2026-04-03, 00:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Man undrar ju även lite vad hans lagkamrater tycker och hur snacket går 😅 Fy fan så pinsamt! Stackars V...
Du får plöja lite bland andras snickesnackpoddar så hittar du fler hockeyspelare och även andra idrottsmän
Citera
2026-04-03, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja absolut kan vi vända på det. Vet inte riktigt varför du tycker vi ska göra det dock. Vet heller inte exakt vilket av alla hon har lagt upp du syftar på.
Jag själv syftade på det specifika där han för några dagar sen i princip ber om kommentarer men där ekar tomt. Var nog kanske 98 som hade klickat på hjärtat utan att han ber om det.
Jag tycker som jag skrev att över 8000 följare för A på TikTok är inte fy skam alls nämligen.
N däremot har väl nästan ”överdrivet” många följare, eller?

Tror absolut att N har köpt följare på Instagram. Man tappar inte 2.000 följare på en vecka annars. Instagram verkar dessutom ha börjat rensa bort alla bottar som strider mot deras community-regler.
Citera
2026-04-03, 01:03
Medlem
Citat:
Du kan ha rätt, nästan alla influencers verkar bli anklagade för köpta följare så det ligger säkert någon sanning i det.

Men i vilket fall som helst…medan ni lockar lyssnare till N och Js podd här så har jag kanske lockat fler följare till As TikTok i kväll.
Win Win 🙏 Bra sätt att avsluta kvällen på ändå !!

Hon måste ha sitt konto privat bara för att folk ska följa. Hade hon haft ett öppet konto hade hon nog haft ännu färre följare. Det verkar vara det enda sättet hon kan få följare nu när siffrorna rasar!
Citera
2026-04-03, 06:54
Medlem
Så har vi bytt ämne från Jeanettes lögner. Frysboxmannen. Viktors påstådda mönster med otrohet. Att deras senaste poddavsnitt är avskyvärt, med tanke på att de tar med barn i den och pratar sex. (Ja, hon ser ut som ett barn). Något jag tycker det missas är att sjukdomar går till maxattack på småbarn när de ska bygga upp immunförsvaret. Eftersom storasyster C inte gått på förskola tidigare blir det extra mycket nu ett tag. Men man lägger inte ett sjukt barn bredvid sin nyfödda bebis som faktiskt kan bli riktigt allvarligt sjuk. Detta då hon bara kan andas genom näsan och har inget immunförsvar att bli hjälpt av. För att FaceTime-prata med Jeanette. De bäddar fortsatt ner bebisen i textilier som ökar kvävningsrisken. De beter sig fortsatt helt idiotiskt med små barn.
Citera
2026-04-03, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Så har vi bytt ämne från Jeanettes lögner. Frysboxmannen. Viktors påstådda mönster med otrohet. Att deras senaste poddavsnitt är avskyvärt, med tanke på att de tar med barn i den och pratar sex. (Ja, hon ser ut som ett barn). Något jag tycker det missas är att sjukdomar går till maxattack på småbarn när de ska bygga upp immunförsvaret. Eftersom storasyster C inte gått på förskola tidigare blir det extra mycket nu ett tag. Men man lägger inte ett sjukt barn bredvid sin nyfödda bebis som faktiskt kan bli riktigt allvarligt sjuk. Detta då hon bara kan andas genom näsan och har inget immunförsvar att bli hjälpt av. För att FaceTime-prata med Jeanette. De bäddar fortsatt ner bebisen i textilier som ökar kvävningsrisken. De beter sig fortsatt helt idiotiskt med små barn.
Ja här svänger det fort ! När man vill byta ämne och inte är bekväm med det som skrivs 🤦‍♀️
Du är absolut inte ensam på att reagera , tänkte samma sak .
Finns inge tänk över huvudtaget känns det som !! Dessa 2 saker finns så mycket upplysningar om dels pga RSS virus och kväningsrisken så inget nytt kring detta
Det är så urbotat korkat att strunta / skita I dessa så viktiga sakerna då allt kan ändras på några sek .
J som är 3 barns mamma + 2 bonusbarn vet att det var extremt mkt fall att barn dog av RSS och kvävningrisk i mellan 90 -2000 lungt ett tag för att sen öka 2012 .
Citera
2026-04-03, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja här svänger det fort ! När man vill byta ämne och inte är bekväm med det som skrivs 🤦‍♀️
Du är absolut inte ensam på att reagera , tänkte samma sak .
Finns inge tänk över huvudtaget känns det som !! Dessa 2 saker finns så mycket upplysningar om dels pga RSS virus och kväningsrisken så inget nytt kring detta
Det är så urbotat korkat att strunta / skita I dessa så viktiga sakerna då allt kan ändras på några sek .
J som är 3 barns mamma + 2 bonusbarn vet att det var extremt mkt fall att barn dog av RSS och kvävningrisk i mellan 90 -2000 lungt ett tag för att sen öka 2012 .

Ja, ämnet byts snabbt så fort det blir obekvämt. Bättre de svarar på kommentarer på sociala medier istället för att blocka och ignorera. De läser ju dem, så varför inte interagera lite mer.
Jag förstår inte deras totala ignorans för basala och välkända säkerhetsåtgärder för barnen. Åk bakvänt så länge det bara går i bilen. Det går att göra bra mycket längre för storasystern än de gjort. De vet ju hur snabbt olyckor kan ske? Eller?
Använd inte kuddar och täcken med mera runt en bebis. De kan inte ta bort det eller sig själva om det täcker andningsvägarna.
Skydda bebisen från virus så mycket det bara går. Att behöva åka in till sjukhuset med sin bebis och riskera att förlora den pga RS virus, vanlig förkylning eller Covid är ett sämre alternativ.
Frysboxmannen kanske kan gå en promenad med vagnen så den lilla får frisk luft, eftersom ingen annan verkar intresserad av det.
Jag förstår inte hur de kan vilja samla på barn men inte vill leva småbarnslivet för barnen? Lägg ner den där äckliga sexpodden och spendera tid med barnen ni skaffar.
Senast redigerad av A-EZz 2026-04-03 kl. 08:26.
Citera
2026-04-03, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja det är otroligt lång tid . Och likar både förtal och trakasserier som man sprider förstår att man vill dela en del när man precis gjort slut men att det fortsätter än i dag är aldrig ok
Det är bra att A aldrig har uttalat sig om N det kommer han långt med om han skulle ta detta vidare .
Självklart vill dom tjäna pengar på detta , N har ju även suttit i podden inte allt för för längesedan
Och berättat att hon tänker skriva en bok när allt är klart . Bjöd även in sig själv till tv4 för att berätta sin sanning. Det kallar jag inte för att msn gått vidare

Jag håller med.
Problemet här är ju att C kommer kunna ta del av allt som sagts när hon blir tillräckligt stor och då blir A i hennes ögon den personen som aldrig pratat dåligt om "mamma" medan N och mormor blir de som länge pratat dåligt om "pappa".

I Sverige har vi ju det systemet att det är barnets bästa som alltid ska vara i fokus, både socialt och juridiskt.
Att en förälder systematiskt smutskastar den andra – särskilt offentligt – kan i vissa fall ses som olämpligt beteende i en vårdnadstvist , oavsett vad som skett mellan föräldrarna eftersom det är barnet som ofrivilligt hamnar i kläm.

Det finns här ett barn med i bilden och N har inget att vinna på att smutskasta A inför öppen ridå mer än det vi tidigare nämnt. Att tjäna pengar.

Smutskastning av en förälder i SM kan ge långsiktiga konsekvenser för C när det kommer till tillit, lojalitet, anknytning, social trygghet, självkänsla etc.

Barn identifierar ju sig med sina föräldrar.
Om en förälder framställs som dålig kan barnet undermedvetet känna:
“Om pappa är dålig – vad säger det om mig?” "Är jag också en dålig människa då?"

😥
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-03 kl. 09:10.
Citera
2026-04-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Tittar man på de senaste inläggen på TT, så undrar man ju hur gammal hon är.. Hålla på och "fjanta runt", hålla på med sitt hår, blinka m ena ögat och göra pussmun 🙈 Dags för henne att inse att, förutom att hon är gift, är hon också en småbarnsmamma och borde vilja vara en bra förebild för sina barn!

😅Ja, det blir lite "Pick me" vibes över det hela trots att hon nu är stadgad och fått sin efterlängtade familj. 🫣
Citera
2026-04-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ja, ämnet byts snabbt så fort det blir obekvämt. Bättre de svarar på kommentarer på sociala medier istället för att blocka och ignorera. De läser ju dem, så varför inte interagera lite mer.
Jag förstår inte deras totala ignorans för basala och välkända säkerhetsåtgärder för barnen. Åk bakvänt så länge det bara går i bilen. Det går att göra bra mycket längre för storasystern än de gjort. De vet ju hur snabbt olyckor kan ske? Eller?
Använd inte kuddar och täcken med mera runt en bebis. De kan inte ta bort det eller sig själva om det täcker andningsvägarna.
Skydda bebisen från virus så mycket det bara går. Att behöva åka in till sjukhuset med sin bebis och riskera att förlora den pga RS virus, vanlig förkylning eller Covid är ett sämre alternativ.
Frysboxmannen kanske kan gå en promenad med vagnen så den lilla får frisk luft, eftersom ingen annan verkar intresserad av det.
Jag förstår inte hur de kan vilja samla på barn men inte vill leva småbarnslivet för barnen? Lägg ner den där äckliga sexpodden och spendera tid med barnen ni skaffar.
Exakt dom har inge konversationstänk över huvudtaget . Känns mer som detta har varit Js önskan från början att Ns ska ha barn tidigt , då det redan under Ms tid prata om barn .
Förstår faktiskt inte varför hon skaffa ett barn till när hon inte verka ett dugg intresserad av att vara just små barnsförälder . Det är viktigare att prata sex, köpa följare lägga ut bilder som anspelas på sexighet .

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Jag håller med.
Problemet här är ju att C kommer kunna ta del av allt som sagts när hon blir tillräckligt stor och då blir A i hennes ögon den personen som aldrig pratat dåligt om "mamma" medan N och mormor blir de som länge pratat dåligt om "pappa".

I Sverige har vi ju det systemet att det är barnets bästa som alltid ska vara i fokus, både socialt och juridiskt.
Att en förälder systematiskt smutskastar den andra – särskilt offentligt – kan i vissa fall ses som olämpligt beteende i en vårdnadstvist , oavsett vad som skett mellan föräldrarna eftersom det är barnet som ofrivilligt hamnar i kläm.

Det finns här ett barn med i bilden och N har inget att vinna på att smutskasta A inför öppen ridå mer än det vi tidigare nämnt. Att tjäna pengar.

Smutskastning av en förälder i SM kan ge långsiktiga konsekvenser för C när det kommer till tillit, lojalitet, anknytning, social trygghet, självkänsla etc.

Barn identifierar ju sig med sina föräldrar.
Om en förälder framställs som dålig kan barnet undermedvetet känna:
“Om pappa är dålig – vad säger det om mig?” "Är jag också en dålig människa då?"

😥
Ja du har så rätt i detta ! Förstår inte hur man som mamma , mormor tänker när man smutskastar barnets pappa till hela svenska folket istället för att försöka lösa det på bästa sätt för Cs skull dom behöver inte älska varandra el ens ses bara det sköts snyggt .
Tror inte dom tänker på konsekvenser utan bara kör på för att rentvå sig själva el hitta på lögner för att se bra ut .
Det blir motsatt effekt tyvärr . N kan inte hålla på hur som helst tillslut slår det tillbaka . Men hon är så van att köra sitt race tillsammans med J så hon tänker inte på att det skadar andra även hennes dotter på sikt 🥺😢

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
😅Ja, det blir lite "Pick me" vibes över det hela trots att hon nu är stadgad och fått sin efterlängtade familj. 🫣
Exakt ! Hon har tjatat så länge om den perfekta drömfamiljen .
Om hon nu har fått den enligt en användare . Varför då lägga ut dessa bilder för att få det bekräftelse behovet hon suktar efter .
Det behovet borde vara borta nu då hon har sin perfekta " man " och barn .
El duger dom ej el får hon inte bekräftelse av V🤷‍♀️
En lycklig kvinna behöver inte visa upp sig för andra män för att få höra att hon är vacker sexig mm
Senast redigerad av Famlove 2026-04-03 kl. 11:44.
Citera
2026-04-03, 11:42
Medlem
Citat:

Den stol som stora C har är en av de absolut osäkraste framåtvända bilstolarna. I roll over tester har dockorna (nu kommer någon säga ”ja men de är ju dockor” men försök se poängen med de. Man testar stolar med dockor, inte riktiga barn.) ramlat ur stolen.
Den där ”puffen” fram som ska vara så säker lär krossa organ, bryta revben & kan göra ordentliga skador på ett barn, de finns ingen som rekommenderar en sån stol. NTF rekommenderar starkt att barn åker bakåtvänt upp till minst 4 års ålder. Barn som sitter framåtvända löper FEM gånger så högre risk att dö än barn som sitter bakåtvända & ska man vända ungen så ska man inte göra de innan 4 års ålder. C vände hon på vid 2 års ålder.
Bältet på den stolen sitter inte ens på henne utan runt puffen, så den stolen är inte säker överhuvudtaget.
Förstår inte hur svårt de ska vara att låta barnet åka bakåt. C är dessutom väldigt kort & hon ser inte alls ut att sitta bra i den stolen.
Citera
2026-04-03, 15:32
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Det är det här som är så kul med sport, alla har olika känslor och uppfattningar. Själv gillar jag den tuffare hockeyn där mycket ligger på gränsen. Då blir det som det blir ibland. Vilket gör det ännu mer känsloladdat.

Jag skrev inte att jag inte vill tänka tanken. Jag skrev att det är inget jag funderar på, då det inte finns något som tyder på något dåligt.
Tro mig, kommer det signaler på nåt annat då kommer även jag tycka annat.
Att man inte vet vad som händer innanför väggarna duger inte för mig.

För min del känns det rättvist att dela den glädjen både hon och han känner med varann och sina flickor.

Absolut kul med en tuffare Spelstil!
Men att attackera på ett fult sätt när det inte är spel och dra på sig avstängning som skadar laget är mindre kul.
Viktor säger ju att han brinner för FBK men varför då försätta sitt lag i en dålig sits gång på gång?

Nicci och kärleken.
Tror absolut att hon är kär mm men tänk på hur många gånger som hon varit kär och även planerat barn och familj med tidigare relationer.

Alla unnar såklart Nicci att hon nu äntligen har hittat rätt men det behövs lite mer tid för att veta om det är stabilt eller bara lust och sex (som hon och hennes mamma oftast pratar om.)
Citera
2026-04-03, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Den stol som stora C har är en av de absolut osäkraste framåtvända bilstolarna. I roll over tester har dockorna (nu kommer någon säga ”ja men de är ju dockor” men försök se poängen med de. Man testar stolar med dockor, inte riktiga barn.) ramlat ur stolen.
Den där ”puffen” fram som ska vara så säker lär krossa organ, bryta revben & kan göra ordentliga skador på ett barn, de finns ingen som rekommenderar en sån stol. NTF rekommenderar starkt att barn åker bakåtvänt upp till minst 4 års ålder. Barn som sitter framåtvända löper FEM gånger så högre risk att dö än barn som sitter bakåtvända & ska man vända ungen så ska man inte göra de innan 4 års ålder. C vände hon på vid 2 års ålder.
Bältet på den stolen sitter inte ens på henne utan runt puffen, så den stolen är inte säker överhuvudtaget.
Förstår inte hur svårt de ska vara att låta barnet åka bakåt. C är dessutom väldigt kort & hon ser inte alls ut att sitta bra i den stolen.

Ja hur svårt ska det vara att fatta? Nej då är det bara ”hat”. Nej, det är faktiskt av oro och omtanke för barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in