelare för den saken? Hitta på en svensk mördare för att inte stoppa invandringen? Har man inte sett invandrade mördare också? Tycker nog statsministern sagt en del om invandring. Bara inte i detta fallet.

Läs om inlägget. Genomsöka väskor och börja informationsdela misstänkt beteende är lagar som redan har gått igenom. NATO hade och har antagligen kvar delar av sin vidriga terror-verksamhet.
Citera
2025-02-06, 17:58
Citat:

Och du vet vad som är fakta när det gäller allt?
Du var på plats och såg allt med egna ögon?
Du vet inte ett jävla skit utan du väljer att inbilla dig att allt som du blir serverad av mainstream media är fakta. Och när din världsbild blir rubbad så får du panik och börjar kalla folk för inavlade.
Fattar du inte hur jävla korkad intryck du ger?
Citera
2025-02-06, 18:00
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Du hänvisar till en kriminell organisation och förväntar dig ett bildat svar

Vad krävs för att ni skall förstå att skjutningen var på riktigt? Ett hån mot de drabbade invällarna som ändå försökte integrera sig genom skolgång.

Var har jag sagt att skjutningen inte var på riktigt?
Det enda jag har sagt är att mycket med detta är märkligt.
Jag vet inte om det verkligen skedde, men det vet för fan inte du heller...
Citera
2025-02-06, 18:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Hur vet vi det? för att polis & media har sagt det?

Det är inte fakta för att någon säger något, det måste ha hänt också.

Eller tror du på allt media berättar som fakta?

Inte lite ignorant och naiv du.
Det finns ju ögonvittnen. Skadade offer, avlidna som burits ut, sjukvårdspersonal, snutar, ambulanspersonal. Den här konspirationsteorin är bortom absurditetens gräns. Kom ned på jorden.
Senast redigerad av Cineasten 2025-02-06 kl. 18:05.
Citera
2025-02-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Ni är otroliga. Alla sprängningar i januari var också iscensatta? Han som sköt Trump var också okänd ett tag, det var också iscensatt?

Trodde foliehattarna var på utdöende Känner många läkare och inte en enda som varit tveksam till vaccinering, förutom internetexpertläkarna men dom känner jag inte.

Och nej jag påstår inte att denna skjutning som tråden handlar om är "fake" eller att det inte har skett, jag bara drar i trådarna och spekulerar lite.

För min del har det aldrig handlat om att försöka lägga fram bevis på något eftersom jag (i så fall) förutsätter att de (hypotetiskt sett) kontrollerar scenen till 100%.

Det man kan göra är att leta efter kännetecken på en false flag som jag frågade chatgpt om i början på tråden.

Men att de var en övning på just detta scenario några månader innan i samma stad är ju bara en tillfällighet kanske då...

"Övningen kan synas och höras i området och väcka uppmärksamhet från allmänheten, men det rör sig alltså inte om någon pågående operativ insats eller skarpt läge. Polisens personal kan vara synlig tillsammans med polisfordon och en del inlånade statister."
-----------------------------------------------------------
(https://orebrotribune.se/2024/10/22/...radet-i-almby/)
-----------------------------------------------------------

Hmm 🤔.
Citera
2025-02-06, 18:01
Citat:
Det är ju inte jag som påstår att morden ägt rum. Det finns mängder med vittnen. Eller påstår du att alla ljuger? Ögonvittnen, poliser, ambulanspersonal, personal på akuten, intensiven, operation osv? Inser du det orimliga i en så omfattande operation?

Har du ett enda trovärdigt argument för att ingenting har skett?

Är du en sån jävla idiot som tror att jorden är platt, att Palme inte mördades eller att vi aldrig varit på månen?

Ok så du var med där på månen och kan intyga att det verkligen skedde?
Citera
2025-02-06, 18:03
Medlem
Ännu vet vi ej så mycket förutom att han var en galning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här